Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
Pääsivumitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #7

Siirry alas 
+32
Pujo
Penny.
Merida
Iita
Julia L
Oscar.
Emma.
Christian.
Roope
Pernilla
Inka
Nelli
Inari
Katriina
Sandra
Valma
micci
Nanna
Miro
Aleksi
Grace.
Lachlan.
Emma T.
Kukka
Alana
Senni
Eevi-Sofia
Salli
Becca
Nette
Eeva
Maia
36 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 10 ... 18  Seuraava
KirjoittajaViesti
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptyLa 02 Huhti 2016, 09:33

Mul tuli heti mielee et tää on aprillipila kans, mut tää pinkki on kyl ihan söpö x'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Inari
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Inari


Viestien lukumäärä : 46
Join date : 08.11.2015
Ikä : 28
Hevonen : Bee

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptyLa 02 Huhti 2016, 10:35

Oi hitsi mä kyllä tykkään tästä koirasta xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Maia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Maia


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 22.03.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptyLa 02 Huhti 2016, 10:52

Eiks mullakin oo kaunis apinakuva? :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Nette
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Nette


Viestien lukumäärä : 12
Join date : 28.12.2015
Hevonen : Bambo

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptyLa 02 Huhti 2016, 11:10

Mulla on kuitenkin ihan paras Nipsu kuva ♥
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptyLa 02 Huhti 2016, 11:13

Hyvää myöhästynyttä aprillipäivää kaikille! Palautan teidän profiilikuvat heti kun jaksan, mulla kyllä on ne tallessa koneeni kätköissä... Mutta sanokaa toki jos ootte niin kiintyneitä noihin nykyisiin, ettette haluu vanhoja takas :-D
Järjestin Aleksillekin pikku yllätyksen, mun ei pitänyt pystyä vaihtamaan teidän avatareja :-DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Maia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Maia


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 22.03.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptyLa 02 Huhti 2016, 11:42

Mä luovun kyllä ihan mielelläni apinakuvastani :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptyLa 02 Huhti 2016, 12:31

Aah mun silmä lepää foorumin uudessa värissä n__n Tervetuloa, kevät <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptyLa 02 Huhti 2016, 12:42

On kyl ihana toi foorumin taustan väri <3 Onkos muualla päin tällä hetkellä kaunis aurinkoinen sää? =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptyLa 02 Huhti 2016, 12:47

Juu täällä on n__n Ja mun pitää lukea sisällä teoriatenttiin ja harjoitella tutkintoon... Ehkä kerkeen myöhemmin pihalle D-:
Karkki on muuten hyvää. Vietetäänkö teillä karkkipäivää? ;-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptyLa 02 Huhti 2016, 12:50

Mulla alkais koeviikko, mut ei oikee innosta lukee tai oikeestaa harjotella, koska erityistä kirjaimellista lukemista ei oo :Dd
Musta tuntuu et vietän karkkipäivää joka päivä :p Tai en syö karkkii, en oikee tykkää, mut suklaata senki eest ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptyLa 02 Huhti 2016, 12:57

Sulkaa on karkkia :-D
Mun nuorin pikkuveli on ykkösluokalla, joten meillä vietetään karkkipäivää joka lauantai (y)
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptyLa 02 Huhti 2016, 13:03

Okei :)) Meil ei oo vissii tainnu koskaa olla erillistä karkkipäivää. Muistan et joskus oli jonkuu aikaa torstaina karkkipäivä. Sillo käytii aina hakees kaupast kaikenlaisii herkkuja :p
Takaisin alkuun Siirry alas
Maia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Maia


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 22.03.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptyLa 02 Huhti 2016, 14:30

Mä syön herkkuja juhla-aikoina (esim. jouluna) tyyliin joka päivä, mutta arkena rajoitan karkinhimoa : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptyLa 02 Huhti 2016, 18:19

Nyt Valma mun oikee avatar takasin!! >:c

Ja tosiaan ihana taustaväri! (niin ja asun omassa kämpässä, joten en nyt tiiä:D satunnaisesti)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptyLa 02 Huhti 2016, 18:23

Hehe, voisin pikkuhiljaa palauttaa teidän avat... Oon kyllä kovin kiintyny omaani, ja Aleksin ava on myös tän otoksen helmiä :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptyLa 02 Huhti 2016, 18:29

xD Kiitti <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptyLa 02 Huhti 2016, 18:32

Noni, vaihdoin nyt niiltä, jotka on kerenneet nähdä omansa :-D
Aleksi saa luvan vaihtaa ihan itse omansa, koska sen avaa mulla ei ole tallessa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptyLa 02 Huhti 2016, 18:34

Koitapa sitten väsätä järkevää kouluvalmennuksen maksua kun aloitusviestin kirjoittaja on virnuileva gorilla!
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptyLa 02 Huhti 2016, 18:36

Repesin xd Ja toivottavasti Aleksilla on sen avatar tallessa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptyLa 02 Huhti 2016, 19:05

Mä sain kouluvalmennuksen kirjotettua, mutta kuva siihen on vielä kesken. Mul on 3 keskenerästä kuvaa Novasta ja 2 sellasta, joita en oo vielä hoitomerkinnöissä julkassu :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Maia
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Maia


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 22.03.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptyLa 02 Huhti 2016, 19:40

Julkase ne kuvat mahdollisimman nopeesti, Katriina! Mä tykkään sun piirtotyylistä niin pirusti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptyLa 02 Huhti 2016, 20:23

Oi, kiitti Maia! :3
Yritän saada tänää sen kouluvalmennuksen kuvan tehtyy ja huomiseks yhen tarinan, jonka kylkiäisiks sitte kuvan ;))
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptySu 03 Huhti 2016, 09:35

Hei uudet! Tuli vain mieleen, että jos teitä askarruttaa vielä miltä tallissa näyttää ja jos muutenkin kiinnostaa kaikki pienimuotoinen nippelitieto, nii kannattaa lukea tämä osio: https://hallava.palstani.com/t48-nippelitietoa
Sieltä löytyy kaikenlaista aina tallituvan kalusteista siihen, minne hevosen voi laittaa kiinni (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptySu 03 Huhti 2016, 12:10

Juu, löysin eilen ton ;D Hyödyllinen! Tommoset on kivoi ja helpottaa tosi paljo kirjottamista :))
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptySu 03 Huhti 2016, 12:53

Niin mustakin (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Becca
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Becca


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 03.04.2016

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptySu 03 Huhti 2016, 16:22

No huhhuh.. Toivottavasti kaikki jaksaa lukea Becan esittelyn, tai mikälie romaanin.
Mutta nyt voin siis paljastaa, että Eeva on siis tän samaisen tyypin takana, eli meikäläinen on siis Becan että Eevan takapiru (:< Ja kyllä, Becca on se sama hyypiö joka pyörii Vaahterapolussakin (':
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptySu 03 Huhti 2016, 16:28

Mä jaksoin lukee (tähä pitäs saada se haba-emoji xD) :DD
Tosi hyvä esittely ja inspiroiva hahmo, tuli itellekki heti hirvee into kirjottaa Katrin ja Beccan tapaamisesta (: Katri ei viel pahemmin ookka tutustunu muihin ;D

Ja viel tällee btw, Hallaval tais olla oma WhatsApp-ryhmä niin onks se viel elos? =D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptySu 03 Huhti 2016, 16:34

On joo, jos haluaa mukaan niin mulle yksällä puhelinnumero (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptySu 03 Huhti 2016, 16:43

Okei, laitan sen heti ku saan vaihettua sen mun kuvan siel XDDDDDDD Ei sil et mun ois pitäny tehä se jo vuos sitte..... samoten mun facebookin profiilikuva on koht 3 vuotta vanha :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptySu 03 Huhti 2016, 17:36

Katri mä vaihdoin profiilikuvani sellaseen missä naamaa ei näy ennen kuin menin Seppeleen wappiryhmään. Sitten kun tulin Hallavan wappiryhmään niin vaihdoin suosiolla semmoseen joka kuvaa mun persoonaa vähän paremmin :-D Who cares, tiedätte musta aika paljon muutakin, ainakin vanhat hallavalaiset, niin miksette vois tietää mun naamaakin?

Kahdee Becca pitää esittely semi lyhyenä koska mun täytyy tunnustaa etten vielä jaksanut lukea tota... Parhaan ja mieleenpainuvimman ensivaikutelman hahmosta antaa lyhyt ja ytimekäs esittely, jossa tiivistyy hahmon persoonallisuus ja tärkeimmät faktat :-)
Iskenkö tosta vaan ekan kappaleen pääsivuille?
Takaisin alkuun Siirry alas
Becca
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Becca


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 03.04.2016

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptySu 03 Huhti 2016, 18:15

Joo laita vaan. Ja Valma mä kyl jätän sen tollaseksi, oon nähnyt tohon niin paljon vaivaa että en viitti ottaa siitä pätkiä pois, koska sitten sen persoonasta tulee vähän "puolikas". Siitä tuli kyllä pitkä, mutta ainakin jaksoivat vaahterapolussa ton lukea, joten en näe tarvetta sitä lyhentää vaikka pitkä onkin (; ois vähän kohtuutonta kun oon kirjoittanut ja hionut sitä niin kauan. Ja eihän sitä oo pakko lukea jos ei jaksa:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Becca
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Becca


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 03.04.2016

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptySu 03 Huhti 2016, 18:15

//Oho, oonkin Becalla :3 Ja aivan upee ulkoasu, vau!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptySu 03 Huhti 2016, 18:18

Mä luin ton kokonaan mutta en saanut kunnollista käsitystä hahmosta just sen takia että teksti oli niin pitkä ja aika hajanainen. Mutta saat kyllä pitää sen noin :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Becca
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Becca


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 03.04.2016

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptySu 03 Huhti 2016, 18:24

Joo, en muuta sitä, koska vähän ärsyttää toi että "kandee muuten lyhentää sitä, koska en saanut kunnollista käsitystä tosta hahmosta":'DD Kyllä siit nyt jonkinlaisen käsityksen saa xd
Takaisin alkuun Siirry alas
Becca
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Becca


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 03.04.2016

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptySu 03 Huhti 2016, 18:25

Mut kyl ymmärrän joo, et se saattaa olla aika rankka lukea xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptySu 03 Huhti 2016, 18:28

Tarkoitan mulla varmaan aika montaa ihmistä :-D

Jaa-a... Sanoisin että hyvän ja pitkälle hiotun esittelytekstin pääpiirteet on se että teksti on tiivistetty, osuva ja lyhyt, jotta se oli mahdollisimman iskevä ja mieleenpainuva :-)
Sama pätee esim. hakemuksen kanssa. Jos teksti on liian pitkä, se on puuduttava ja vaikea lukea, ja tekstin jälkeen on sellanen fiilis että hetkonen, jäikö mitään mieleen. Psykologinen juttu (:
Hahaa, huomaan että mun täytyy nyt päteä juuri perjantaina oppimillani tiedoilla >:-D

Mutta siis, ei mulla oo mitään ongelmaa tosta! Voit toki jättää sen tollaiseksi jo ihan vaan siitä syystä että mä ärsytän sua <:-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Becca
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Becca


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 03.04.2016

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptySu 03 Huhti 2016, 18:34

No harmi että se oli susta liian pitkä, puuduttava ja vaikea lukea. Mua alko nyt todellakin ketuttaa kun mulle sanotaan noin, koska oon tehnyt tota ainakin tunteja! Olin just ihan fiiliksissä tosta hahmosta, mua inspiroi se ja odotin ihan innoissani et pääsen kirjoittamaan sillä. Nyt vain sitten siitä mun hahmosta ei saa mitään käsitystä....
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptySu 03 Huhti 2016, 18:38

Jäitä hattuun, koitin vaan antaa palautetta. Sori siitä, lupaan etten anna enempää :-))
Ja mun pointti ei ollut se että juuri en tykännyt tekstistä, vaan se, että ihan yleisesti ihmisen mieltä miellyttää ehkä lyhyempi ja iskevämpi. Edelleen, saat pitää sen ihan tollasena :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptySu 03 Huhti 2016, 18:39

Ja hahmossa itsessään en kyllä näe mitään vikaa tai ongelmaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptySu 03 Huhti 2016, 18:42

Mä taas rakastan hahmoissa sitä, että niillä on paljon nippelitietoja ja muita pikkufaktoja, koska ne tekee siitä hahmosta just sen. En tiiä, mun mielestä on tosi tylsää jos on vaan "tää on kiva ja mukava ihminen", haluan tietää KAIKEN >:'D kuinka paljon sokeria/maitoa ne laittaa teehen/kahviin, kumman jalan ne laittaa kenkään ensin, jnejne. Ehkä oon vaan outo :'D

Enkä nyt oikeastaan puhunut teiän aiheesta, mutta njooh, vadevör (8
Takaisin alkuun Siirry alas
Becca
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Becca


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 03.04.2016

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptySu 03 Huhti 2016, 18:43

En oo vihanen sulle, nou hätä (: Ja palautetta saa toki antaa, en ole sitäkään kieltänyt. Päin vastoin, se on ihan toivottua. Sun tekstistä tuli vaan vähän hölmö olo, kun olin ollut siitä niin innoissani, mut sit se ei olekkaan hyvä. Eikä tartte alkaa näsäviisastella, oon vaan väsynyt ja saatan vaikuttaa.. Noo, vihaselta? xD Ymmärrän sun kannan, mutta ois vaan vähän kohtuutonta leikata sitä.. Mut joo, ihan sama, ois se helpompi lukea lyhyenä vaikka itse kyllä jaksoin lukea (ja kirjoittaa) :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptySu 03 Huhti 2016, 18:44

Sama täällä Alana :-D Tykkään aina tarkistella noista esittelyjen pikkulaatikoista kaikkia random faktoja jotka on ranskalaisilla viivoilla xDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Becca
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Becca


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 03.04.2016

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptySu 03 Huhti 2016, 18:44

Ja Alana, oon itsekin ihan tollanen xDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Becca
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Becca


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 03.04.2016

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptySu 03 Huhti 2016, 18:49

Aleksi, laitanko sen Lellun sivut samaan missä Aavakin on, vai teetkö sä niille yleensä ihan omat?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptySu 03 Huhti 2016, 18:59

Becca älä nyt huolestu/tuu surulliseksi/pahoita mieltäsi/loukkaannu yhdestä valituksesta, kato tota hoitomerkintöjen kommentointitopicia niin mähän en siellä juuri muuta tee kuin valitan :-D Sitä paits valitin vaan yhdestä asiasta siinä tekstissä ja enkö muka oo valittanut aika monessa tekstissä ainakin viidestä asiasta? Sulla ei oo mitään syytä olla sun hahmosta tai tosta tekstistä yhtään vähemmän innostunut kuin olit ennen kuin mä ilmestyin valittamaan :-)

Paa vaan samaan missä Aavan sivut on, yleensä yksärihepoilla on omistajien tekemät sivut kun noita html-sivuja ois aika rankkaa ruveta vääntämään aina uusille yksäreille :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Becca
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Becca


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 03.04.2016

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptySu 03 Huhti 2016, 19:02

Häh?! xD Mikä kommenttitopicjuttu? En tajunnu d:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptySu 03 Huhti 2016, 19:02

Siis tota Palaute hoitomerkinnöistä -topicia meinasin
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptySu 03 Huhti 2016, 19:05

Heh sain nyt aikaiseksi muuttaa ton esittelyn uuteen.. Oikeastaan pitäisi kirjoittaa enemmän uusia juttuja, kun kopioida vain vanhaa:D Ties milloin oon kirjoittanut viimeksi mitään Mincalle...
Takaisin alkuun Siirry alas
Becca
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Becca


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 03.04.2016

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptySu 03 Huhti 2016, 19:05

Ymmärrän ton mistä topicista puhut, mutta oon varmaan tyhmä kun en tajua mistä viestistä puhut..? Jos siis tarkoitit yleisesti noista edellisistä niin ok , mutta miten se liittyy tähän? (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 EmptySu 03 Huhti 2016, 19:08

Siis onhan se siistiä että on perusteellisesti mietitty hahmo ja hyvin kirjotettu esittely. Mulle se oli turhan pitkä ja siinä oli aika paljon toistoa (sama asia sanottu vähän eri tavalla eri asiayhteydessä), joten en jaksanu lukea kun vähän sieltä sun täältä enkä varmaan missään vaiheessa vaivaudu lukemaan kokonaan koska oon laiska.
Semmoset esittelyt on musta parhaita missä on napakasti ja persoonallisesti kirjotettu pääpiirteissään siitä tyypistä ja sit sinne sekaan on siroteltu jotain hauskoja yksityiskohtia. Ja sitten tarinoiden kautta pääsee tutustumaan syvemmin siihen hahmoon.

Mutta siis pidä toki tollasena, mutta kirjota alkuun (tai loppuun) vaikka kursiivilla yhteenveto minkä laiskat voi sitten lukea ja minkä saa pääsivuilke xd
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   mitäh - Pulinaboksi #7 - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #7
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 18Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 10 ... 18  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #5

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: