Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuHahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Hahmojen oma keskustelupalsta #2

Siirry alas 
+33
Senni
Kristella
Kukka
Ellen.
Alana
Kics
Eevi-Sofia
Inka
Sandra
Emppu
Runo
Wili
Lilian.
Christian.
Vilja
Eveliina.
Nanna
Reetta
Viivi
Minna
Mikko
Janelle
Maikki
Daniel.
Salla
Max
Salli
Rafael
Miro
Celia
Stina
Katri
Nathaniel
37 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
Daniel.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Daniel.


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 28.10.2014

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptyKe 29 Loka 2014, 20:59

Hei, täällähän oli tällainenkin! Aika kätsy, heti käyttöön.
Valma, mä ainakin, tänään mut raahattiin mummolaan, mutta huomenna voisin tulla ihan vaan koska pitäis käydä moikkaamassa Nikitaa. Jos siis kelpaan seuraksi, kun ei tunneta vielä, mutta ois kiva tutustua vähän muihin hallavalaisiin ja tallin menoon jonkun vähän pitempiaikaisemman hoitajan siivellä. Etkös sä hoitanut Dunjaa?

Joo eli näin lyhyesti vielä, moikka vaan, olen vasta aloittanut Nikitan hoitajana ja nimi ois Daniel. Danuksi voi sanoa, jos on virallinen nimi liian pitkä. Tai jos vaan haluaa olla tuttavallinen. Daniksikin joku voi vääntää, sekin kelpaa, tottelen kaikkia kolmea.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptyKe 29 Loka 2014, 21:30

Nice to meet you, Daniel, ja tietenkin kelpaa seura:) Joo mä hoidan Dunjaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 26.10.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : ömhöm

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptyKe 29 Loka 2014, 22:15

Morjens Daniel! Tervettulloo vaan tallimestarinkin puolesta. Mietin että ootko sä mun taivaallinen velikultani kun nimi natsaa aika hyvin omaani. Mahtaisko sunkin päänpäällä keikkua sädekehä? No, me nähään se siitä siivootko Nikitan karsinan ahkerasti ja pidät paikat siistinä. Etkä koske ruokaboksin porkkanoihin! (tai jään ilman elintärkeitä vitamiineja).

Sääntöihin kuuluu myös tuoda säännöllisesti popkorneja tallitupaan tallitontuille (ahneita) ja kolmioleipiä kanatäytteellä aina kun muistat (tallilla käy köyhä musta maahanmuuttajalapsi nyyhkimässä sillointällöin). Kiitos huomaavaisuudestasi <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max


Viestien lukumäärä : 546
Join date : 26.10.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Loki & Hali

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptyKe 29 Loka 2014, 23:02

Raffe, mun kämppis Nikke teki tänään sika hyvää makaronimuhennosta. Voisin ottaa sitä huomenna mukaa evääks tupla-annoksen ni sun ei tarvii kuolla nälkään ;>
Mitä jengi muuten aikoo huomenna puuhailla? Mulla olis Halin treenipäivä vuorossa enkä oo vielä miettiny missä muodossa sen toteutan

Ainiin, ja tietysti tervetuloo Daniel. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Daniel.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Daniel.


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 28.10.2014

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptyKe 29 Loka 2014, 23:18

No, mä aion ainaki tutustua Nikitaan ihan rauhassa, jos sillä ois vapaapäivä niin voisin ehkä tykätä jostain pimeästä maastosta, mutta jos en sinne seuraa saa niin mielelläni pysyttelen myös tallin valaistuksen ulottuvilla :-) Jos tamma on tunneilla niin taidan pörrätä teidän apuna, halusitte tai ette.

Rafael, en tiiä sädekehästä, mutta jotain mä voin tuoda, en itekkään pärjää kyllä ilman ruokaa koko iltaa! Vaikka just popparia, sitä on täällä yksi pussillinen jäljellä, jos sieltä päin löytyy mikro.

Valma, siinä tapauksessa sulla on tosi kiva hoitoponi! Jos en ois ihan ylikasvanut, niin olisin voinut kiinnostua Dunjastakin, mutta mun sääret laahaa russilla menessä jo melkein maata että niin. Shettisten selässä mä voinkin jo ottaa itse tukea maasta ja kävellä poni jalkojen välissä. Ainakin melkein. :-D Toivottavasti Nikita oli päätöksen arvoinen, ainakin tallilla joskus pari kuukautta sitten tunnilla käydessäni se vaikutti ihan kivalta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptyTo 30 Loka 2014, 00:34

Hei vaan. Muhun saatat törmätä murmelin(astan) tai vellihousun (rassen) luona tai no orjuutettuna taluttajaksi ta oikeastaan missä vain! Ehkä jopa lantalassa istuskelemassa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 26.10.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : ömhöm

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptyTo 30 Loka 2014, 07:00

MAKARONIMUHENNOSTA!! Voi jukra! Olettepas te kultasia :'). Ja tottahan toki tallilta mikro löytyy (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptyTo 30 Loka 2014, 14:02

Hehei kaikki... Olen tosiaan Janelle, mutta sanokaa vain Jelly niiku kaikki muutkin. Tai Jane tai Nelle tai miksi ikinä haluattekaan mua sanoa. Jos joku kaipaa apua tai seuraa tai mitä vaan niin sen kuin hihkaisette, kyllä mä ainakin yritän auttaa sitten. Saatan olla täällä vielä vähän eksyksissä, mutta eiköhän tämä tästä, pikku hiljaa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 26.10.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : ömhöm

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptyTo 30 Loka 2014, 19:45

Tervetuloa vaan sullekin Nalle! Jos löytyy ylimääräistä syötävää niin tuo tallille. Se kuuluu paikallisiin tapoihin, totut kyllä (:

Ja olen tosiaan Hallavan tallimestari.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptyLa 08 Marras 2014, 21:43

Ihan tälleen inffona! Mä en tule huomenna tallille...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptyLa 08 Marras 2014, 21:48

Moi :3 Muttamutta, täällä on tällänenki palsta : D Tarina tulee suurin piirtein näillä minuuteilla valmiin :>

//Tiia-Iina, tää on HAHMOJEN keskustelupalsta. Eli kaikki on pelkkääteatteria, meidän kuuluu esiintyä meidän hahmoina, meidän rooleissa. Tää keskustelupalsta on ns. URL facebookissa tms. Comprendre?
-Max
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptyLa 08 Marras 2014, 22:17

Huuhuh. Ois ehkä pitäny ensin juoksutella Ranaa, on se yllättävän hullu vaikka mahaakin on. Ens kerralla kyllä pidän huolta että se saa juosta ennen kuin menen kentälle. Max myös innostui kameran kanssa, mutta tulihan siitä kiva kuva, laitoinkin sen tänne avatariksi! :-)

// Superkiitos uudesta avasta Max <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptySu 09 Marras 2014, 10:06

Aa :3 Ookop.. Aika kiva tämmönen : D

Oon siis Tiia-Iina, Cellen uus hoitaja :3 Useat varmaan jo tietääkin mut...
Mut siis, voisinkin tänään ratsastella Cellellä kun sillä on vissiin vapaa? Ja jos kerta tänne on tapana tuoda ruokaa niin kantsii tulla mun kaa samoihi aikoihi tallille niin ei jää maha tyhjäks : D Asun nimittäin yksin ja teen ruokaa aina sika paljon enkä ite jaksais syyä.. Sit talvella saa pipareita :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptySu 09 Marras 2014, 10:09

Mää voinkin tulla syömään sun ruuat! :-D niin mää olrn Salli ja ja Mincan hoitaja. :-3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptySu 09 Marras 2014, 10:13

Ookoo :-D Itseasias yksin asuminen on aika tylsää kun mul ei oo kaverina kun Rawle.. Niin ja saatan välillä ilmestyä talille mun chiuavan pentu mukanani siis Rainbown eli Rawlen kanssa ;3 se on ollu aina hevosten paris ja tulee hyvin toimeenkin niitten kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptySu 09 Marras 2014, 10:19

Mä varmaan astuisin sellasen pienen koiran päälle...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptySu 09 Marras 2014, 10:22

Etkä astu :-D Ei oo jääny hevosenkaan alle ikinä.. :3 Mut jos näät valkosen pienen läntin tallikäytävällä niin elä astu päälle..
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptySu 09 Marras 2014, 10:23

Eikä se ees niin hirveen pieni oo..
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptySu 09 Marras 2014, 10:24

Okei pitää vähän kattoo jalkoihin :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptySu 09 Marras 2014, 10:26

Nii.. Voisko muuten joku esitellä mulle maastoja tänään, ihan selästä käsin?
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptySu 09 Marras 2014, 10:31

Mä voisin tulla jos kestät kävelyvauhtia, en uskaltais Ranalla ainakaan laukata ettei käy niinku eilen. Mun täytyy ensin juoksuttaa sitä tarhassa mutta sen jälkeen voin tulla :-) Oon siis Inka ja omistan sen (ylipainoisen) kimon puoliveritamman, Ranan. Mut tunnistaa tallilla vaaleanpunaisiksi dipatuista latvoista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptySu 09 Marras 2014, 11:41

Joo, huomenna käy Ei kävely vauhti haittaa kun se olis vasta neljäs kerta Cellen kanssa niin ei ainakaan mitään hullua kiitolaukkaa :3 Mitäs teille kävi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptySu 09 Marras 2014, 12:19

Kukaan halukas lähtemään maastoilemaan mun ja Snezun kanssa? Kun en yksin viittis lähtee, jos se vaikka lähteekin päästeleen niitä höyryjä vähän turhan paljon
Takaisin alkuun Siirry alas
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max


Viestien lukumäärä : 546
Join date : 26.10.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Loki & Hali

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptySu 09 Marras 2014, 12:32

Mä voisin Salla lähtee seuraksi Lokia kanssa. Oon tulossaanu tallille tossa neljän aikaan :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Mikko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Mikko


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 28.10.2014
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darcy

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptySu 09 Marras 2014, 12:40

Aattelin, että menisin maastoon kävelyttämään Darcyä ja mun 2 vuotiasta saksanpaimenkoiraa, äskön käytiin Leilan (saksikseni) kanssa moikkaamassa Darcyä, ja molemmat olivat innoissaan tapaamisesta. Mut älkää ihmetelkö jos jostain metsästä juoksee koira, koska Leila on kova karkailemaan. Ottakaa se sit vaan tallitupaan, se on iha kiltti (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Miro
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Miro


Viestien lukumäärä : 107
Join date : 26.11.2013
Ikä : 27

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptySu 09 Marras 2014, 12:56

Mä voisin tänään tehdä iltatallin, jos mun apu kelpaa Rafaelille ja Maxille:-)
Alotan vissiin ens torstaina ratsastamaan vakituisesti... Heh, mitäköhän siitä tulee? Pitäs varmaan raahautua ostamaan oma kypärä. Mistä niitä saa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Minna
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Minna


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 31.10.2014
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darcy

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptySu 09 Marras 2014, 13:04

Ite ostin Pronssijoen keskustasta siitä pääkadulla olevasta pikkuliikkeestä, ei ollut hinnalla pilattu. Mikko, mä voin liikuttaa Darcyn huomenna, kun sä menit tänään (: Ihmettelinkin ku heppa ei ollu tarhassa, mut kiva kun jätit lapun harjapakkiin! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Miro
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Miro


Viestien lukumäärä : 107
Join date : 26.11.2013
Ikä : 27

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptySu 09 Marras 2014, 13:14

Ookkei, pitää käydä tsekkaamassa:-) Eli ketä siis on tänä iltana tallilla?
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptySu 09 Marras 2014, 13:15

Tiia-Iina, ei meille sen vakavampaa mutta nyt kun Rana on ollu kesän aikana laidunlomalla ni sillä on ihan älyttömästi energiaa, ja eilen maneesissa se teki meidän ratsasteluhetkestä rodeon. Maikki kuvas sen kännykällä ja lähetti mulle, voin kyllä näyttää tallilla. Ei se kivaa ollu mutta jälkeenpäin naurattaa, oon melko huvittavan näkönen :-)

Miro, voit varmaan lainata tallilta jos ei sopivaa löydy, mutta mä ite ostin netistä. Ois kuitenki tietty hyvä jos pääsisit sovittaa kypärää ennen sitä että on sopiva koko. Jos ymmärsin oikein mitä liikettä Minna tarkoitti, niin se on hyvä paikka ostaa kypärä!

Ja minä tulossa tallille!
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptySu 09 Marras 2014, 13:15

Sopii hyvin Max :)! Lähdettäskö siinä viiden aikoihin, niin ois hyvin aikaa hoitaa muita juttuja ensin?
Takaisin alkuun Siirry alas
Miro
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Miro


Viestien lukumäärä : 107
Join date : 26.11.2013
Ikä : 27

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptySu 09 Marras 2014, 13:18

Ajattelin kyllä ostaa oman, kun se on hermostuttavaa yrittää löytää sieltä lainakypärien läjästä oikeen kokosta '-.- Mitäköhän semmonen maksaa, noin suunnilleen?
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptySu 09 Marras 2014, 13:20

Riippuu merkistä, materiaalista, onko ilmastoitu tms. Yleensä sen 30-50€, ihan tavallinen kypärä (ja ilmastoitu mutta muute samantyyppinen on varmaa melko samanhintanen) :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max


Viestien lukumäärä : 546
Join date : 26.10.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Loki & Hali

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptySu 09 Marras 2014, 13:51

Joo, lähetään vaan Salla viiden aikaan (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptySu 09 Marras 2014, 17:25

Inka// Okei, hyvä ettei käynyt pahasti : D Lähetä se tänne! :3 Mut huomenna tallilla maastoon kello 12 aamulla? En jaksa oottaa sitä koko päivää : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptySu 09 Marras 2014, 18:02

Mä oon kyllä koulussa huomenna klo 12! :-) Käviskö neljältä, pääsen aikasemmin huomenna?
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptySu 09 Marras 2014, 18:06

Kuka keksi kokeet? Mä romahdan Memmun testikokeisiin help me? :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptySu 09 Marras 2014, 18:07

Mistä koe on ja millon? Huomenna illalla voin antaa tukiopetusta ;-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptySu 09 Marras 2014, 18:09

Sairasta uskontoa, johon en ees usko. Inka turha luulo toi yks ei päästä mua mihinkään sen tukiopetuksesta huoh +matikan koe samaan syssyyn. Ei paha viikko kun sais ite päättää miten lukee :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Mikko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Mikko


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 28.10.2014
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darcy

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptyMa 10 Marras 2014, 16:01

Max (: ilmoitathan mulle kun tulee yksäreille vapaita karsinoita? Mulla olis yks suokkineiti, jos edes haluaisit lisää suokkeija jossain kohtaa (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Viivi
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Viivi


Viestien lukumäärä : 133
Join date : 05.11.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Brynhild Vikna

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptyMa 10 Marras 2014, 16:34

Eli ne ketkä ei viel tinny nii oon Viivi, Vikin ylläpitäjä ja pyörin täällä usein tricolor shelttini, Zirin, kanssa. Vitsi ku tulis jo lumet nii pääsis hiihtoratsastaa! Mut nää loska kelit vois jättää pois. Lauantain ku Viki muutti tänne nii mun kengät oli läpimärät ku pääsin kotii ja mopoki suti kiitettävästi alla. Joku mun kaa tänää maastoo? :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptyMa 10 Marras 2014, 16:38

Tänään olis vissiin tarkoitus hillua tuvassa seittemästä eteenpäin jonkin sortin tutustumisillan merkeissä:) Ottakaa ruokaa mukaan:D
Mä ainakin tuun vasta sillon tallille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptyMa 10 Marras 2014, 17:38

Multa saapuu sitten kauheesti kaikkea herkkuja sinne : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Viivi
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Viivi


Viestien lukumäärä : 133
Join date : 05.11.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Brynhild Vikna

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptyMa 10 Marras 2014, 17:41

Voisin tuua itekki jotai voi olla et ite en syö paljoo mitää mut tuon ainaki teille jotai! :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptyMa 10 Marras 2014, 17:45

Mä leivon, leivon vaan xD se on kivaa.. Tuutte saamaan mutakakkuu, pipareit ja suklaakeksejä :p
Takaisin alkuun Siirry alas
Miro
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Miro


Viestien lukumäärä : 107
Join date : 26.11.2013
Ikä : 27

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptyMa 10 Marras 2014, 18:18

Voi räkä, multa jää väliin tällä kertaa... Olis kyllä ollu kivaa tavata uutta sakkia:-(
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptyMa 10 Marras 2014, 18:44

Höh..! Toisen kerran sitten Niin ja onhan se hyvä tutustuu kaikkiin uusiin nii helpompi tarinois puhuu niist..

//edelleenkin Tiia-Iina, tää ei oo Pulinaboksi vaan täällä pitää pysyä roolissa!
-Max
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptyMa 10 Marras 2014, 18:46

Valma haluutko tulla mun kans samaa matkaa en yksin haluu tallustella? (en ees tiiä asuisko nä lähekkäin mut aivan sama)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptyMa 10 Marras 2014, 18:48

Eikös me voitais alkaa jo kerääntyy talille?? Ja tost Maikin ideast nii jos Inka olis nii kiva et tultais samalla autolla vae..?
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptyMa 10 Marras 2014, 18:50

Ei täältä Memmun hoivista niin vaan lähetä. Täällä lähetään just niin kun on sovittu. :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 EmptyMa 10 Marras 2014, 18:52

Memmu?? Häh : D Uusi ja ulkona..
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hahmojen oma keskustelupalsta #2
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
 Similar topics
-
» Hahmojen oma keskustelupalsta
» Hahmojen esittelyt #3
» Hahmojen esittelyt
» Hahmojen esittelyt #2
» Hahmojen esittelyt #4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Hahmojen elämää-
Siirry: