Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #6 - Sivu 18 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #6

Siirry alas 
+26
Inari
Eevi-Sofia
Eeva
Sini
Ellen.
Valma
Salli
Aleksi
Kukka
Senni
Inka
Oscar.
Fiia
Kide
Max
Floora
Miro
Kettu.
Jerry.
tsuukiko
Kristella
Inkeri
InnaP.
Essi
Janelle
Maikki
30 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyPe 18 Maalis 2016, 21:55

EIKÄ D-: Bee oli just niin symppis! <3.. Mutta uusi hevonen on kyllä ihan hyvä "korvaus", niin saadaan Hallavaan taas jotain uutta ja mielenkiintoista (8
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyLa 19 Maalis 2016, 10:09

Siirtäkää hahmojenne esittelyt uuteen topiciin :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyLa 19 Maalis 2016, 11:35

Voi Bee <3 Ihan lemppari. No, uusi tulokas on varmasti mukava tyyppi sekin. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Inari
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Inari


Viestien lukumäärä : 46
Join date : 08.11.2015
Ikä : 28
Hevonen : Bee

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyLa 19 Maalis 2016, 17:19

Voi ei, ihana Bee...<3 Onhan herra vähän jo iällä tuntihepaksi mutta silti:(
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyLa 19 Maalis 2016, 17:37

Bee jää kyllä Hallavaan niin pitkäksi aikaa kun sitä haluat hoitaa, mutta se ei enää käy niin säännöllisesti tunneilla. Voit siis käydä ratsastelemassa silläedelleen rennosti sileällä ja maastossa (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptySu 20 Maalis 2016, 12:04

Siirrän iteskin tuon Sallin esittelyn, kun saan tehtyä uuden kuvan (toivottavasti nyt osaan tehdä paremman..) Noi uudet jutut kuulostaa mielenkiintoisilta! Ponijengi varsinkin ja ihana lehtinen muutenkin. En ees muista millon oon viimeks kirjoittanut jotain tai piirtänyt tänne jotain, mutta nyt kun lähdetään taas reissuun voisin jotain saada aikaiseksi. Mulla on kyllä pari ideaa mitkä voisin toteuttaa, mutta jää nähtäväksi toteutanko niitä ja milloin toteutan:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptySu 20 Maalis 2016, 19:46

Hehe, jännittää että kun oon niin osallistumisrohmu, että saankohan noi kaikki maksut ajoissa tehtyä.. :-D Mutta organisointia vaan, niin eiköhän se siitä
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptySu 20 Maalis 2016, 21:26

Aaa, mä oon mennyt rikkomaan yhen ittelleni tehdyistä lupauksista, etten ikinä tykästyis tuntihevoseen liikaa :'D multa kun on myyty pari mukavaa ponia "alta pois", mutta ei oo kyllä ollut samanlaista heppaihastusta ikinä. Nyt voin sanoa miltei rakastuneeni maailman turhauttavimpaan mutta välillä ah niin palkitsevaan Mimmi-tammaan, joka jaksaa ihastuttaa ja vihastuttaa <3 Eevi saattaakin tuntea kys. hepan jos on sattunut käymään tallilla viimeisen neljän vuoden sisällä (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptySu 20 Maalis 2016, 21:46

Hahaa, joo, tiedän! Kävin itse asiassa hyppäämässä sillä maastoesteitäkin nyt syyskaudella yhden kerran. Olipa elämys ralli-Paten jälkeen hypätä hevosella, jota piti oikein provosoida ja maanitella innostumaan maastoesteistä! Ihmeellinen tynnyrihevonen, mutta ai vitsi että se on mun mielestä nätti kuin mikä. Toinen ihastus-vihastus on kyllä Kingi, jolla kävin yhden koulutunnin ratsastamassa tässä... helmi?kuussa. Vähän kummallinen tyyppi sekin, mutta ai että se tuntui huippuhyvältä lopputunnista. Niin palkitsevaa!
Lopetin 2013 mutta jos satun saamaan a) auton b) vapaa-aikaa ja c) rahatilanteen järjestymään yhtäaikaisesti, käyn välillä pörräilemässä eri hepoilla. Ehkä Lunalla kaikkein mieluiten (:

Tää on niin hassua, kun on irl-yhteyksiä url-tyyppeihin. Välillä törmään jossakin ihmisiin, joissa on jotain niin tuttua, että vainoharhaisena mietin että "onkohan se joku virtuaaliharrastustyyppi". Itse en kyllä tätä niin enää jaksa salailla, joskaan en kyllä kaikille julistakaan. Moni opiskelukaverikin tietää, että mun piirrustus- ja koodaustaitojen kehitys on alkanut näissä merkeissä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyMa 21 Maalis 2016, 10:05

Joo, Mimmi on vähän tahmeempaa mallia :'D Kingi on kyllä hauska, mutta paljon kivempi kyllä esteillä :3 Lunaa ois kiva kokeilla, mutta kyllä se karsinanaapuri-Vagur kelpaa kanssa, vaikka onkin aika erilainen kuin se Mimmi :'D vauhtia on ainakin paaljon enemmän (;

Niin äläpä! välillä tulee just sellanen "tää on kyllä ihan varmasti tää tyyppi" -fiilis, mut ei sit kehtaa kyllä kysyäkään :')
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyMa 21 Maalis 2016, 13:22

IRL-yhteydet nettikavereihin tuntuu tosi kummallisilta silloin kun ne huomaa! Mä törmäsin viime tiistaina yhteen seppeleläiseen kaupan kassalla :-D En kyllä tunnistanut sillä hetkellä.

Oon tosi innostunut tästä kirjoitushaasteesta, kunpa tää kantais pitkään :-) Uudet toimintajutut kuulostaa myös hauskoilta.
Viikottaisiin ropeihin mä en valitettavasti pääse seuraavaan kuukauteen ainakaan :-(
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTi 22 Maalis 2016, 15:44

Mä en oo ikinä tainnut törmätä yhteenkään nettikaveriin, mikä ei ole sinänsä ihmeellistä näin täältä pusikosta käsin :-D Haluaisin kyllä varmasti tutustua teihin kaikkiin, mutta minkäs teet. Tai mistä sitä tietää jos mun kotipaikkakunnalla oliskin valtamerittäin aktiivisia virtuaalitalleilijoita, kun ei ole tullut kysyttyä.. Se vasta oiskin hauskaa > xD

Ja mäkin olen innoissani yhdestä jos toisestakin asiasta! Oon aika varmasti tänään tulossa ropeen, mutta nyt kirjoittaminen ei oikein ota sujuakseen.. Tai ainakin tekstistä tulee jotain ihmeen ajatuskatkoilua, etten taida saada mitään julkaisukevollista ainakaan vähään aikaan u_u
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTi 22 Maalis 2016, 16:01

Ainiin tänään on toi rope! :-D
Mä oon eniten innoissani mun uuesta vanhasta piirtopöydästä ja adoben ohjelmistoista :3
Kohta saatte UPEITA kuvia :>>
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTi 22 Maalis 2016, 17:00

uu, varmasti tulee hienja! hihii, mulla alko periaatteessa loma nyt, huomenna ois vielä yks pikkujuttu, mutta sen teen kotoa käsin, ja sit ois extrapitkä to-ma loma <33
Takaisin alkuun Siirry alas
Maia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Maia


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 22.03.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTi 22 Maalis 2016, 18:52

Jee, mukava päästä Bambon hoitajaksi (: Voisinki alkaa väsäilemään hahmoesittelyä hetimmiten, että saan hoitajauran mukavasti käyntiin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTi 22 Maalis 2016, 19:42

Tervetuloa, Maia, kivaa saada sut Bambon hoitajaksi :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Maia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Maia


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 22.03.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTi 22 Maalis 2016, 19:49

Mä oon joku ihmeen osallistujahirmu - jos näen tapahtuman lähestyvän, siihen on melkeinpä pakko osallistua : D Sitten täytyy vaan miettiä, mistä saa aikaa tehdä hoitomerkintöjä, lukea kokeisiin ja sitten vielä maksujen tekoon... Noh, aina sitä aikaa voi jostain repiä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTi 22 Maalis 2016, 19:55

Sama vika, yleensä mulla onkin rästejä iso pino... Nyt oon koittanut vähän rajoittaa :"-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Inari
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Inari


Viestien lukumäärä : 46
Join date : 08.11.2015
Ikä : 28
Hevonen : Bee

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTi 22 Maalis 2016, 19:59

Huhu, en oo vielä luopumassa hoitajan pestistä:)

Täällä on taas ihanasti kaikkea toimintaa, mutta koitan miettiä, mihin voisin realistisesti ehtiä tehä maksut..:D Piirtelin tässä joululeirin maksua, eihän se oo kun pari kuukautta myöhässä.. Mutta kyllä tuntuu jännältä piirtää, viime kerrasta on tosi kauan!

Tervetuloa Maia joukkoon!(:
Takaisin alkuun Siirry alas
Maia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Maia


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 22.03.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTi 22 Maalis 2016, 20:24

Bee on kyllä aika symppis poniherra! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTi 22 Maalis 2016, 21:27

Tervetuloa Maia (:

//Äh, ärsyttää kun unohdin ton tänpäiväsen ropen.. Olin odottanut sitä niin paljon D-:
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTi 22 Maalis 2016, 21:37

No viikon päästä uudestaan! Siihen mennessä meillä onkin ehkä enemmän uusia hoitajia niin voidaan roolia kunnon porukalla (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTo 24 Maalis 2016, 14:27

Tervetuloa Gerda ja Katriina! Oon ihan täpinöissäni kun porukkaa vaan satelee lisää, ja pääsen kohta tutustumaan teihin kaikkiin ja tietysti tutustuttamaan Eeva uusiin tallilaisiin (8 Ja kaikki sitten rohkeesti vaan mukaan noihin viikottaisiin roolipeleihin ja kaikenmaailman häppeninkeihin mitä nyt keväällä on luvassa :3

Btw, nyt mua muuten ärsyttää :-D Olin suunnitelemassa ponijengiin omaa hahmoa, kun sitten kehittelin sitä mun ideaa pidemmälle.. ja noh, siitä mun hahmosta kasvoi aikuinen xD Mutta sain niin älyttömät inspikset tosta mun hahmosta (joka seisoo nyt tyhjänpanttina varastossa), että mun on kai työnnettävä se jonnekkin jotta saisin kirjoittaa sillä. Ei se ainakaan ponijengiin voi mennä, mutta ehkä joku teistä tietää jonkun hauskan ja aktiivisen tallin, minne se vois mennä seikkailemaan..? Sebeen ei varmaan hetkeen avaudu hoitajahakua, joten ehkä pitäis keksiä joku toinen paikka. Ehdotuksia?

//Well, musta on tainnutkin tulla Perus Puurtaja ((8
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTo 24 Maalis 2016, 15:09

Mä ainakin ootan innolla roolipelejä ja häppeninkejä Aattelin kohta alottaa ekan hoitomerkinnän tekemisen Novalle
Ja Eeva, kannattaa tutustuu http://ratapiha.altervista.org/, jossa on tällä hetkellä vapaita hoitoheppoi Ite oon siis siellä kans yksärinomistajana xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Maia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Maia


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 22.03.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTo 24 Maalis 2016, 15:30

Tervetuloa Katriina ja Gerda! (: Eeva, Metsälammella on vapaana ainakin yksi opetusmestari, sellanen kiva poni. Voisit kurkata sinne!
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTo 24 Maalis 2016, 16:49

Joo Ratapiha onkin mulle jo ennestään tuttu, oon joskus muistaakseni stalkkinut sitä xD Mut ton Metsälammen voisin käydä tsekkaamassa.. Mutta kattelen sitten mitä hevosia on vapaina, ja mikä tuntuis parhaimmalta tälle mun hahmolle.. :3 Maia, ootko sä metsälammessa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Maia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Maia


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 22.03.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTo 24 Maalis 2016, 16:57

Joo, mä oon siellä Emma, tallityöntekijäharjoittelija & Martan hoitaja (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTo 24 Maalis 2016, 16:59

Selvä (:
Ja käviskö joku tuolla kritiikkipiirissä? Haluisin saada sen alulle, nyt kun vaihdoin sen kritisoitavan tarinan uusimpaan.. :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTo 24 Maalis 2016, 17:48

Tervetuloo Gerdalle ja Katrillekin, hauska saada vähän porukanjatkoa kun täällä on ollut vähän hiljasta :-) Toivottavasti viihdytte pitkään!
Täällä olis muuten nyt semmoisia huvituksia tarjolla kuin länkkärikurssi ja Hallavacup, käykää tsekkaamassa ja ilmoittautumassa jos innostaa! Meillä on myös kirjoitushaaste, että jos sun hahmo on toisen tyypin tarinassa niin sun haasteesi on kirjoittaa uusi tarina, jossa taas käytät muita hahmoja.

Mä olin Ratapihassa hoitajana Mikael-hahmolla vielä muutama päivä sitten, ennen kuin lopetin. Ihana paikka, mutta mä tulin siihen tulokseen että kun en pysty tätä numero ykköstä eli Hallavaakaan hoitaan kunnolla niin pitää ottaa iisimmin.

Onnea Eeva, perus puurtaja! Mä katoin kanssa että mulle on tässä lähipäivinä mennyt kolmen tuhannen viestin raja umpeen. Ihme spämmääjä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTo 24 Maalis 2016, 17:55

Hahah, oot Valma tainnutkin spämmäillä tänne jo hyvän aikaa (:D)..

Ja joo, huomasin et säkin olit tainnut pyöriä siellä.. Tein ratapihaan tunnukset, mutta mietin vielä että ryhdynkö siellä hoitajaksi vai jossain muualla. Tiedättekö onko tuolla Pappilan Ponitallilla aktiivista toimintaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTo 24 Maalis 2016, 17:56

Hei kaikki ihmiset (varsinkin uudet)! Kun laitatte hahmollenne esittelyn hahmojen esittelyt-topiciin niin rajatkaa siitä jotenkin kappale, jonka haluatte pääsivuille! Voitte tsekkailla sopivaa pituutta pääsivuilta muiden hahmojen esittelyistä. Jos ette rajaa niin mä laitan vaan kyselemättä ekan kappaleen pääsivuille. Voitte siis myös tehdä ekasta kappaleesta sellaisen kivan tiivistelmän hahmon persoonallisuudesta, niin se tulee automaattisesti pääsivuille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTo 24 Maalis 2016, 17:58

Juu, voisin tosiaan tiivistää siihen jonkun kivan pätkän..
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTo 24 Maalis 2016, 17:58

En tiiä Pappilan ponitallista. Se oli ainakin järjestänyt yhden osakilpailun RKM-kisoihin, ja siihen vaaditaan jonkinlaista eloa tallilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTo 24 Maalis 2016, 17:59

Eevasta tais olla jo pääsivuilla ihan fiksu teksti :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTo 24 Maalis 2016, 18:01

Aijaa, en oo huomannutkaan:D

Voisin ehkä käydä kattelemassa sitä Pappilaa, mutta katon nyt että aikaa varmasti riittää.. (; Ainut hämäävä tekijä vaan on, ettei siellä foorumilla ole mitään hoitajahaku-osiota. (paitsi kakkoshoitajahaku, mutta en oo varma onko se ainut..)
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTo 24 Maalis 2016, 20:18

Anteeksi, oon kattonut tätä jo varmasti puol tuntia putkeen :'D
http://gryffinewt.tumblr.com/post/118241761044
 
en tuu varmasti ikinä pääsemään tästä videosta yli xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTo 24 Maalis 2016, 20:43

Kuolin :-DDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Maia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Maia


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 22.03.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTo 24 Maalis 2016, 21:03

: D D Toi video...

Mä voisinkin rajata jonkinlaisen tekstin pääsivulle!
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTo 24 Maalis 2016, 22:20

Voi luoja Alana.. xDDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTo 24 Maalis 2016, 22:21

Tervetuloa Nelli :-)
Lisää ratapihalaisia ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTo 24 Maalis 2016, 22:22

Ai tosiaan, tervetuloa! (:
Ja oon varmaan kallistunut siihen, että meen vaahterapolkuun ja haen Jätkälle hoitajaks.. Eikös Alana ollut siellä? (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Maia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Maia


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 22.03.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyTo 24 Maalis 2016, 22:50

Vaahterapolku vaikuttaa kyllä kivalta paikalta, voisi yrittää Hyrrän hoitajaksi jos sitä aikaa saisi jostain...
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyPe 25 Maalis 2016, 10:24

Kyyllähän mä oon siellä jo pari vuotta pyörinyt (voi luoja, kesällä kolme..) (; hirveen epäaktiivisena viimeaikoina, mutta noh, minkäs teet :'D
psst, saa sitä Likkaakin alkaa hoitamaan (; (terveisin haluan hevoselleni hoitajan)
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyPe 25 Maalis 2016, 10:26

Uu, no jos sinne tulee lähiaikoina hakemus "Becca" - nimimerkillä, niin se oon sitten mä (;

//Sen piti olla Rebecca, mutta en haluu sekottaa Rebekan kanssa, joten xd


Viimeinen muokkaaja, Eeva pvm Pe 25 Maalis 2016, 14:44, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyPe 25 Maalis 2016, 11:35

Z xc a. Tervetuloa kaikille! Tosi mukava saada uusilta talleilta ihmisiä. Hallava on ollut mun eka talli ja taitaa pysyä myös ainoana, vaikka oon joskus pari vuotta sitten itse ihan huvikseni värkkäilly:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyPe 25 Maalis 2016, 15:31

Muahah, ehdin nimimerkkeineni ennen sua, Eeva >8')
niin ja totta, tervetuloa kaikille munkin puolesta!
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyPe 25 Maalis 2016, 15:46

Mun oli alun perin tarkotus esiintyy tääl nimel "Katrin" tai sitte "Katri", mut ne oli varattu xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Maia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Maia


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 22.03.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyPe 25 Maalis 2016, 15:47

Tervetuloa Nellillekin! Nyt on rajattu esittelyteksti pääsivua varten (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyPe 25 Maalis 2016, 16:21

Alana kirjoitti:
Muahah, ehdin nimimerkkeineni ennen sua, Eeva >8')

No niinpä, olin kyllä tyhmä kun en kaks vuotta sitten tajunnut tehdä sinne tunnuksia xDDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Maia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Maia


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 22.03.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 EmptyPe 25 Maalis 2016, 16:28

Voi ei, Eeva : / No jos rekisteröidyt pelkällä Becca-nimellä? : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 18 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #6
Takaisin alkuun 
Sivu 18 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #7
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: