Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuHahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Hahmojen oma keskustelupalsta #2

Siirry alas 
+33
Senni
Kristella
Kukka
Ellen.
Alana
Kics
Eevi-Sofia
Inka
Sandra
Emppu
Runo
Wili
Lilian.
Christian.
Vilja
Eveliina.
Nanna
Reetta
Viivi
Minna
Mikko
Janelle
Maikki
Daniel.
Salla
Max
Salli
Rafael
Miro
Celia
Stina
Katri
Nathaniel
37 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
Christian.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Christian.


Viestien lukumäärä : 200
Join date : 15.11.2014
Hevonen : Panda

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptySu 16 Marras 2014, 21:16

Noniin, nyt ollaan Pandani kanssa kotiuduttu kunnolla Hallavaan. Valman jo tapasinkin ja näytteli mulle paikkoja. Ois kiva nähdä teitä muitakin tallilla huomenna, ilmestyn sinne kun meillä aletaan klo 16 hakea lapsia. Mut tunnistaa melkein mustista hiuksista ja taidan hymyillä aika paljon ainakin toivottavasti. Tai no niin. Tuutte vaa juttelee jos näkyy joku kumma tyyppi tallituvassa. Ja mun tammaa saa kaikki moikkailla, se asuu Klikkiä vastapäätä ja on superkiltti. Tai no, ainakin maasta käsin... ainiin ja se tärkein unohtu: mun nimi on Christian ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptySu 16 Marras 2014, 21:20

Terve vaan! :-) mä olen Mincan 'erittäin' aktiivinen hoitaja, mutta ens viikolla voisin lähteä jonkun kanssa pienelle köpöttely maastolle haluisko joku mukaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
Christian.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Christian.


Viestien lukumäärä : 200
Join date : 15.11.2014
Hevonen : Panda

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptySu 16 Marras 2014, 21:25

Mä voisin muuten tulla mutta eri asia meneekö köpöttelyks Pandan kanssa. On se kiltti mutta jalat vispaa kuin propellit. Mutta ois kyllä kiva jos joku näyttäis maastoja, huomenna täytyy kyllä päästä metsään. Ehkä mä kumminkaan en eksy, jos vaan pysyn polulla :-D

Mites teidän viikonloppu on kulunu?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptySu 16 Marras 2014, 21:30

Heipä hei, Chris, sä löysit tän:)
Mä haluaisin taas ratsastaa jollain isolla hepalla. Dunja on kyllä ihan paras, mutku... äh, siitähän on vasta muutama päivä kun mä menin Darcylla -.-
Takaisin alkuun Siirry alas
Viivi
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Viivi


Viestien lukumäärä : 133
Join date : 05.11.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Brynhild Vikna

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyMa 17 Marras 2014, 09:44

Chris, mä voin kyl lähtee näyttelee siulle maastoi, ainaki ne mitä tiiän niistä
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyMa 17 Marras 2014, 14:59

Haluisko joku tulla mulle seuraks kun pesen varusteita? Ne tuppaa olee aika pölyset..
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyMa 17 Marras 2014, 15:00

Vaikka se on mun työtä ja mun pitää selviytyy niistä itekkin mutta jos saisin edes seuraa? : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyTo 20 Marras 2014, 13:59

Mä voin tulla Oskari! Mutta öö, ihan pikasesti vaan iltatallin aikaan kun lupasin autella Raffea..
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyKe 26 Marras 2014, 22:09

Hei..? Mä oon siis Reetta, toivon mukaan Vikin uusi hoitaja.. Olen 17 ja täytän ens vuonna syksyllä 18 Mitä te toivotte joululahjaks? Mä tarviin uudet ridaushousut ja jonkun pipon.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyKe 26 Marras 2014, 22:11

Welcome, Reetta, kivaa saada uutta porukkaa. Ketä sä alat hoitaan?
Mulla ei oo hajuakaan mitä toivoisin joululahjaksi, sama problema joka vuosi D-:
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyKe 26 Marras 2014, 22:21

Ei kai mulla muuta et saan käydä tunneilla jatkossakin. Kun no sijaiskodis on mitä on. Mut jos nyt sais toivoo uus turvalivi ois jees ja kypärä kun yheltä herra ruunalta tipahtelin als ihan tarpeeksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max


Viestien lukumäärä : 546
Join date : 26.10.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Loki & Hali

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyKe 26 Marras 2014, 22:28

Me annetaan Nikon, Jessen ja Oton (eli mun kämppisten) kanssa toisillemme yhteislahjaks taulutelkkari ja kunnon äänenoistolaitteet meidän kämppään. Ollaan kituutettu tässä nyt pari kuukautta pelkällä tietokoneen näytöllä..
Vanhemmat lähettää taas varmaan jotain villapaitoja tai muuta semmosta. : P
Takaisin alkuun Siirry alas
Christian.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Christian.


Viestien lukumäärä : 200
Join date : 15.11.2014
Hevonen : Panda

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyKe 26 Marras 2014, 22:33

Mä haluun joululahjaks iloa jota voi jakaa muille :-D No jaa, on mulla vähän itsekkäämpiäki toiveita, haluisin semmoset ratsastuslapaset. Jos joku viettää jouluu yksin ni mua voi pyytää seuraks, äiti ja iskä lähtee etelään ja Elisa menee Jonneki sen kavereille... ja mä oon ihan yksin <:-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyKe 26 Marras 2014, 22:34

Hei tallille!! Tallilla joulu on parasta, oltiin viime vuonna porukalla joulupäivänä pitämässä hauskaa, se oli mahtavaa:) Mun porukat voi kyllä haluta että vietän joulun kotona...
Takaisin alkuun Siirry alas
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max


Viestien lukumäärä : 546
Join date : 26.10.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Loki & Hali

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyKe 26 Marras 2014, 22:34

Voit Christian tulla meidän kämppään viettämään joulua mun ja poikien kanssa. Jessen tyttöystäväkin taitaa kyllä olla tulossa :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Christian.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Christian.


Viestien lukumäärä : 200
Join date : 15.11.2014
Hevonen : Panda

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyKe 26 Marras 2014, 22:46

Max, siistiä! Käyn jouluaamuna viettään laatuaikaa heppani kanssa, sen jälkeen oon ihan vapaa. En mä ttpisten tyttöystäviä pelkää :-D Toivottavasti se kelpaa sun kämppiksille, mä en ainakaa seurasta pistä pahakseni.

Valma, ihan varmasti oon tallilla jouluaamuna ja aatonaattona ja joulupäivänä! Panda varmaan lihoo joulukiloja kun oon syöttämässä sille omenoita ja pipareita heti aamusta :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyPe 28 Marras 2014, 15:13

Moi.. Onko kukaan tallilla.. Mä oon tulos kävellen sinne ja meinasin jäädä iltamyöhään asti.. Josko joku tulis mun kanssa juhlistamaan viikonlopun alkua? (mul on kaamee kasa herkkui mukana yhilt synttäreilt..)
Takaisin alkuun Siirry alas
Viivi
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Viivi


Viestien lukumäärä : 133
Join date : 05.11.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Brynhild Vikna

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyLa 29 Marras 2014, 13:14

Kiitos Reetta eilen avusta tallilla! Jos tuun käymään tänään tallilla, nii jos haluut kautta ehdit, nii voit tulla ratsastaa Vikin. Mie voin olla kattomassa sen ajan ja antaa vähän vinkkejä Vikin kanssa
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanna
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Nanna


Viestien lukumäärä : 304
Join date : 01.11.2013
Ikä : 27
Hevonen : Tinttu

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyMa 08 Joulu 2014, 21:08

Moikka, ajattelin nyt esittäytyä, kun täällä on niin paljon uutta porukkaa. Oon siis Nanna ja hoidin Tinttua joskus vuos sitten. Oon nyt jo jonkin aikaa miettinyt, että voisin jatkaa Tintun hoitoa, joten älkää ihmetelkö jos joku puolikalju kummajainen ilmestyy joku päivä tallille ; D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyMa 08 Joulu 2014, 21:08

Wut? Nanna???
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanna
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Nanna


Viestien lukumäärä : 304
Join date : 01.11.2013
Ikä : 27
Hevonen : Tinttu

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyMa 08 Joulu 2014, 21:11

Joo, mä se olen. Ihka elävänä. Mä en tajuu, kuinka oon voinu pysyy poissa täältä niin kauan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyMa 08 Joulu 2014, 21:20

Heips Nanna, en tiiä ollaanko törmättu tallilla ennen, mutta mä oon Salli, Mincan hoitaja sellanen perustyyppi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanna
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Nanna


Viestien lukumäärä : 304
Join date : 01.11.2013
Ikä : 27
Hevonen : Tinttu

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyMa 08 Joulu 2014, 21:23

Okei, sillon kun mä vielä olin täällä, Emppu hoiti Mincaa. Mutta joo, nähään tallilla :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyMa 08 Joulu 2014, 21:24

Mitä ihmettä, missä oot pyöriny?! Miten sä oot saanu ajan kulumaan ilman Hallavaa? Ja... ooksä leikannu puolikaljun?!
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanna
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Nanna


Viestien lukumäärä : 304
Join date : 01.11.2013
Ikä : 27
Hevonen : Tinttu

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyMa 08 Joulu 2014, 21:30

Sanotaanko nyt vaikka että mulla oli perheongelmia, en viitti nyt tässä kaikkien kuullen toitottaa, mutta voin joskus kertoa privaatisti mitä tapahtu. Täytin tossa pari viikkoa sitten 18 ja pääsin muuttamaan omilleni, se lähinnä mahdollisti Hallavaan palaamisen.
Ja joo, leikkasin, ja otin lävistyksiä vaikken ois ikinä uskonu että musta on siihen! No, nyt niitä on aika paljon... : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyMa 08 Joulu 2014, 21:31

Ai kamala kun säkin oot vanha! Tunnen itteni vähän penskaks...
Mutta joo, nähään tallilla:))))
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanna
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Nanna


Viestien lukumäärä : 304
Join date : 01.11.2013
Ikä : 27
Hevonen : Tinttu

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyMa 08 Joulu 2014, 21:33

Nähdään (:

//joo, ikäännytin Nannaa parilla vuodella : o
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyMa 08 Joulu 2014, 21:35

//Voi kauhistus kun teidän hahmot on vanhoja!! No, onneks Valma täyttää kuustoista parin viikon päästä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Christian.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Christian.


Viestien lukumäärä : 200
Join date : 15.11.2014
Hevonen : Panda

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyMa 08 Joulu 2014, 21:39

Mahtavaa, uuttavanhaa porukkaa! Mä oon Chris, Panda-nimisen tammaneidon omistaja. Tallilla tavataan :-)

Valma, älä nyt mihinkään alemmuuskompleksiin joudu, oot just sopiva <3 :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyMa 08 Joulu 2014, 21:41

Kiitos, Chris:))))))))))) Tulisinpa jo täysi-ikäiseksi... Kaks vuotta jäljellä........
Oj, maagista että Nanna palaa takasin:DDDDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Christian.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Christian.


Viestien lukumäärä : 200
Join date : 15.11.2014
Hevonen : Panda

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyMa 08 Joulu 2014, 21:50

Ei se nyt niin ihmeellistä oo, ihan mielelläni olisin vieläki vanhempien ruokinnassa ja antaisin niiden huolehtia mun puolesta sähkön hinnasta ja muista. Mutta toisaalta on mahtavaa olla täysi-ikäinen ja päättää ite miten elämänsä elää :-) Molempi parempi!

(Kuulostan ihan mun äidiltä, se sanoi aina molempi parempi)
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyTi 09 Joulu 2014, 14:30

Ihanaa uutta porukkaa! (tai siis ainakin mulle :3) Tervetuloa Nanna, mä oon Viivin yksärin, Vikin hoitaja oon pyöriny tallilla alku keväästä asti mutta kun olen vaihtanut hahmoa niin olen oikeastaan nyt "uudempi" mut löytää yleensä jostain tallin vintiltä soittamassa kitaraa ja laulamassa : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Eveliina.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Eveliina.


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 14.12.2014
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : kaikki : D

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptySu 14 Joulu 2014, 17:19

Moikka!

Minä olen Eveliina BhörgKoivulahti, olette varmaan kuullutkin Maxilta että Hallavaan on saapumassa uusi ratsastuksenopettaja? Minulla saattaa joskus raahautua mukana koirani Piku sekä 3-vuotias tyttöni Elina. Osallistukaas kaikki tutustumiskerralle niin tiedän minkälaisia ratsastajia ootte:) Nyt olis kiva saada mahdollisimman paljon porukkaa mukaan niin pääsen tutustumaan teihin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptySu 14 Joulu 2014, 17:58

Moi Eveliina! Kävinkin jo osallistumassa tunnille, toivottavasti nähdään tallilla pian!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vilja
Juuri saapunut
Juuri saapunut



Viestien lukumäärä : 5
Join date : 14.12.2014
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptySu 14 Joulu 2014, 17:59

Moi kaikki! Täällä kans yks upouusi tallin jäsen! Nimittäin Nikitan kanssa aloitin tänään yhteisen taipaleen :')

Ja heti tökerösti täältä otan jutteluun kantaa ja sanon Cristianille että kyllä! Molempi parempi. Paras kun pääsee omilleen asumaan. Itse jo pitemmän aikaa asunut oman katon alla. Ei siinä, onhan se aina! kotipuolessa kiva käydä. Mutta kun on tottunut asumaan omillaan niin ei siitä välttämättä enää mitään tulisi jos joutuisi asumaan esimerkiksi sen äidin kanssa saman katon alla. Kyllä se oma kämppä on aina oma
Takaisin alkuun Siirry alas
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max


Viestien lukumäärä : 546
Join date : 26.10.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Loki & Hali

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptySu 14 Joulu 2014, 18:06

Tervetuloa molemmille, Eveliinalle ja Viljalle!
Mäkin aattelin Lokilla tuolle tunnille osallistua niin ruuna pääsee totuttelemaan ryhmässä liikkumiseen (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Eveliina.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Eveliina.


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 14.12.2014
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : kaikki : D

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptySu 14 Joulu 2014, 19:46

Hienoa että teitä on tullut nyt jo niin monta! Lisää mahtuu, kaikki vaan sekaan! : D

Edit// Hei, ja Viljakin rohkeesti mukaan vaan tunnille! Voit mennä vaikka Nikitalla, ei väliä, mitä enemmän sen parempi! :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyMa 29 Joulu 2014, 16:40

Hei! Ketä on tallilla..? Oon tulos pyörällä.. (täällä on pimeetä D:) Voiks joku tulla vastaan? Pelkään et koht joku mörkö hyppää tuolt puskast.. ~_~' Onneks kännykkä antaa vähän valoo.. : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyMa 29 Joulu 2014, 17:01

Huhhuh! Täällä ollaan! Täytän muuten viies päivä 18, eli kun saan vähän rahaa kerättyä, HYVÄSTI IKUINEN SIJAISKODIN VAIHTO!!!!! Muutan siis omilleni, mutta on vielä epävarmaa jäänkö Pronssijoelle.. Mä taidan lopettaa täällä Ehkä. ..
Takaisin alkuun Siirry alas
Christian.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Christian.


Viestien lukumäärä : 200
Join date : 15.11.2014
Hevonen : Panda

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyMa 29 Joulu 2014, 19:28

Reetta, siistii! :-D Kunha nyt et menis kauas, oot tärkeä apu tallilla, vaikkei paljoo tunnetakkaan.

Mä oon täällä, Panda vilistää hulluna menemään. Sillä on hirveesti energiaa, ja se rakastaa lunta joten yhdistelmä ei oo kovin hyvä. Elisa uhkas tulla tallille mutta se jäikin kotiovelle ku pakkanen puri sitä. Tänää ei kannata lähtee maastoon, on pimiää ja hurjan kylmä!


Viimeinen muokkaaja, Christian. pvm Ma 29 Joulu 2014, 19:35, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyMa 29 Joulu 2014, 19:30

Niin.. Ite oon nyt kökkimäs tuvassa ja soitan jotain iha random kapaletta mun kitaralla.. : DDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyMa 29 Joulu 2014, 19:33

Juu. En oo varma vielä siitä paikkakunnasta mut katotaan.. :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max


Viestien lukumäärä : 546
Join date : 26.10.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Loki & Hali

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyKe 31 Joulu 2014, 12:13

Hyvää syntymäpäivää Valma !! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Christian.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Christian.


Viestien lukumäärä : 200
Join date : 15.11.2014
Hevonen : Panda

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyKe 31 Joulu 2014, 12:28

Valmamuruihanaasyntymäpäivää!!! <33 :-D Tuu tallille, mul on sulle lahja... ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyKe 31 Joulu 2014, 13:27

Iiiih kiitooos, ootte ihania<3 Chris koska oot tänään tallilla? Mun täti tulee "käymään" kahen maissa, pääsen vasta sen jälkeen '-.-
Takaisin alkuun Siirry alas
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max


Viestien lukumäärä : 546
Join date : 26.10.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Loki & Hali

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyMa 16 Helmi 2015, 11:56

Ajattelin lähtee tänään maastoilemaan tossa kahen aikaan, kun ulkona on niiin sika hieno ilma. Ketä haluais lähteä seuraks? (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Christian.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Christian.


Viestien lukumäärä : 200
Join date : 15.11.2014
Hevonen : Panda

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyMa 16 Helmi 2015, 14:01

Meissi lähtee, Pandalta täytyy saada joulukilot pois! ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyMa 23 Helmi 2015, 15:28

Heippa kaikki! Mie oon vihdoin palannut pitkältä reissultani takaisin karvakorvien ja paukkupakkasten maailmaan. Mitä nyt oon vähän ehtiny kattella ympärilleni, ni näyttäs siltä et Max on pitänyt tallista oikein hyvää huolta, mutta kiittäminen käy myös teitä kun ootte jaksanu hoidella heposia! (:
Nähdään tallilla!
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyKe 25 Helmi 2015, 22:20

Tätä on ootettu!! Ei sillä että Maxissa jotain vikaa olisi
Takaisin alkuun Siirry alas
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max


Viestien lukumäärä : 546
Join date : 26.10.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Loki & Hali

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 EmptyTo 05 Maalis 2015, 20:18

Lähdettäisiinkö huomenna porukalla maastoon, kun tuntsareillakin on vapaapäivä? Mä voisin lähteä Halilla kärkeen (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 4 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hahmojen oma keskustelupalsta #2
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
 Similar topics
-
» Hahmojen oma keskustelupalsta
» Hahmojen esittelyt #3
» Hahmojen esittelyt
» Hahmojen esittelyt #2
» Hahmojen esittelyt #4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Hahmojen elämää-
Siirry: