Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi - Sivu 17 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi

Siirry alas 
+21
Jasperii
Roosa
Tiitu
Salla
Tonttuli
Miranda
Miro
Lotta
Veera A.
Sussu
Inka
micci
Narnia
Valma
Nanna
Emppu
Aleksi
Emmi
Topias
Maikki
Admin
25 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyTi 07 Tammi 2014, 16:36

Kiitos! Ja kiitos siitä että Astalla on juuri tänään vapaapäivä <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyTi 07 Tammi 2014, 17:25

Byääh, en halua palata arkeen D: tänään oli eka koulupäivä, ja oon ihan sairaan väsynyt..
Joo, mua myös ärsyttää se ettei noita hoitomerkkejä voi yksityisenomistajat suorittaa. Ois niiiiin kiva oppia lisää hevosten hoidosta tms.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyTi 07 Tammi 2014, 17:26

ei sielä missään lue, että pelkästään hoitajille o:
Voit siis ihan vapaasti osallistua (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyTi 07 Tammi 2014, 21:05

Onneeeeee Maikki!!!:DDDDDDDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyKe 08 Tammi 2014, 15:45

Oikeesti Aleksi :O Vitsi ihanaa <3 Koska järjestetään Hoito I kurssi seuraavan kerran? Vai onko se nyt käynnissä? Oon pihalla, meen tarkistaan xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Veera A.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Veera A.


Viestien lukumäärä : 50
Join date : 21.11.2013
Ikä : 29
Hevonen : Blair & Dancer

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptySu 12 Tammi 2014, 20:35

Oon ihan innoissani, koska olen ostanut ja saanut tänään kaikkea kivaa ja kävin ottamassa TAAS uuden tatuoinnin. Hih <3
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyMa 13 Tammi 2014, 08:36

Ooh (: millasen tatskan, mihin ja millä hinnalla :3 ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Jasperii
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Jasperii


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 09.12.2013

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyMa 13 Tammi 2014, 11:34

ääh, mie oon iha väsyny koulun takii ): Pitäis jaksaa lukee kirjotuksii, mut samal pitäis kirjottaa äikänkurssii varte tekstitaidonvastauksia.. Onneks tää on koht ohi >_<
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyMa 13 Tammi 2014, 14:54

Kwääk! Pakko tännekkin päivittää oon saanu mun huoneeseen yllättäjä vieraita!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyMa 13 Tammi 2014, 16:33

Maikki, mitä vieraita? Tuli mieleen kanit, jotka oli meillä hoidossa tässä pari päivää sitten. Onko kellään kaneja? Nämä kyseiset haisi ihan kamalalta DX
Lasken jo tunteja keskiviikkoon, kun uusia hoitajia valitaan:D Siellä on pari tosin siistin oloista tyyppiä:)))
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyMa 13 Tammi 2014, 17:52

Valma, mäkin lasken. Ja sisko varsinkin, ku se on ihan fiiliksissä Tintusta ja hahmostaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyTi 14 Tammi 2014, 15:45

Hah eipä ookkaan. Naapureita välikatosta, hiiriä Jotka vohkeltaa mun kultojen ruooat Mul on ollu nuorempana kani Se ei haissu
Takaisin alkuun Siirry alas
Veera A.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Veera A.


Viestien lukumäärä : 50
Join date : 21.11.2013
Ikä : 29
Hevonen : Blair & Dancer

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyTi 14 Tammi 2014, 18:25

Valma, mä oon kasvattanut useamman vuoden siskoni kanssa kaneja, mutta jouduttiin lopettamaan kasvatustoiminta nyt kun opiskelut ja paikkakunnalta muutta vei meidät eri osoitteisiin ja kummallakaan ei ole mahdollisuutta pitää kunnollisen kokoista kanilaa. Ainahan kanien pissa haisee, jos ei siivoa laatikkoa (olettaen tietenkin pupujen olevan sisäsiistejä) mutta kanin ominaistuoksu ei ole vahva tai epämiellyttävä.

Mikki! Ylistin (en edes niin sisäistä) nörttiyttäni, ja otin kuoleman varjelukset niskaani. Maksoin siitä 80€ mikä on toki vähän suolainen hinta, mutta itse koen että kun otetaan tatuointi, niin laadusta maksetaan. Aikaisemmin kun otin kaksi tatuointia kerralla (joista toinen on iskokoisempi kuin tuo niskatatska), niin maksoin niistä yhteensä 70€. Tuo oli nyt mun neljäs tatuointi, taisin aloittaa ihon kuvittamisen siinä 17 ikävuoden paikkeilla. Seuraava ja myös suurin tatuointiprokkis mikä mulle koskaan tulee, alkaa kai tän vuoden loppukesästä tai syksyllä. Voi sitä tuntien määrää, mitä saan istua piinapenkissä...

Yh, miun pää särkee koko ajan nyt jo neljän vuorokauden ajan, ja tää kouluhommien määrä on valtaisa. Miten ihmeessä saan nää kaikki esseet kirjoitettua kun tietokoneen näyttö särkee silmiä näin paljon?
Takaisin alkuun Siirry alas
Lotta
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Lotta


Viestien lukumäärä : 62
Join date : 19.11.2013
Hevonen : Darcy

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyKe 15 Tammi 2014, 19:06

Pientä "taukoa" on ollut ja oon vaan maksellu tarinoita, enkä pahemmin kattonut muita viestejä. Tässä vähän nyt rupeen lueskelemaan ja palailemaan takaisin tänne
Takaisin alkuun Siirry alas
Jasperii
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Jasperii


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 09.12.2013

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyKe 15 Tammi 2014, 22:50

Tein vähä tyylipäivitystä ku edelline oli jokseenki kauhee : D

Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyKe 15 Tammi 2014, 23:00

Jasper(i?), hyvältä näyttää :-) Onko hahmosi muuten Jasper vai Jasperi? Ku en yhtää osaa ite käyttää päätäni, tai sitte en vaa ees halunnu tietää. Mutta kyl mä haluan tietää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jasperii
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Jasperii


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 09.12.2013

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyKe 15 Tammi 2014, 23:22

Jasperi on virallinen nimi, mutta voi sanoa Jasu tai ulkomaalaisittai Jace (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyTo 16 Tammi 2014, 15:49

Mullon tylsää:-\
Mut hei, mä en voi kun katsella ihailevasti ylöspäin teitä piirtäjähulluja... Sairaan hieno kuva, Jace:D
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyTo 16 Tammi 2014, 16:11

Toi kuva on hieno (: Mä luin uudelleen Mikin esittelyä ja totesin että olinpas tunkenut sille paljon harrastuksia : D karsin vähän... XD en näköjää oikee ollu osannu päättää XD

mutta mutta. Eikö oo kivaa ku talvi tuli!!?? Mä haluun jo luistelee!! Ääv, tänään tai huomenna vois mennä kattoo uutta laskettelutakkia Intersportista :3 Oon päättäny, että haluun keltasen, mutta en sit tiiä, ehkä mun mielipide muuttuu : D

Donkeyboy - Triggerfinger (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Veera A.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Veera A.


Viestien lukumäärä : 50
Join date : 21.11.2013
Ikä : 29
Hevonen : Blair & Dancer

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyPe 17 Tammi 2014, 13:58

Ainoa syy miksi siedän nyt lunta on kuutit. Otherwise, ei sitä lunta olis tarvinnut tulla kun ei jouluna tai uutenavuotenakaan ollut. Mutta kuutit, joten hyväksyn tämän, enkä mene ulos liekinheittimen kanssa.

Mulla ei vaan oo tarpeeksi lämmintä talvitakkia. Saan kyllä taas kerran kiittää onneani siitä, että asun sisäoppilaitoksessa. Ulos ei tarvitse mennä kuin silloin kun täytyy käydä kaupassa tai tupakalla, ja tupakointiakin olen vähentänyt huomattavasti. Hyvä minä!
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyPe 17 Tammi 2014, 15:31

Se on hieno juttu C: kannattaa syödä omenoita, sanoi joskus kerran Jaakko Halmetoja muistaakseni, mutta se mitä mun oikeesti piti sanoa, oli noista kuuteista, mutta en muista enää että mitä... Vadelman makuiset D-vitamiinit on ehtaa kamaa. En tiiä tykkäänkö enemmän banskuista vai näistä, mut vaihtelu on kivaa. Ja täs purkissa on lapsilukko (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyPe 17 Tammi 2014, 17:04

Missä ihmeen sisäoppilaitoksessa sä veera olet? En ookkaa kuullu että suomessa ois semmosia
Ja joo miekään en siedä tota kylmyyttä. Vois tulla kesä samantien ..
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyPe 17 Tammi 2014, 17:21

Ei tullu ropeja?:(
//Joku tsättii x(
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyPe 17 Tammi 2014, 17:32

en tiiä D: se jasun juttu tais hukkua jonnekin ):

käyttekö te usein kamujen kanssa kahvilla? tai jossain syömässä suklaakakkuja toppatakkeihin tuhektuneina pienillä pyöreillä jakkaroilla pienistä pyöreistä pöydistä, joihin ei mahdu pikkuruisten pyöreiden lautasten lisäksi edes lapasia? (: Tajusin tänään, että sitä pitäisi harrastaa enemmän, mutta kun meidän hoodseilla ei kauhian kivoja kuppiloita ole /:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyLa 18 Tammi 2014, 00:58

Viikonloppua on odotettu (: Meikäläine oli vielä kahentoista aikaan saunassa, lauantailöylyt kun vaan aina tuppaa menee sivu suun kiireiden takia :'D Onneks nyt on taas aikaa pyöriä foorumilla, muutenkin ihan inspiraatio katossa Cellen suhteen c: Vois tässä joskus opetella piirtämään niin sais muutenki hoideltua ku tarinoilla...

Jeps, Jasperilta muuten tosi hieno kuva! :> Mikki, me tehään frendien kanssa ton tapaista, ehkei pieniä pyöreitä pöytiä ja toppatakkeja kuitenkaan oo ihan messissä :'D Mutta siis ihan muuten vaan käydään syömässä just jotain pieniä suklaaleivonnaisia lähistön kyläkahvilassa (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyLa 18 Tammi 2014, 09:35

Viikonloppu on kaivattu juttu täälläkin<3 Jotenkin koulu ei enää tälleen peruskoulun viimesellä luokalla jaksa kiinnostaa yhtään, varsinkaan kun poissaoloja on ollut ihan liikaa --> rästejä kertyy ihan liikaa:'D Onneks virtuaaliponeilun maailmaan voi aina paeta keskellä viikkookin(:

Lisäksi mun viikonloppu alkoi tällä kertaa ihan mahtavasti8) Vietin eilisillan ideaparkissa Satin Circuksen akkarikeikalla + nimmariyhteiskuvajaossa ja ihan mahtavaa oli! En tajuu kui ne pystyy kuulostamaan vielä paremmalta akustisena kuin normaalisti, ja sekin vielä, että niil oli oikeesti hauskaa siellä8) Hih!

Ja tohon Mikin kahvilajuttuun - ei tuu kyllä pahemmin sellasta harrastettua, itseasiassa ei varmaan ikinä:D Jos me joskus jossain käydään syömässä, se on Mäkkäri. Paitsi eilen käytiin Hesessä - ja tultiin takasin fiiliksellä "never again".

Edit// Oon ihan pulassa ton mun hahmon kanssa:DD Oon koko aamun yrittänyt googletella, voiko orpo asua lastenkodissa vai ei, kun en halua, että se olis missään adoptioperheessä. Ja kaikkien lastenkotien sivuilla puhuttiin siitä, kuinka tärkeetä yhteistyö lastenkodin ja vanhempien välillä on. No mitä jos ei ole niitä vanhempia?:))) Oon ihan sekasin.


Viimeinen muokkaaja, Elin pvm La 18 Tammi 2014, 11:25, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyLa 18 Tammi 2014, 10:10

Olis ihanaa käydä herkuttelemassa sellasissa paikoissa, mutta eihän meidän kylillä sellasia paikkoja ole. Vaan K-kauppa josta saa joskus hyviä possumunkkeja tai sitten huoltsikka jossa on hyvää pitsaa, mutta mistään ei saa kunnon leivonnaisia :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyLa 18 Tammi 2014, 14:07

Elin, en mäkää Hesestä perusta, viimeks ku siellä kävin nii ihan kamala sotku ja muutenki aika kämästä sapuskaa...

Aleksi, oisko sulla ideaa minkä värisiä varusteita Cellellä enimmäkseen olis, vai onko väliä? Meitsillä on aikeissa ostaa Equrestian PRO:sta jotain tallikamoja itelleni, joten ois kiva jos olis sävy sävyyn heebon varusteiden kanssa c; Siniset tms?

e/ Jee :'D Meenkin saman tien ettimään jotain sen väristä. Ostan vaikka tota noita vihreenruskeita kamoja, kun niitä löytyy Unikilta niin paljo (:


Viimeinen muokkaaja, Becca pvm La 18 Tammi 2014, 14:55, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyLa 18 Tammi 2014, 14:45

Jotenkin miule tulee cellestä mieleen vihree-musta, mutta tää on vaa miun mielipide, ei sillä oo niin väliä (:


Ite tykkään hesestä paljo enemmä ku mäkkärist. En oikeestaan hampurilaisist osaa sanoo, koska en niitä syö, mut siis ainaki mäkin ranskalaiset on iha liia suolasia. d:
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyLa 18 Tammi 2014, 15:03

Mun mielestä mäkki on parempi, koska en syön hamppareita niin kananugetteja syön. Hesessä nugeteista lähtee se friteeraus pois ja se sisälmys on ällöä jos siinä ei friteerausta päällä ja hesen ranskikset on musta sellasia ällöttävän löröjä ja mäkin hapanilmelä kastike on hyvää :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyLa 18 Tammi 2014, 20:47

Maikki törsää, ja syö subissa
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyLa 18 Tammi 2014, 21:06

Becca myös : D

Äh, olin just saanu raapustettua hyvän tarinanalun kun piti lähtee äitille. No, parempi se on huomenna kirjottaa yhteen pötköön kun tänään jättää parin kappaleen pätkän "jatkuu"-tekstin varaan. Täällähän ei tosiaan nettiä oo, joten mun on keikuttava nyt mobiilidatan armoilla ennen kun huomenissa meen iskälle :>

Hei, meneekö kukaan Apassionataan tänä vuonna? Mä sain joululahjaks liput sinne, ihan mahtavaa kun en oo ennen päässykkää ja kauan kinunu (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyLa 18 Tammi 2014, 21:21

Becca, mä olen menossa mun kaverin kanssa ollaan menossa lauantaina kello 13.00 esityksee
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyLa 18 Tammi 2014, 22:39

Mä oon kans menos, mun 7.vee serkkukaksosien kanssa
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyLa 18 Tammi 2014, 22:47

Subwayyyy!!! Absolutli!! Hyihyimäkitjahesetjapizzatsubionamazing. (: subi on jees C;
Takaisin alkuun Siirry alas
Rexa
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Rexa


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 19.11.2013
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptySu 19 Tammi 2014, 08:14

Mää oon tulossa :):):)
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptySu 19 Tammi 2014, 18:45

Oon ihan masentunut koska Hercule Poirotin viimeinen elokuva tulee tänään. Byäää!! :'(
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptySu 19 Tammi 2014, 22:06

Huoh... mä en pääse edes tänä vuonna Apassionataan, ja se on ihan perseestä. Mä haluaisin kerrankin päästä, ku saan aina vaan kattoo kavereiden pirteitä ilmeitä ja heittää toisesta korvasta ulos niiden lesoilemiset a sarkastiset heitot "voi harmi Kianna ku et tänäkään vuonna pääse". Äh, tähän alkaa jo tottua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyMa 20 Tammi 2014, 00:26

Inka, mulla on aina ollu ihan sama tunne, monen vuoden ajan - nythän sitä tietty on ihan innoissaan ku vihdoin ja viimein pääsee, mut ei se silti oo kovin ruusuista ollu kuunnella muiden hehkutusta siitä kuinka ihanaa siellä oli ja kauniita hevosia ja mm.

Mistäköhän johtuu että mun foorumillaoloajat venyy aina yön puolelle... Siis nykyäänhän mä tosiaan keikun täällä lähes 24/7 (kröhm) mutta silti. Tarina saatu raapustettua, kuten mainitsinkin niin nyt vasta tajusin ettei siinä kauheasti juttua Cellestä ollukkaan :"D No, tänään voin sit päivemmällä vähän lisäillä. Tässä oli suunnitelmissa alkaa lukea lehteä... mut herätys vähän kolkuttelee pään sisällä :c
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyMa 20 Tammi 2014, 00:42

Voih, mun pitäis nyt vaa skarpata ja maksaa Aleksin westernkurssi... sit voisin tökätä huomenna siskolikkaa selkään ja vahtia että se laittaa Rionan kuvauksen esille. Sen jälkeen pöllin siltä koneen ja pelaan Simsiä <3 Oon päässy yli arabivyörystä ja nyt pelaan jossain täysin maalla englannintäysiverifarmilla. Toinen tallenne jota pelaan on mun superidyllinen yksisarvistalli jossa kasvatan sarvipäitä, mutta siinä oon aika lailla kaiken halutun saavuttanut. Njaa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyMa 20 Tammi 2014, 15:37

Apassionata..? Täytyy googlettaa...
//Wau! Tahtoo Apassionataan!! Näätteks, kuinka pahvilaatikossa oon eläny?:DD
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyMa 20 Tammi 2014, 18:26

Mä en oo ikinä ollu apassionatassa, mut horseshowssa pari kertaa (: Joo, tiedän, ihan eri asia, mutta hartwall-arena ei oo jokamiehenoikeus... Mutta Apassionata on sillä listalla, mitä pitää kokea! joten ehkä ensi vuonna (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyMa 20 Tammi 2014, 18:26

Oi, olis aivan ihanaa päästä Apassionataan! Mä en koskaan siellä ollu, koska me asutaan aika kaukana Helsingistä ja meillä on lehmiä, joiden takia päivänkään matkat ei onnistu... No, kavereiden kanssa olin kerran UB Horse Showssa ja toistaiseksi se on ollut ainut kerta, kun oon käynyt Helsingissä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyMa 20 Tammi 2014, 18:32

Oon ollu kerran Apassiontassa ja kerran Horse Showssa ja kummatkin viime vuonna. Mun sisko asuu Helsingissä niin käydään siellä aika usein ja kun me matkustellaan aika paljon ja sellasta..
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyMa 20 Tammi 2014, 19:22

Mä oon ollut Apassionatassa ainakin kolmesti, tänä vuonna en enää jaksanut sinne lähteä. (: Mun mielestä se show on kuitenkin joka vuosi ihan samanlainen, vaikka ne kuinka mainostaa uutta ja uskomatonta elämystä:'D

Emppu, uuuuu lehmiä! Vähän khuulia8)!
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyMa 20 Tammi 2014, 21:19

Mie välttelen kouluhommia harvinaisen oonistuneesti. Pitäis kirjottaa kaks tekstiä huomiseks, mut sen sijaan tulin tänne lukemaan ja kommentoimaan teidän mahtavia hoitotarinoita (;



///aaaaaaaaahhhhh, HIM ja sen ihana ääni <3 en tiiä miks en oo enne kuunnellu, kuolen tänne... ah, pakahdun : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyMa 20 Tammi 2014, 21:27

Ihan oikeesti mua ketuttaa toi sisko, laitan sen nyt kännykälleen siksi aikaa kun käyn suihkussa ja parempi ois kohta olla Ripnan esittely valmis. Mä rakastan esittelyjen tekemistä, en voi ymmärtää miten sisko ei jaksa.
Tosin sillä on nyt koulun kanssa aika tosi tiukalla, koitetaan ymmärtää häntä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyMa 20 Tammi 2014, 21:31

Mun pitäs tehä kaikkea, kuten siivota, leipoa ja kaikkee tosi työlästä, mutta ei jaksa!!! Koulustakin tuun niin kello on jo puol viis tai sitten puol kaks nii en kerkee tekee mitään miks koulu on suunniteltu näin?? =P
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyMa 20 Tammi 2014, 21:36

Mulla ei onneks oo kouluu ku se pari tuntii aamusta, ni aika kyllä riittäis, mut jaksamine ei : P

//joku chattii??
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 EmptyMa 20 Tammi 2014, 23:01

Chatti seuraa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 17 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi
Takaisin alkuun 
Sivu 17 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #5
» Pulinaboksi #6

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: