Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
Pääsivumitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #7

Siirry alas 
+32
Pujo
Penny.
Merida
Iita
Julia L
Oscar.
Emma.
Christian.
Roope
Pernilla
Inka
Nelli
Inari
Katriina
Sandra
Valma
micci
Nanna
Miro
Aleksi
Grace.
Lachlan.
Emma T.
Kukka
Alana
Senni
Eevi-Sofia
Salli
Becca
Nette
Eeva
Maia
36 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 18  Seuraava
KirjoittajaViesti
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptySu 03 Huhti 2016, 19:10

No siis tarkotin että ne mun kirjoittamat viestit siellä topicissa on palautetta jotka on suurimmaksi osaksi vaan asioista valittamista :-D Eli ihan samaa kuin tääkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptySu 03 Huhti 2016, 19:11

Jos becca muuten haluut avan niin voitko lähettää mulle jonkun tiivistelmän tosta ulkonäöstäkin? xd
Takaisin alkuun Siirry alas
Becca
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Becca


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 03.04.2016

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptySu 03 Huhti 2016, 19:12

Valma: Aa, okei xd
Aleksi: Selvä.. Teen tänään/huomenna/ylihuomenna (:D) kun kerkiän.. Ehkä sit tulevaisuudessa teen uuden esittelyn jos saan inspiksen. Ja ulkonäkökuvauksen lähetän kans (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptySu 03 Huhti 2016, 21:46

Noniin, täällä teille mun ilta-avautumisia, pakko saada tää asia ulos:
Mua harmittaa aivan älyttömästi, kun mun ystävä - tai ainakin luulin että hän oli mun ystävä - päättikin jostain kumman syystä katkaista meidän välit poikki. Eilen hän vain kirjaimellisesti teki niin ja raivostui kun kysyin että mikä on ja lopulta alkoi syyttelemään minua joistain olemattomista asioista. Myöhemmin sain kuulla että hän oli väittänyt mun poikaystävälle perättömiä asioita minusta ja hän oli ensin oikeasti uskonut ne. Mä suutuin tälle mun "ystävälle" aivan älyttömästi (joka on hyvin harvinaista mulle, oon oikeesti tosi rauhallinen tyyppi:D) mikä ei ollut kyllä kaikista järkevin siirto. Hän on mulle nyt vihanen, ei vastaa puheluihin eikä suostu kertomaan mikä hänellä on. Mä eilen vaan itkin ja itkin, koska mulla oli kauheen paha olla, enkä ymmärtänyt yhtään tän tyypin käytöstä. Me oltiin oltu parhaita ystäviä aina. Vaikka tää juttu saattaa kuulostaa ihan joltain ala-aste kamalta, mutta sellasii meidän riidat on aina olleet. En tajua mikä sillä on, ihmeen luonnonoikku.

Että sellasta. Siks en oo ollut ehkä ihan kritiikkiä vastaanottavalla tuulella (kuten taisitte jo huomata xd). Oon kiukutellut eilen ja tänään kaikille muillekin, joten ei sinänsä ihme.. Oon oikeesti melko hiljainen ja rauhallinen tyyppi, joka on yleensä se nobody nurkassa eikä suutu ikinä mistään. Mut nyt oon vaan raivonnu kaikille. Heh. :'DD

Niin ja jotain aiheen vierestä: Huomasin tänään (öö, äsken) että mulla on tapana tehdä mun hahmoista aikalailla mun vastakohtia. Eeva ja Becca on itseasiassa melko samanlaiset persoonat, vaikka Becca ei oo kyllä yhtään niin itsevarma kuin Eeva. Huomasin kuitenkin useita vastakohtia, kuten sen että molemmat on aika puheliaita, ja ne pystyy selviytymään noloista tilanteista vain nauramalla. Molemmat on myös brunetteja ja Becca on kissaihminen. (sori sekavuus, oon väsynyt enkä saa mitään järkevää kirjoitettua (8
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptySu 03 Huhti 2016, 22:17

Mulle käy ihan samal taval, et jos joku on esim. mulle vihanen ilman syytä ni oon vaa kaikille kärttysä vaikka normaalisti oon tosi sellanen rauhallinen ja epäkärttysä.
Mä en just suutu erityisen helposti tai en ainakaa näytä sitä ulospäin, mut sit mun hyvä ystävä taas on äkkipikanen... tulee usein konflikteja, mut ollaa aina saatu sovittuu.
Mä tavallaa ymmärrän sua ja mä uskon et ajan kanssa saatte pikkuhiljaa taas puhuttuu, koska jos ootte ollu aina parhaita kavereita ni miks yhtäkkii ette olis, koska kaikki tekee virheitä. Ei se sellanen ystävyys katkee niin helposti tai se tunne tavallaa katoo mihinkää, tai en ainakaa usko niin. Toivottavast ette oo kumpikaa pitkävihasii ja saatte asian sovittuu!

Hehe, aika sekava tää munki viesti xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyMa 04 Huhti 2016, 17:04

Hei muistakaas sitten varsinkin päiväkirjassa laittaa viestin loppuun
// 200 sanaa, 1 arpa koulukilpailuja varten
Koska muuten mä en tiedä onko ne sitä varten tehty
Takaisin alkuun Siirry alas
Nelli
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Nelli


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 24.03.2016
Hevonen : Ami

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyMa 04 Huhti 2016, 18:03

Mulla oli ainakin se yksi tarina. En tosin ole varma montako sanaa siinä on, varmaan 200.
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyMa 04 Huhti 2016, 18:06

Mä laitoin sanamäärän sinne kouluvalmennus topaan tai sinne sen viestin perään (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyTi 05 Huhti 2016, 14:12

Ahaa, multa meni jotenki kokonaan ohi se, että kaikki Hallavacupia varten valmistautumistarinat on arpakelvollisia :DD Käynkin lisäämässä sen sanamäärän sen yhen tarinan loppuun
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyTi 05 Huhti 2016, 17:54

Nyt lentää mun kamat uuteen kämppään! Kalusteet tulee vasta perjantaina mut ei se mitään :3
Vanhemmat tulee tänään etelän lämmöstä ja halutaan poikaystävän kanssa alta pois. Onneksi sänky ja telkkari on jo siellä :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyTi 05 Huhti 2016, 17:55

Oho, saatiin mystisesti uus pulinaboksi :-o
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyTi 05 Huhti 2016, 19:54

Seittemäs jo menossa n__n
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyTi 05 Huhti 2016, 20:10

Oho, kappas vaan :DD
Nova muuttaa varmaan siihen varsomiskarsinaan vasta Hallavacupin ensimmäisten estekisojen jälkeen ja synnytteleepi sitten siinä loppukuusta? Ja sitten alkaa taas valmistautuminen koulukisoihin ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyTi 05 Huhti 2016, 23:36

Okei :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyKe 06 Huhti 2016, 15:06

Haha, aika vauhdikasta tahtia:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyKe 06 Huhti 2016, 16:53

Eli tänään on siis vissiin rope ihan tossa hetken päästä? Elikkä elikkä.

Huhtikuussa roolipelaillaan joka keskiviikko klo 17!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyKe 06 Huhti 2016, 17:17

ei kyllä taida ilmaantua ketään paikalle :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyKe 06 Huhti 2016, 17:27

Mulla alkaa puolen tunnin päästä konsertti mutta muuten tulisin :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyKe 06 Huhti 2016, 17:29

Hehe, mä oon paikalla xD Ehkä siihen ropettamiseen tarvitaan kuitenkin vähän useampia ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
Nelli
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Nelli


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 24.03.2016
Hevonen : Ami

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyKe 06 Huhti 2016, 18:08

Mä oon paikalla nyt, mutta pääsin äsken vasta treeneistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyKe 06 Huhti 2016, 19:08

Oho, rope "alkokin" jo viideltä :'D voi sen varmaan vielä alottaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyKe 06 Huhti 2016, 19:13

Mulle kyllä sopis ropettaminen vielä tänään (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyKe 06 Huhti 2016, 19:16

Kevätheipat vaan!

Alotin uuden työn ja nyt itkettää ja naurattaa hysteerisesti oma kalenteri - yliopiston kurssit vetää viimeisiä viikkoja, eli uusia kurssitöitä tulee ovista ja ikkunoista, ja sitten on tentit ja työvuorot ja kaikki. Omistaapa ajankääntäjä... Sitten kun mä tästä tehokuukaudesta selviän, väritän nipun jo tekemiäni Susi-linejä ja se pääsee aikuistumaan. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyKe 06 Huhti 2016, 19:18

En malta oottaa et pääsee seuraamaa sen söpöliinin aikuistumista tarinoiden ja kuvien kautta! :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Nelli
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Nelli


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 24.03.2016
Hevonen : Ami

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyKe 06 Huhti 2016, 20:52

Miten voi lisätä kuvan tonne hoitopäiväkirjaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyKe 06 Huhti 2016, 21:03

Ite lisään siten, että laitan kuvan Novan galleriaan, josta sitten kopioin sen ja tarinaa kirjoittaessa painan kuvan kuvakkeesta ja lisään kuvan osoitteen sille tarkoitettuun tekstikenttään (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyKe 06 Huhti 2016, 21:24

Nelli tossa viestinkirjoitustyökalupalkissa on valokuvan kuva niin painat siitä -> avautuu semmonen pikkuikkuna jonka "URL"-kenttään liität kuvan linkin :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyKe 06 Huhti 2016, 22:21

Siis...
Säikähdin ihan sikana kun näin että Dunjan päikkyyn oli kirjoitettu, luulin aluks että Aleksi on ottanu sille uuden hoitajan kun mä oon niin laiska :"-DDDDDD Sit tajusin että se olikin Salli n__n
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyKe 06 Huhti 2016, 22:22

Siinä on myös sellainen toisenlaisen valokuvan kuvake ja sitä kun painaa niin voi lähettää suoraan koneelta, eikä tarvii ladata mihinkään toiseen palvelimeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyKe 06 Huhti 2016, 22:25

Hehe, me ollaan ihan sikasekavia :-D
Sori Nelli <:-D

Ja Aleksi kiitos, mä hoksasin nyt vasta ton!
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyKe 06 Huhti 2016, 22:25

Ja täältä: https://hallava.palstani.com/t64-suuri-ohjekirja löytyy HTML koodeilla tehtävä kuvanlisäystapa (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyTo 07 Huhti 2016, 06:43

Mut noi tinypicin kuvat katoo aina tietyn ajan kuluessa ni se ei oo hauskaa Dx
Takaisin alkuun Siirry alas
Nelli
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Nelli


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 24.03.2016
Hevonen : Ami

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyTo 07 Huhti 2016, 13:35

Kiitos vinkeistä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyTo 07 Huhti 2016, 16:33

Mun pitäisi nyt olla tekemässä yhtä maantiedon ainetta, mutta sitten jostain kumman syystä päädyinkin tänne selaamaan joitain vanhoja My dear diary - merkintöjä...? :-D Ihan btw, Valman ja Mikin erotarina on super koskettava <3 Oon lukenut sen kolme kertaa peräkkäin, ja itkenyt joka kerta :'-) Mutta ei mikään ihme sinänsä: oon nimittäin huomannut, että oon viime aikoina itkenyt tosi paljon - ja ihan ilman mitään syytä. Saattaa varmaan kuulostaa oudolta, mutta mä en voi itselleni mitään xD

Ja älkää ihmetelkö jos tulevaisuudessa hieman hiljennyn, mulla on koulussa aika kiireistä, enkä millään meinaa keretä tekemään aina kaikkea. Yritän saada kyhättyä noi länkkärikurssimaksut pois alta mahdollisimman nopsaan, ja jos aikaa vaan riittää, niin Hallavacupin tarinoitakin ois tulossa :3 Päätin että Becca muuttaa Lelluineen tallille sitten noiden ekojen Hallavacup osakilpailujen jälkeen, niin saan eka kaikki maksut sun muut väsättyä ennenkuin keskityn vähän paremmin itse Beccaan. Sen esittelyssä on nyt muuten se "Lyhyesti" - osio, jonka voi halutessaan käydä lukasemassa (; Se sisältää myös ulkonäkökuvauksen, mutta varoitan: Teksti on vähän tönkköä, sillä siinä on vaan muutamia satunnaisia kappaleita sen pidemmästä esittelystä.. Teen vähän myöhemmin paremman version.

Mutta hei, what's up? En oo kuullu teidän kuulumisia taas vähään aikaan!

//Bah, ulkona alkoi satamaan, ja pian pitäis kävellä täältä kirjastosta sellanen 500m matka pysäkille.... kiva.
///Vois se sateenvarjo olla kätsy
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyTo 07 Huhti 2016, 19:15

Muuten, Jokuhan vois mennä tonne kritiikkipiiriin....? (; (ei sit yhtään vink vink:D)
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyTo 07 Huhti 2016, 20:11

Sateenvarjot on aina ihan kätevii! xD
Mulla on maanantain jälkeen koeviikko ohi ja alkujakso on aina tosi rento, eikä oo isompii kouluhommii, mut voi jukra sitte ku pääsee kunnolla töihin tulevan jakson aikana... Lukkari täyttyy mukavasti matikasta ja sitte ruotsin, bilsan, mantsan, kemian ja fysiikan syventävistä... :DD Leikitää ettei mua kauhistuta se työmäärä xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyTo 07 Huhti 2016, 21:30

Jep, varsinkin jos omistaisi sellaisen! (;
Ja juuh, en tiiä mennäänkö meidän koulussa vähän eri tahtia kuin muualla, mutta mulle on nyt tähän mennessä kouluhommia riittänyt.. No mutta eiköhän tämä tästä, aikaa on, kunhan laittaa asiat tärkeysjärjestykseen (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyTo 07 Huhti 2016, 21:46

Eeva saanko mä kysyä mitä koulua sä käyt? Peruskouluu vai ootko jo opiskelija, toisella asteella vai korkeakoulussa? Vai jossain muualla?
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyTo 07 Huhti 2016, 21:52

En viitsi sanoa omaa kotipaikkakuntaani tai koulun nimeä, mutta käyn lukion nelosta (:

//Uu, uusia hoitajia!! (8 Tervetuloa Lida!


Viimeinen muokkaaja, Eeva pvm La 09 Huhti 2016, 10:46, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Nelli
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Nelli


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 24.03.2016
Hevonen : Ami

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyLa 09 Huhti 2016, 10:40

Tervetuloa Lida!
Takaisin alkuun Siirry alas
Nelli
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Nelli


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 24.03.2016
Hevonen : Ami

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyLa 09 Huhti 2016, 14:43

Ami on astutettu ja varsa syntyy joskus toukokuun puolessa välissä. Eli Hallavacupin jälkeen vasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyLa 09 Huhti 2016, 18:31

Hiii tää paikkahan on kohta täynnä varsoja! :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Nelli
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Nelli


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 24.03.2016
Hevonen : Ami

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptyLa 09 Huhti 2016, 19:09

Hirveä varsakuume iskee aina keväällä, kun kaikkialla on varsoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nelli
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Nelli


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 24.03.2016
Hevonen : Ami

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptySu 10 Huhti 2016, 09:43

Jee, tänään alkaa Hallavacup! Kävin vielä kirjoittamassa pienen tarinan, että saan vielä yhden arvan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptySu 10 Huhti 2016, 11:37

Aleksiiiiii! Älä pidä meitä kuumotuksessa, julkase ne tulokset äkkiä xDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptySu 10 Huhti 2016, 12:18

No nyt olis (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptySu 10 Huhti 2016, 13:18

Heii!
Mä täällä taas pitkästä aikaa. Täällä nkin näköjään tapahtunut vähän kaikkee. Tervetuloa vaan kaikille uusille hahmoille. Mä yritäs tästä vähän aktivoitua kun on inspiraatiokin palannut. Aikaakin tuntuu löytyvän nyt enemmän.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptySu 10 Huhti 2016, 13:21

Jeejeee, sinuu on kaivattu ((:
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptySu 10 Huhti 2016, 13:24

Heh kiva että joku on kaivannu :DD Oisko jotain aktiviteettiä johon vois osallistua. Koko foorumia en ehkä läpi jaksa selata mutta jotain kuitenkin. Tarinaa tulossa viimestään ens viikon puolella =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 EmptySu 10 Huhti 2016, 13:29

Lähipäivinä alkaa ilmoittautuminen hallavacupin 2 osakilpailuun sekä estevalmennus. Myös vapputohinoita olis suunnitteilla. (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #7
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 18Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 18  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #5

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: