Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tämä on virtuaalitalli

PääsivuHahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Hahmojen oma keskustelupalsta #2

Siirry alas 
+33
Senni
Kristella
Kukka
Ellen.
Alana
Kics
Eevi-Sofia
Inka
Sandra
Emppu
Runo
Wili
Lilian.
Christian.
Vilja
Eveliina.
Nanna
Reetta
Viivi
Minna
Mikko
Janelle
Maikki
Daniel.
Salla
Max
Salli
Rafael
Miro
Celia
Stina
Katri
Nathaniel
37 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

Viestien lukumäärä : 1933
Ikä : 29

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyKe 06 Toukokuu 2015, 20:34

Bambo osaa jo kulkea riimussa ihan nätisti, niin voit kyllä lähteä jos otat jonkun kaveriksi mukaan taluttamaan toista. Esim siten että sä meet Astalla ilman satulaa ja joku taluttaa Bamboa, tai silleen että joku taluttaa Astaa ja sä talutat varsaa. Mutta olkaa sitten supervarovaisia, ottakaa puhelimet mukaan ja tehkää vaan pieni lenkki lähiympäristössä (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

Viestien lukumäärä : 3544
Ikä : 25
Hevonen : Dunja

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyKe 06 Toukokuu 2015, 20:48

Hei, ihanaa, Maikki voit pyytää mua mukaan millon vaan:)
Christian.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Christian.

Viestien lukumäärä : 200
Hevonen : Panda

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyTo 07 Toukokuu 2015, 07:49

Pitäkää kiinni hatuistanne, mä tuun tänään takasin paikkakunnalle ja koska Elisalla oli taas siivoushulluus, näyttää siltä että suuntana on Hallava!
Wili
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Wili

Viestien lukumäärä : 198
Ikä : 28
Hevonen : Kyyhky??..

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyTo 07 Toukokuu 2015, 15:43

Moi Christian! Oon William, tutummin Vili, Kyyhkyn alhaisa hoitaja.. Saatan tänään pyöriä tallilla, joten ehkä tavataan;)
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

Viestien lukumäärä : 732
Ikä : 22
Hevonen : Asta

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyTo 07 Toukokuu 2015, 16:05

Valma pystytkö tänään auttamaan hulivilin kanssa?
Oon kyllä nykyään sitä mieltä että se ei mikään Bambo ole, Hulivili kylläki okei okei kyl mä siihen bamboon totun
Wili
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Wili

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyTo 07 Toukokuu 2015, 16:19

Mä oon tänään talilla, ja jos satut olemaan apuu vailla voin tulla, ellei Valma pääse:)
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyTo 07 Toukokuu 2015, 16:21

Kaiken avun hyväksytän kyllä Valma sattuu vaan aina olee mun eka tukipilari
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyTo 07 Toukokuu 2015, 16:26

Joo oon tänään tallilla, oon just bussilla menossa. Nähään kohta:)
Wili
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Wili

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyTo 07 Toukokuu 2015, 16:27

Mä oottelen täällä jo:) Oon varmaan iltaan asti, ku Eerolla on tyttöystävä kylässä D:..
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia

Viestien lukumäärä : 218
Ikä : 35

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyTi 19 Toukokuu 2015, 14:50

Heips, mulle vinkattiin tänään tallilla tämmöisen olemassaolosta ja ajattelin käydä esittäytymässä. Olen Eevi-Sofia ja aloitin Nikitan hoitamisen ihan vastikään. Olen jo vähän vanhempi tallilainen, mutten varmaankaan mikään ihan armoton kalkkis. Takana on pitkä heppailutauko ja tallin tavat on vielä vieraat, joten en pahastu opastamisesta.

Toivottavasti saan pian tutustua mahdollisimman moneen teistä. Mulla on kuitenkin armottoman huono nimimuisti, pyydän sitä anteeksi jo etukäteen.
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyTi 19 Toukokuu 2015, 14:54

Moikka Eevi, hauskaa että löysit tiesi tännekin. Nähtiin tänään tallilla:)
Runo
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Runo

Viestien lukumäärä : 14

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyLa 06 Kesä 2015, 19:14

Mäkin nyt löysin itseni tänne! Joten moikka, mä olen Runo ja alotin Astan (ja Bambon) hoitajana just tänään itseasiassa (: Koetan tässä vasta tutustua paikkaan, mutta huomauttakaa sit, jos mä teen jotain ihan tapojen vastaisesti, kun ei oo ratsastuskouluissakaan tullut hirveesti pyörittyä! Ja lupaan, etten pure, vaikka muutenkin tulis jutteleen:D
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra

Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 26
Hevonen : Huhu

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyLa 06 Kesä 2015, 22:15

Heijssan Runo! Mä kuulinkin, että tänne ois tulossa uutta poppoota ja ootan innolla, että pääsen näkeen sua :-) Tervetuloa vaan joukkoon, vaikutat kyllä tosi kivalta tyypiltä. Toivottavasti nähdään tallilla! ;3
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle

Viestien lukumäärä : 264
Ikä : 30
Hevonen : Oreo

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptySu 07 Kesä 2015, 13:30

Tervetuloa lössiin, Runo! Aina mukavaa saada uusia naamoja tänne. Ja muuten, jos joskus haluat vaikka tehdä jotain kivaa mammojen ja pikkuisten kanssa, niin nykäise hihasta! Mähän tosiaan hoitelen Vanillaa ja sen kakaraa Oreoo. Nähtäillään tallilla!
Wili
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Wili

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyMa 08 Kesä 2015, 12:13

Tervetuloa Runo! Mä hoidan Kyyhkyä ja jos satut näkemään tallilla ruskeahiuksisen pörröpään hoitamassa nimikkoponiaan, tuu rohkeasti vaan, voin vaikka esitellä sulle Hallavan maastoa (;
Runo
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Runo

Viestien lukumäärä : 14

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyMa 08 Kesä 2015, 20:20

Voi kiitti kaikille! (: Unohan varmaan puolien teistä (ja hevosista!!) nimet viiden minuutin sisään mut puhuttelen teit vaikka sit silleen "hei sä pörröpää siellä" ja "hei kuka teistä hoitikaan sitä toista varsaa" :-D
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta

Viestien lukumäärä : 253
Ikä : 27
Hevonen : Darli

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyLa 27 Kesä 2015, 18:41

Heippa! Mä oon yksi vanha hallavalainen, joka lopetti viime vuonna vuodenvaihteen alussa. Nyt olen sitten palaillut ja minusta tulee Darlin uusi hoitaja:) Minuun saattaa vielä illalla törmätä tallilla, koska kannan nyt kaiken maallisen omaisuuteni sinne paikan päälle Eli törmäillään!
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptySu 28 Kesä 2015, 11:04

Moi! Kiva saada taas uutta/vanhaa porukkaa tänne hallavaan! Olen melkolailla uusi kasvo ja omistan suomenpienhevosen Huhun. Treenailen myös Klikkiä joten mut voi löytää myös sen karsinasta :-) Jos parkissa on beige skootteri, voi olla satavarma että minä hyörin jossain :-D
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyKe 05 Elo 2015, 11:51

Heippatirallaa! Aattelin sotkea tänään heti puolenpäivän jälkeen tallille pyörän rämälläni, oisko kukaan kiinnostunut tulee jeesii meitä Oreon kanssa? Haluun mennä irtohypyttää sitä, mutta toinen tyyppi ois mukava esteitä kasatessa!
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyKe 05 Elo 2015, 12:28

Mä lusmuilen kotona kun tänään alkaa se koulukurssi:)
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyKe 05 Elo 2015, 14:48

Joo niinhän ne kurssit alkaa, mullaki on myöhäisempi estetunti tänään! Ei täällä tallilla hirveesti porukkaa vielä oo näyttänyt olevan, lieneekö tulee kaikki vasta kursseilleen. No, hyvinpä me pärjättiin Oreon kanssa kahdestaankin!
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyLa 15 Elo 2015, 18:55

Hyvää synttäriä Eevi-Sofialle :-)
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyLa 15 Elo 2015, 23:05

Joo onnee Eevi! Mä oon huomenna tallilla, meinasin ratsastella kentällä kevyesti ja tehdä sit loppukäynnit maastossa. Ja satulakin olis pesun tarpeessa.. Joku mukaan?
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu

Viestien lukumäärä : 219
Ikä : 24
Hevonen : Klikki

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptySu 16 Elo 2015, 13:48

Paljon onnea Eevi! :-)

Sandra, jos et oo vielä menny, niin mä voisin just ja just ehtiä mukaan. :-D Sain just perjantain läksyt tehtyä, niin ehtisin vielä loppupäiväksi :-)
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptySu 16 Elo 2015, 21:19

Oijh, en mä huomannu sun viestiä, mutta ei se haittaa kun ehdit kuitenkin mukaan :-D Mä olen mattimyöhäinen, ja jos iltatalli-apu kelpaa, niin meitsi on tulossa!
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyMa 17 Elo 2015, 16:35

Hui, kiitos! Tuntuu vähän vanhalta. Ainakin voin lohduttautua sillä, että Nikita on yhä harmaampi kuin minä. :-D
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyMa 17 Elo 2015, 17:29

Hahah:D Totta Eevi;)
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyMa 17 Elo 2015, 21:18

Aah, onnea Eevi tosiaan!
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

Viestien lukumäärä : 908
Hevonen : Rana♥

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyTo 20 Elo 2015, 23:46

Myöhästä hyvää synttäriä Eevi-Sofialle :-)

Oon tulossa huomenna tallille, kun viimein oon saanu opiskelun käyntiin. Rana ei oo varmaan ainakaan laihtunu... pitäiskö antaa se tunneille arkena vai hankinta liikuttajan?

//väli-info, Topiaksen kanssa jo sovittu hommasta, mutta haluun ensin kirjustaa tästä tarinan, joten leikitään ettei sitä oo vielä päätetty URL :'D
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyPe 21 Elo 2015, 19:00

Mä tuun nyt iltamyöhäks tallitupaan lorvimaan.. (Toivottavasti siellä on vielä Valman leipomia pullia xD) Ja jos on myöhäsii tunteja, niin varmaan liikutan Klikin:-)
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyPe 21 Elo 2015, 20:00

Valman leipomista pullista en tiedä, mutta mä leivoin töihinpaluun kunniaksi valkosuklaakorvapuusteja. Ne jotka ei töissä menneet, roudaan kohta mukanani tallille :-)
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyPe 21 Elo 2015, 20:20

Jes, mahtavaa Eevi! Jos mulle jää, haluun ehdottomasti tulla kokeilemaan :-)
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyPe 21 Elo 2015, 22:19

Ihanaa, mä tarviinkin nyt jotain lohturuokaa kun Topias ei ookkaan täällä tallilla :-* Odotellaan jo valkosuklaakorvapuusteja! :3

//Khäj khäj, lisää draamaa xD
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana

Viestien lukumäärä : 577
Hevonen : Fae

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyPe 21 Elo 2015, 22:31

Pulla kuulostaa tosi hyvältä Eevi, mun pitää katsoa jääkö minulle mitään. Ja voiko kukaan kertoa äitille että Fae ei ole vaarallinen eikä yritä tappaa ihmisiä, mä en saa mennä ratsastamaan ollenkaan. :'(
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyPe 21 Elo 2015, 23:06

*tuijottaa kännykkää posket punaisina*
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyPe 21 Elo 2015, 23:14

Äidit aina ylireagoi. Oma äiti ei koskaan kyennyt seuraamaan kenttäkisojen maasto-osuutta, vaikka kisasin korkeintaan helppoa luokkaa. Kyllä se siitä, Alana - toivottavasti äiti-ihmisen huoli rauhoittuu pian! Ja eiköhän sinullekin yksi pulla vielä liikene. :-)
Kics
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Kics

Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 31
Hevonen : Only Temporary IWB "Ollie"

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyMa 05 Loka 2015, 21:33

Heippa kaikille!
Haluaisko joku lähteä ratsain näyttämään mulle ja Ollielle maastoreittejä tällä viikolla? Kiitos jo etukäteen jos jollakin on aikaa!
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana

Viestien lukumäärä : 577
Hevonen : Fae

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyTi 06 Loka 2015, 14:32

Mina voin tulla jos et löydä jotain muuta, muta Fae ei oikkein pidä muista. Se saataa potkia, mutta voin tulla. :-)

//jotenkin oon ajatellut tän jonkinlaiseksi hallavalaisten viestikeskusteluks eikä silleen kasvokkain :'D

//jus semmonen tää onkin, esim whatsapp tms (; -Aleksi
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyTi 06 Loka 2015, 18:36

Vanillalle kelpaa myös aina maastoilut, voi lähteä kolmanneksi jos kelpuutatte vanhempana mammana pitää jöötä.
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

Viestien lukumäärä : 463
Hevonen : Bambo

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyMa 26 Loka 2015, 16:57

Ei mun oo tullutkaan kirjoiteltua tänne, joten kirjoitanpas nyt :-D Mutta onneks olkoon Janelle, paljon sä nyt täytitkään? Pyörin täällä tallilla varmaan loppuillan, ja kaikki on tervetulleita syömään S-marketin suklaakakkua :-) Mut ei huolta, jos kukaan ei pääse, niin tää menee kyllä parempiin suihin..
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

Viestien lukumäärä : 1933

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyMa 26 Loka 2015, 18:45

Hyvää synttäriä Janelle! (:
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyMa 26 Loka 2015, 20:04

Onnea Janelle :-) <3
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka

Viestien lukumäärä : 215
Hevonen : Mirri

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyLa 21 Marras 2015, 02:02

Hih, en ole malttanut käydä vielä nukkumaan kun kiinnittelin uusia kuvia inspiraatioseinälle uutta projektiani varten ;-). Ja sitten muistin että ihanalla Nannalla on tänään synttärit! Eli huimasti onnea ja ihmeitä päivääsi!! Toivon että tulet käymään tallilla huomenna, koska siellä saattaa oottaa sua joku pieni ylläri ;-).

//(= Kukka on leiponut ihanan kesäisen mansikkatäytekakun, koska ajatteli että kaikki tykkäävät mansikkakakuista)

/// pitäiskö muuten avata Hahmojen oma keskustelupalsta #3, koska tämä luotiin 2014 kesällä, ja uusi voisi ehkä vähän inspiroida ja tuoda vipinää Hallavan hahmoihin ;-)
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyLa 21 Marras 2015, 11:26

Onnee Nanna! <3 Mä lusmuilen varmaan koko aamun täällä tallilla, jos joku halukas haluaa tulla mun ja Bambon kanssa köpöttelemään jalkaisin maastoon..? :-)

//Ehdottomasti kannatan! Täällä ei kyllä paljon elämää ole..
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka

Viestien lukumäärä : 215
Hevonen : Mirri

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyLa 21 Marras 2015, 12:19

Voi, kerkeänkö mä tulla vielä mukaan! Oon juuri lähössä tallille!
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyLa 21 Marras 2015, 14:44

Onkos ketää iltasalla tallilla? Mä tarvisin apua, kun pikkuhiljaa saisin alkaa ratsastamaan, mutta ekat kerrat vaatii apukäsiä.
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyLa 21 Marras 2015, 16:58

Hyvää synttäriä Nannalle! Tallilla onkin tänään oikea kakkupäivä. Viimeinen ei sitten poistu tänään tallilta ennen kuin mun tuoma kakku on kokonaan tuhottu (;
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyKe 25 Marras 2015, 19:07

Onnea Viivi! :-)

Onko kukaan tänä iltana tallilla..? Mä vitkuttelen täällä tuvassa koulukirjojen kanssa, kun ulkona on niin pimeetä :-D
Kristella
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Kristella

Viestien lukumäärä : 9

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyLa 05 Joulu 2015, 21:31

Jos mäkin uskallaudun tänne sanomaan moi... Oon siis 15-vuotias Kristella, kaverit koulussa vääntelevät Krissee, Stellaa, Tellaa ja vaikka mitä, emmä lempinimistä nokkiini ota.

Mä oon oikeesti ihan kiva (naurakaa ees vähän mukana, kun yritän olla hauska ja siivuttakaa mut, kun kiukuttelen) ja toivon, et pääsisin nopeesti porukkaan mukaan. Vielä on vähän yksinäistä... :¨)
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 EmptyLa 05 Joulu 2015, 21:52

Tervetuloa Kristella! :-D En malta odottaa että päästään taas tutustuu enemmän :-)
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 6 Empty

Hahmojen oma keskustelupalsta #2
Takaisin alkuun 
Sivu 6 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
 Similar topics
-
» Hahmojen oma keskustelupalsta
» Hahmojen esittelyt #4
» Hahmojen esittelyt #3
» Hahmojen esittelyt
» Hahmojen esittelyt #2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa