Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tämä on virtuaalitalli

PääsivuHahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Hahmojen oma keskustelupalsta #2

Siirry alas 
+33
Senni
Kristella
Kukka
Ellen.
Alana
Kics
Eevi-Sofia
Inka
Sandra
Emppu
Runo
Wili
Lilian.
Christian.
Vilja
Eveliina.
Nanna
Reetta
Viivi
Minna
Mikko
Janelle
Maikki
Daniel.
Salla
Max
Salli
Rafael
Miro
Celia
Stina
Katri
Nathaniel
37 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle

Viestien lukumäärä : 264
Ikä : 30
Hevonen : Oreo

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyTo 05 Maalis 2015, 20:45

Meikä voisi ainakin tulla mukaan jollakulla toisella karvaturvalla, kun mamman pitää vielä ottaa rauhassa. Kenties Darcylla voisin tulla tepsuttelemaan. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana

Viestien lukumäärä : 577
Ikä : 26
Hevonen : Fae

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyTo 05 Maalis 2015, 20:50

Minä haluan, muta en ole varma olenko... Umm.... Allowed to ride Celle? Ja sano jos ette understand anything, minä yritän puhua se-... Selkeästi...? The [oyirish accent is just soh much morrr easy than this blohdy Finnish].

// jos joku ei tuota aksenttia ymmärrä niin voi pyytää tulkkaamaan, en vain jaksa kirjottaa samaa lausetta kahdesti koska laiska kun olen (:
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyTo 05 Maalis 2015, 20:57

Ai sähän olit se Cellen uusi hoitaja eikö? Alana, oliko se? Varmasti se passaa, enemmän porukkaa niin aina vain hauskempaa!
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

Viestien lukumäärä : 546
Ikä : 29
Hevonen : Loki & Hali

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyTo 05 Maalis 2015, 21:06

Juu Alana, hoitohevosellaan saa ratsastaa kevyesti aina silloin kun sillä on vapaapäivä! (:
Ja Janelle voi toki tulla Darcyllä mukaan (:

Jos lähdettäisiin vaikka siinä neljän aikaan matkaan (:
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyTo 05 Maalis 2015, 21:14

Hyvä hyvä, tyttösellä en olekaan aikaisemmin päässyt kokeilemaan! Neljän aikaan kuulostaa hyvältä, riittää vielä valoakin. Onneks huomenna ei oo koulua niin voin tulla aiemmin kävelyttää vähän Vanillaakin.
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyTo 05 Maalis 2015, 21:19

Okay, see, mina kuulin sitä, muta en olut varma oliko se totta. Neljältä kuulosta oikein hyvältä, koska minu koulu loppu kello kaksi.
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyTo 05 Maalis 2015, 21:32

Jees, nähään siis sillon (:
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyTi 17 Maalis 2015, 15:56

Moi! Mä oon Clara, pääsin juuri Been hoitajaks. Onko kukaan tulossa tänään tallille? Voitaisiin tavata kun en oikein tunne ketään täältä vielä.
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyTi 17 Maalis 2015, 16:08

Mä oon ainakin täällä tänään pyörimässä, Janelle tai Jane tai miksi ikinä mua haluutkaan kutsua, sama se mulle. Pitäisi käyttää taas Vanillaa vähän kävelyllä, josko se vauveliini sieltä kohta pullahtaisi.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyTi 17 Maalis 2015, 17:50

Oi! Saako Vanilla varsan tai jotain?! En ole kuullutkaan! :0
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyTi 17 Maalis 2015, 17:55

Joo saa, ja Asta kanssa. Pitäs syntyä ihan kohtapuolin, onneksi. Vanilla on alkanut tulla entistäkin kärttyisemmäksi, kun masu vain kasvaa.
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

Viestien lukumäärä : 3544
Ikä : 25
Hevonen : Dunja

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyTi 17 Maalis 2015, 17:58

Aa Aleksi mainitsikin että saadaan uusia hoitajia, kivaa:)
Mäkin tuun ihan kohta tallille, läksyt vaan eka pois alta.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyTi 17 Maalis 2015, 18:13

Kiva Valma! Janelle joko oot menos Vanillan kaa kun sua ei tallilla näy? Oisin voinut tulla mukaan
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyTi 17 Maalis 2015, 18:15

Tuu vaan mukaan! Ei se mamma kauaa jaksa käpötellä, ihan pikku lenkki vaan. Mä oon just hakemassa suitsia, että vielä ehtii.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyTi 17 Maalis 2015, 18:16

Juu, tulen..!
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyTi 17 Maalis 2015, 18:21

Loistavaa! Nähdään Vanillan karsinalla.
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyTo 19 Maalis 2015, 18:18

Hei kaikki rakkaat, mulla ois vähän ikävämmän oloisia uutisia.. ;(
Mä olen saanut työtarjouksen lähempää pääkaupunkiseutua, ja mä olen päättänyt ottaa paikan vastaan, sillä kyseessä on mahtava once in a lifetime tilaisuus...
Me ollaan nyt vähän aikaa puhuttu Aleksin kanssa ja tultiin siihen tulokseen, että mä otan Lokin mukaani. Pääkaupunkiseudulla on mahtavia valmentajia, jotka varmasti osais viedä meitä eteenpäin ja lähemmäs kisakenttiä. Loki on niin potenttiaalinen nuori hevonen, että Aleksi haluu että me katotaan mihin tähtitaivaille siitä olis.
Mutta nää ei oo hyvästit, me tullaan vielä takaisin! Toivottavasti minä parempana elokuvaajana ja Loki osaavampana kilpahevosena!

Me lähdetään lauantaina, eli oisko kiva pitää vaikka joku illanvietto perjantaina? Voitaisiin käydä vaikka porukalla maastossa tai jotain? (:

//Loki muuttaa tänne.
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

Viestien lukumäärä : 714
Ikä : 23
Hevonen : Minca

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyTo 19 Maalis 2015, 18:22

Eikä Max! Sua tulee kyllä tosi kova ikävä!:( noh totta kai se on iso tilaisuus, mutta silti:( kuulostaa hyvälle sellainen illanvietto perjantaina:)
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyTo 19 Maalis 2015, 19:37

Max, tulee ikävä!:( Vietetään jäähyväiset perjantaina.. Pääsen tallille huomenna ainakin 7. Katsotaan sitten aikaa:) On jo nyt ikävä!
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyTo 19 Maalis 2015, 19:44

You will tell us how you're doing? How's the craic [crack], right? Perjantai kuulostaa hyvältä.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptySu 22 Maalis 2015, 11:04

Hei, täytän ensimmäinen neljättä 16 :-D ja aattelin leipoa jotain.. Onko kukaan esim kasvissyöjä tai allergien jollekin et kaikki pystynee syömään mutakakkua, pullia ja tämmöstä synttäri safkaa? Toivottavasti kukaan ei oo gluteeniton:)
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptySu 22 Maalis 2015, 12:28

Joo meikä on ainakin ihan kaikkiruokanen niin voin syödä mitä vaan:D ja heh siitä ei ookkaan kauaa enää kaikaa mun synttäreihin:D
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptySu 22 Maalis 2015, 12:30

Huu synttärimurkinaa! Ei mut mä en ainakaan oo allerginen millekään, joten kaikki kelpaa! (: Ihanaa että edes joku osaa leipoa, mulla menee aina jokin pikkujuttu pieleen. Keksit lässähtää tai kakku maistuu ihan omituiselle tai jotain.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptySu 22 Maalis 2015, 13:41

Kiva! Ainiin, pääseekö kaikki siis ensimmäinen neljättä (1.4) mm muistaakseni keskiviikkona tallille? Mä toivon et mahdollisimman moni pääsis ainakin kello 5-7 välisenä aikana käväsee:)
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptySu 22 Maalis 2015, 14:41

Juu luulen kyllä että pääsen sillon:)
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptySu 22 Maalis 2015, 16:18

Hienoa! Saan paeta kökkööntyneitä sukujuhlia :-D Eikä sitten mitään lahjoja, mulla on jo liikaa!! :')
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptySu 22 Maalis 2015, 16:20

Mä en tiedä vielä, pääsenkö...

//Se että täällä sovitaan jotain, ei automaattisesti tarkota ropea:/ Mulla on keskiviikkona klarinettitunti, eli en ainakaan ropeen pääse, mutta olis kivaa, jos Valmakin pääsis Claran pirskeisiin.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptySu 22 Maalis 2015, 16:24

//Valma juu, laitoinkin tonne rope paikkaan viestiä ja päivämäärää voi muuttaakkin;)\\
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptySu 22 Maalis 2015, 16:27

..Mutta me ei voida mennä yhden ihmisen määräyksien mukaan, jos kukaan muu, ei silloin pääse :3
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptySu 22 Maalis 2015, 16:29

//Mun idea olikin ehkä siinä, että pidettäs pääpaino täällä Hallavassa tarinoilla, kuvilla yms.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptySu 22 Maalis 2015, 16:31

//Juu okei. Noh, käy se niinkin että teen siitä tarinan, ei sillä sen väliä :> Jos nyt siis tarkoitit sitä, että kirjoittaisin siitä tarinan :-D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptySu 22 Maalis 2015, 16:33

//Siis voitte tietenkin roolia, mutta toi oli vaan muistutus siitä että päiväkirjoissa tapahtuvat asiat on se number one:)
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptySu 22 Maalis 2015, 16:35

/Selvä se. Mulle ei oo mitään väliä kummin se tehään mutta mun idea oli roolia mutta harmi jos sä et pääse silloin tulemaan:(
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptySu 22 Maalis 2015, 16:57

//komppaan Valmaa, se että tässä keskustelussa sovitaan että tavataan tallilla ei siis suoraan tarkota sitä että pidettäisiin roolipeli (esim sillon perjantaina kun oli Maxin läksiäiset olitte jostain syystä ymmärtäny että roolitaan D: )
Muutenkin roolipelit vain adminien luvalla, omin päin e saa mennä semmosia järkkäämään (;
(lähinnä sitä varten, että sitten ne tulee yleensä pidemmällä varotuajalla ja kaikki halukkaat pääsee mukaan ja ainakin yksi admin on paikalla valvomassa miten roolipeli etenee..
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptySu 22 Maalis 2015, 20:20

OukkiDoukki :-D mutta eikös Salli ole admin (?)
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptySu 22 Maalis 2015, 21:18

//juu olen, mutta olin itsekkin jotenkin maagisesti käsittäny et olis jonkin sortin roolipeli:D
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

Viestien lukumäärä : 1933

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyKe 25 Maalis 2015, 21:15

Asta ja Vanilla varsoivat molemmat viime yönä, joten nyt tallissa tulee käyttäytyä aikaisempaakin rauhallisemmin. Ja varsomiskarsinoiden edessä ei saa notkua turhaan, jotteivat pienokaiset stressaannu. Tulkaa Janelle ja Maikki nykimään hihasta kun tulette tallille niin kerron vähän hoito-ohjeita (:

//löytyy päiväkirjoista
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyKe 25 Maalis 2015, 21:27

Oioi varsat on vatmasti ihan super söpöjä!:3 varsinikin Astan varsa koska pienet ja karvaset on aina liian ihania:D
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyTo 26 Maalis 2015, 17:57

Kävin vilkaisemassa pienokaisia, Vanilla sai nyt ihanan varsan!
Nanna
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Nanna

Viestien lukumäärä : 304
Ikä : 28
Hevonen : Tinttu

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyPe 27 Maalis 2015, 10:47

Mä ajattelin mennä tänään kolmen aikaan ulkokentälle ratsastelemaan Tintun kanssa. Haluaisko joku tulla seuraks? (:
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyPe 27 Maalis 2015, 12:23

Mä voisin tulla, jos sopii?:)
Nanna
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Nanna

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyPe 27 Maalis 2015, 13:03

Juu, nähdään tallilla (:
Viivi
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Viivi

Viestien lukumäärä : 133
Hevonen : Brynhild Vikna

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyTi 31 Maalis 2015, 11:37

Moikka kaikille pitkästä aikaa! Sori pitkä hiljaisuus, mut nyt oon taas kuvioissa mukana!! Nuo uudet varsat on aivan ihania! ♥.♥
Haluisko joku muute tulla joku päivä avustaa miuta ja Vikii puomien nostelemisessa, jos hypeltäisiin? Voin sit tehä vastapalveluksen
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyTi 31 Maalis 2015, 14:51

Moi Viivi! Olen Clara, Been uusi hoitaja:) Voisin tulla joku päivä auttelemaan sua ihan mielelläni! Vaikka huomenna kello viisi käy?
Lilian.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Lilian.

Viestien lukumäärä : 30
Ikä : 27
Hevonen : Hali

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptySu 12 Huhti 2015, 09:50

Moi kaikki, mä oon siis Lilian ton Claran sisko, ja mä muutin Ruotsista tänne Suomeen. Aleksi tarjosi mulle Halin hoitajan paikkaa, joten aattelin et mikäs siinä, ja tulin sit tänne. Mua saa vaan nykästä hihasta, ja tulla juttelemaan jos haluu, ja Claraltaki voi kysyä kaikenlaista musta.. Et, semmosta, ketäs te ootte?
Nanna
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Nanna

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyMa 13 Huhti 2015, 13:27

Ketä tänään tallilla? Haluisko joku tulla maastoseuraks? Aattelin ihan vaan käppäillä ilman satulaa niin käsihevosenkin kanssa pysyy tahdissa mukana (;

Ja joo moi Lilian, mä oon Nanna, Tintun hoitaja (:
Lilian.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Lilian.

Viestien lukumäärä : 30
Ikä : 27
Hevonen : Hali

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyMa 13 Huhti 2015, 16:49

Moi, Nanna:D Mä oon tänään menos kiikuttaa Claaraa tallille, niin voin tulla sun seuraks taluttelee Halia, ellei Clara innostu lähtee..
Viivi
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Viivi

Viestien lukumäärä : 133
Hevonen : Brynhild Vikna

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyKe 06 Toukokuu 2015, 19:09

Moikka kaikille ja suurimmat pahoittelut, kun en oo ollu tääl pitkään aikaan! Toivottavasti ootte pitäny Vikistä hyvää huola, kun itse olen laiminlyönyt sen kokonaan, ja olet todella vihainen siitä itselleni! Viki oli näköjään päässyt vähän pyöreeseen kuntoon, joten kun taas alan sitä liikuttelemaan, niin alkajaisiksi haluaisin lähteä jonkun kanssa käyntimaastoon. Ketään vapaaehtoisia?
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyKe 06 Toukokuu 2015, 19:26

Hauskaa kuulla susta Viivi:) Voisin lähtee kävellen seuraksi, tuun muutenkin kohta tallille.
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

Viestien lukumäärä : 732
Ikä : 22
Hevonen : Asta

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 EmptyKe 06 Toukokuu 2015, 20:10

Otan suhun Aleksi täältä yhteyttä. Uskallanko mä lähtee mihinkään päin maastoon ton hulivili pojan kanssa ja tammamammulin?
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 5 Empty

Hahmojen oma keskustelupalsta #2
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
 Similar topics
-
» Hahmojen oma keskustelupalsta
» Hahmojen esittelyt #4
» Hahmojen esittelyt #3
» Hahmojen esittelyt
» Hahmojen esittelyt #2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa