Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuKesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Kesäkurssien uittoreissu

Siirry alas 
+2
Janelle
Aleksi
6 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien uittoreissu   Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 EmptySu 26 Heinä 2015, 22:22

"Aijjaa..." Sanoin harmittelevasti. "Kyl mää uskon et saat pian uusia kavereita", hymyilin ja ojensin käteeni sattuneen kurjenpolven tytölle. "Kumma kun en muista sua yhtään viime lukuvuojelta", naurahdin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien uittoreissu   Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 EmptySu 26 Heinä 2015, 22:25

Otin kurjenpoljen käteeni ja katsoin hymyillen Topiasta.
"No kai mä saan", totesin ja näpräsin kasvia kädessäni. "Mutta viime vuonna mä kuljin ison ihmismassan keskellä, ja kuka tätä pätkää sieltä huomaisi", hymähdin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien uittoreissu   Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 EmptySu 26 Heinä 2015, 22:29

Naurahdin. "Kuin lyhyt muka oot", kysäisin tytöltä pukiessani paitaa päälle. Olin kuivunut jo tarpeeksi ja pian olisi lähtö takaisin päin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien uittoreissu   Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 EmptySu 26 Heinä 2015, 22:33

"Tarpeeks lyhyt. Just ja just 160 senttimetriä, tai oikeestaan 155, mut tykkään sanoo itteeni pidemmäks", irvistin. Tiesin etten oikeastaan ollut niin lyhyt, mutta halusin aina olla 170 cm luokkaa. Vedin itsekkin shortsit ja topin bikinijen päälle, ja vilkaisin rantaan. Muutama ui vielä ilman hevosta, mutta suurin osa oli siirtynyt jo kuivattelemaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien uittoreissu   Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 EmptySu 26 Heinä 2015, 22:38

"No ethän sää nyt nii hirveen lyhyt oo", sanoin naurahtaen. "Just ja just mua leukaan", jatkoin noustessamme ylös ja tehdessämme lähtöä. "Olin vielä pari vuotta sitten sun pituinen."
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien uittoreissu   Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 EmptySu 26 Heinä 2015, 22:42

"Niin, mutta haluisin olla kuitenkin melko pitkä", sanoin. "Silleen, ettei mun tarvis kattoo sua pää kenossa", naurahdin ja katsoi Topiasta. Aloin nostella kamojani maasta, ja yhtäkkiä tajusin, etten enää löytänyt meikinpoisto ainettani
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien uittoreissu   Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 EmptySu 26 Heinä 2015, 22:46

"Alat käymään tallilla korkokengissä", huikkasin nauraen tytölle kävellessäni Tintun luo. Aloitettuani irrottamaan ponia, huomasin Sandran jääneen vielä kiville. Palasin hänen luokseen ja kysyin miksi hän viivytteli.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien uittoreissu   Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 EmptySu 26 Heinä 2015, 22:47

"Mä en löydä mun meikinpoistoainetta", tuhahdin. "Se oli äsken tässä, eikä se oo voinu minnekkään karata", mumisin ja kurkkasin kallionkielekkeen alta, ettei pullo olisi vain tippunut veteen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien uittoreissu   Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 EmptySu 26 Heinä 2015, 22:50

Katselin hetken aikaa huvittuneenä huolestuneen näköisen tytön touhuja. Päätin kuitenkin päästää hänet pinteestä ja paljastaa salaisuuteni.
"Tadaa! Katsos mikäs minulla on tässä", heiluttelin purtiloa kädessäni, juuri Sandran naaman edessä ja nauroin. "Yritäppä ylettää", sanoin huvittuneena ja nostin käteni suoraksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien uittoreissu   Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 EmptySu 26 Heinä 2015, 22:53

Katsoin Topiasta yrittäen näyttää vihaiselta, ja hyppäsin tavoitellen pulloa. Poika heilutti sitä kädessään virnuillen, mikä sai minut kutittamaan Topiasta kainaloista.
"Typerys!" Nauroin ja jatkoin yhä kutittamista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien uittoreissu   Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 EmptySu 26 Heinä 2015, 22:57

"Onnekseni en kutia", naurahdin ja päädyin lopulta antamaan purnukan Sandralle Aleksin hoputtaessa meitä jo matkaan. "Ens kerralla en luovuta", sanoin vinkaten silmää. Kävelin Tintun luokse, irrotin ponin ja ponnahdin kepeästi sen selkään. Odottelin vielä Sandran poneineen viereeni, ennenkuin ratsastin jonon jatkeeksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien uittoreissu   Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 EmptySu 26 Heinä 2015, 22:59

Topias luovutti minulle pullon, kun Aleksi hoputti meidät matkaan. Heitin Huhun suitset tamman kaulalle, ja hyppäsin selkään ja ratsastin Topiakseni vierelle. Virnistin tälle ilkikurisesti, ja vannotin, että kosto elää. Jono nytkähti jälleen liikkeelle, ja Huhu nosti korvansa pystyyn. Se oli taas energinen, joten loppumatkasta voisi tulla melko vauhdikas.
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien uittoreissu   Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 EmptySu 26 Heinä 2015, 23:03

Lähdimme liikkeelle kohti tallia ja Aleksi lupaili meille yhtä laukkapätkää, jonka halukkaat voisivat menomatkalla laukata rauhallisesti.
"Meinaatko päästellä?" Kysäisin vieressä ratsastavalta tytöltä
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien uittoreissu   Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 EmptySu 26 Heinä 2015, 23:06

"Tottakai", vastasin heti Topiaksen kysymykseen. "Huhukin vaikuttaa nyt aika energiseltä, ja tuskin ees saisin pidäteltyä sitä, jos muut nostaa laukan", naurahdin sitten ja annoin ponipullerolleni pohkeita. Huhu alkoi kipittää ravissa, jolloin rauhoittelin sitä, ja sanoin että mentäisiin vain käyntiä. Kauempana taivaalla oli raskaat ja tummat pilvet, ja epäilin, että sade saattaisi tulla meidän niskaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien uittoreissu   Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 EmptySu 26 Heinä 2015, 23:09

"Noh, tämä ei näytä ainakaan kovin innoissaan olevan", sanoin Sandralle viitaten Tinttuun. "Taitaa olla aina tämmönen perus lömpsyttäjä", naurahdin ja annoin lisää pohjetta ponille. Tuntui että se jäisi kokoajan jälkeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien uittoreissu   Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 EmptySu 26 Heinä 2015, 23:13

"Sitä vaan laiskottaa", Hymähdin Tintulle. "Yövytkö sä muuten täällä?", kysyin Topiakselta. "Mä nimittäin aijon, koska en nyt kestäisi siskojen synttäri onniteluja. Ja ne on kuitenkin leiponeet kakun, jonka sisältä löytyy koiran puruluita.", totesin ja vilkuilin poikaa. "Vilkkaat pikkusiskot"
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien uittoreissu   Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 EmptySu 26 Heinä 2015, 23:14

"Joo yövyn", vastasin tytölle ja nauroin tämän pikkusisko-kommentille. "Eihän tuo olisi temppu eikä mikään hurauttaa yöksi kotia, mutta onhan tuo mukavaa vaihtelua yöpyä tallilla", jatkoin hymyillen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien uittoreissu   Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 EmptySu 26 Heinä 2015, 23:18

"Niin mustakin", myönsin. Olihan minullakin kyllä skootteri parkissa, mutta minun ei huvittanut enää iltasella palata kotiin äsken mainittujen syiden takia. "Nukutaankohan me tallituvassa? Mä en yhtään muista", mietin hiljaa, mutta tiesin kuitenkin Topiaksen kuulleen mietiskelyni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien uittoreissu   Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 EmptySu 26 Heinä 2015, 23:24

"Teltassa me viimeyö nukuttiin", vastasin tytön mietiskelyyn. "Et vissiin jääny eilen illalla yöksi?" Kysäisin häneltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien uittoreissu   Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 EmptySu 26 Heinä 2015, 23:30

"Aaaa, telttailu on mukavaa", sanoin. Tuijotin Huhun korvia, ja kuuntelin Topiasta. "En mä jääny, mulla oli vähän menoja", sopersin saadessani viime illan mieleen. Olin simahtanut bussiin, ja herätessäni olin ollut keskellä ei mitään. Kerroin tapahtuneesta nauraen Topiakselle. Oli jäänyt univelkoja maksamatta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien uittoreissu   Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 EmptySu 26 Heinä 2015, 23:35

"Aijjaa", naurahdin. "Tosiaan, minä ja Miro nukutaan samassa teltassa. Sitten muistaakseni Emppu, Janelle, Reetta ja Salli samassa ja Nanna, Valma, Max ja Eevi samassa. En osaa sanoa sovitko jompaan kumpaan, vai otetaanko uus teltta johon sää meet + pari muuta", jatkoin. "Ellet halua tulla meiän kanssa", naurahdin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien uittoreissu   Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 EmptySu 26 Heinä 2015, 23:40

"Mä voin änkee yöllä sun viereen, jos mut potkitaan pihalle niistä teltoista tai kukaan ei saa taijottua mistään uutta", nauroin hilpeästi. Kuvittelin jo Topiaksen heräävän ja huomaavan minut vieressään. Nauroin omille ajatuksilleni, ja mietin Maxia. En ollut oikein varma vielä kuka hän oli, mutta se selviäisi joskus sitten.
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien uittoreissu   Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 EmptySu 26 Heinä 2015, 23:41

"Hahah, joo passaapi", naurahdin ja hymyilin tytölle. Ajatukseni kuitenkin katkesi, kun Aleksi ilmoitti laukkapätkästä. Ei muutakuin hanaa!

//nyt pittää päästä nukkummaan, aamulla töihin 8... öitäää
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien uittoreissu   Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 EmptySu 26 Heinä 2015, 23:44

//Juu, samoin, sleep well..
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien uittoreissu   Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 EmptyMa 27 Heinä 2015, 08:41

Jonon päässä nostettiin jo laukkoja, joten valmistelin Huhua muutamalla puolipidätteellä. Hetken päästä siirsin jalkaani taaemmas, jolloin tamma oli jo laukassa.Vilkaisin sivulleni, ja Topiaskin oli saanut Tintun laukkaan. Vauhti kiihtyi ennen pitkää neliksi, muttemme ehtineet kunnon vauhtiin, kun Aleksi käski meidät raviin.
"Ihan mahtava laukka!", huudahdin hymyssä suin Topiakselle ja hiljennin Huhun vauhtia ja taputin möhköfanttini kaulaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien uittoreissu   Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 EmptyMa 27 Heinä 2015, 10:28

Aika lopettaa, kyyhkyläiset:)
Hassua, tää oli tämmönen koko päivän, illan ja yön kestävä, kun yleensä täällä vietetään perinteisesti parin tunnin vilkkaita ropespurtteja:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäkurssien uittoreissu   Kesäkurssien uittoreissu - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kesäkurssien uittoreissu
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Toiminta :: Roolipelaaminen-
Siirry: