| Pulinaboksi #6 | |
|
+26Inari Eevi-Sofia Eeva Sini Ellen. Valma Salli Aleksi Kukka Senni Inka Oscar. Fiia Kide Max Floora Miro Kettu. Jerry. tsuukiko Kristella Inkeri InnaP. Essi Janelle Maikki 30 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Eevi-Sofia Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 218 Join date : 16.05.2015 Ikä : 35
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 31 Tammi 2016, 23:34 | |
| Tulipa etenkin pääsivuista uudistuksen myötä todella raikkaat kaikessa siistissä pelkistettyydessään (?? srsly, miten se pitäisi taivuttaa). Kiva uudistus! (:
Ah, Valma, noita lomantarpeita tulee aina välillä. Itse kuvittelin jopa lopettavani aikanaan Seppeleessä hoidettuani pari vuotta samaa hevosta, mutta kuinka ollakaan - palasin saman vuoden sisällä takaisin ja siellä olen yhä. Luulenpa, että Eevillä voi olla sama kohtalo edessä, kunhan se nyt vaan löytää kunnolla paikkansa. :-D Pidä breikkiä, jos siltä tuntuu - täällä me yhä porskutellaan, vaikka hetken ottaisit itse löysemmin. Mun osalta ainakin on luvassa ihan hyvää tykitystä, jos vaan ei suuria aikataulullisia ylläreitä tule. (: | |
|
| |
Valma Hallavan ylpeydenaihe
Viestien lukumäärä : 3544 Join date : 09.11.2013 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Dunja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ma 01 Helmi 2016, 15:22 | |
| En Eevi-Sofia epäile hetkeäkään etteikö täällä ilman muakin pärjättäis, mähän en tee täällä käytännössä mitään, kunhan vaan pidän isoa meteliä forkalla :"-D Enemmän mua hirvittää ajatus että jos oon tauolla niin multa menee jotain jännää ohi D-: Mutta jooh, mun suunnalta ei kannata odottaa mitään suurta aktiivisuutta hetkeen, pidän epävirallista taukoa :-) | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 714 Join date : 23.12.2013 Ikä : 23 Hevonen : Minca
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ma 01 Helmi 2016, 15:59 | |
| Tuntuun että löysin inspiraatiota, mutta meitityttää riittääkö mun aktiivisuus siihen:/ ja Valma pidä vaan sellasta stalkkauslomaa:D musta tuntuu että mulla on kokoajan joku sellanen loma päällä koska en oo kirjottanu mitään pitkään aikaan ja muutenkin oon aika vaitonainen muualla, mutta täällä pulinassa kirjottelen aika useinkin jotain.. noh usein ja usein:D | |
|
| |
Ellen. Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 463 Join date : 30.09.2015 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Bambo
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 07 Helmi 2016, 11:37 | |
| Onpas ollut hiljaiset viimeiset pari päivää! Mä itse olen ollut kipeenä, ja koeviikko on pistänyt kiireiseks joten siltä saralta olen ainakin hiljentynyt. Mutta mut on kyllä tavoittanut parhaiten Feériestä, jossa oon nyt aika ahkerasti pyörinyt, kun oon niin inspiroitunut tosta paikasta :-D Toivotaan että saadaan ihan huippu porukka, ja että päästään jo pian kehittelemään juonta. Sitten voisin itsekin aktivistua Hallavan suhteen ja kirjoitella piitkästä aikaa jotain hoitomerkintään Bambolle. Viime kerrasta onkin vierähtänyt jo tovi D-:
Mitä teille kuuluu? Ootte olleet aika vaitonaisia :-D | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 3544 Join date : 09.11.2013 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Dunja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 07 Helmi 2016, 12:35 | |
| Mä pidän "stalkkauslomaa" (nimitys by Salli), mutta eipä täällä paljon oo stalkattavaa :-DD Mulla oli ihan karsea viime viikko, kun koulussa oli kiireistä ja samaan aikaan mulla oli sit kaikki musiikkijutut (harkat, soittotunnit, teoriatunnit yms) ja sit vielä pitää valmistella yhtä omaa konserttia ensi viikonloppuna... Ens viikko on onneksi jo löysempi.
Mun olis tarkoitus olla nyt pääosin tauolla tässä jonkun aikaa jos hallavailu alkais taas nappaamaan, mutta jos ei niin kattelen sitten mitä teen. Toivottavasti inspis palaa :-/ | |
|
| |
Ellen. Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 463 Join date : 30.09.2015 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Bambo
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 07 Helmi 2016, 18:15 | |
| Ota ihan rauhassa Valma, lomailu voi tehdä ihan hyvää :-)) Mutta muut: Älkää vaipuko koomaan, yritetään pitää eloa täällä..! :-DD | |
|
| |
Alana Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 577 Join date : 04.02.2015 Ikä : 26 Hevonen : Fae
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 07 Helmi 2016, 19:33 | |
| Mä haluaisin liittyä tonne feerieen, muttakun oon ihan pihalla enkä uskalla :'D
ja lisäks sit kans se et oon väsyny kaikkeen ja haluan kuolla pois, ettei mun tartteis selvittää kaikkee kakkaa mitä nyt on ilmassa (:
Onneksi on talli ja hevoset <3 | |
|
| |
Sini Juuri saapunut
Viestien lukumäärä : 13 Join date : 25.01.2016 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : "Kaikki" <3
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ma 08 Helmi 2016, 14:56 | |
| Mun alku oli vähän niin ja näin, nyt Hallava alko yht'äkkiä vaan inspaamaan hirveesti! =)
Alana, totta, onneks on talli ja hevoset! Koulussa menee surkeesti, tuntuu etten ikinä selviä perjantain matikankokeesta, kaverisuhteet IRL on menossa alamäkeä... Onneksi voi mennä vaan tallille ja kertoa kaiken hevosille, ne ei ainakaan kerro mitään salaisuuksia eteenpäin :-) Tänäänkin meen IRL ratsastustunnille, huomenna samaa rataa.
Valma, pidä vaan taukoa jos siltä tuntuu. Toivottavasti sunkin inspiraatio palaa nopeesti! Jos Aleksi meinaakin potkia sut pihalle, mä pysäytän aikeet! ;-) | |
|
| |
Ellen. Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ma 08 Helmi 2016, 21:24 | |
| Tsemppiä Alana, it will get better :-))
Pläääääh, oon kamalan väsynyt... >( Onneks tää viikko on koulun puolesta vähän löysempi, vaikka taas ens viikolla alkaa taas pieni koerupeama. Noh, pänttäystäpänttäystä D-:< | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 To 11 Helmi 2016, 19:35 | |
| Joo-o, löysistä viikoista puheenollen... Ma, to ja pe vapaana tällä viikolla ja eilenkin menin vaan aamusella harjoittelemaan, miten avustaa lapsia mm. kuperkeikkojen ja kärrynpyörien teossa ja käsinseisonnassa. Siitä innostuneena keikuin koko eilisen päivän kotona käsieni ja kyynärvarsieni varassa. Innostuin harjoittelemaan kaikkia variaatioita käsilläseisontaan. Hauskaa on se, miten kipeäksi mun pakarat tuli eilisestä. Siis onhan se ihan ymmärrettävää, koska asennon säilyttämiseksi joutuu nekin töihin, mutta silti... kyllä on ollut vaivainen olo tänään.
Ehkä ikä ei tuu yksin. En tosiaankaan oo niin taipuisa ja ketterä kuin joskus junnuna, enkä myöskään palaudu yhtä nopeasti kuin silloin ennen. :-DD
Ps. ai niin! Näin unta että menin ratsastusleirille! Olin siellä suunnilleen ainoa yli 10-vuotias ja sain ratsastaa ihan yksin, kun olin ratsastanut kauemmin kuin muut leiriläiset oli eläneet. Se oli luksusta. Tosiasiassa oon istunut hevosen selässä viimeksi elo-syyskuussa, ja nyt sain unissani ratsastaa niin paljon kuin halusin. Hevoset on parhautta. Pitää kai joskus mennä oikeasti ratsastamaan. | |
|
| |
Senni Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 174 Join date : 03.12.2015 Ikä : 26 Hevonen : Darli
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 To 11 Helmi 2016, 22:14 | |
| Mullakin pientä hiljaiseloo, kattoo ny saisko viikonloppuna jotai aikaseks | |
|
| |
Kukka Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 215 Join date : 09.11.2015 Ikä : 29 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Mirri
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Pe 12 Helmi 2016, 17:48 | |
| Uu, mä aion tänävuonna oppia seisomaan käsilläni, mutta mulla on tosi heikot ranteet (oon murtanut molemmat joskus), eikä se helpota asiaa... Ja toisekseen, sen opetteluun menee tällaselta normi-ihmiseltä suhteellisen pitkään, eikä oikeen jaksais harjotella xD vaikeinta on se jalkojen heilautus ylös (edes seinää vasten), kun ei oo ketään avustamassa... Mutta kyllä mä vielä joskus kävelen käsilläni!! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Pe 12 Helmi 2016, 19:28 | |
| Awww Eevi, mäkin haluisin taas pitkästä aikaa ratsastaan! Pitää kattoa josko joskus änkisin itseni jonnekin poniratsastukseen niiden kymmenvuotiaiden joukkoon :"-D
Haha, Kukka, tsemppiä harjoitteluun! Ennen kuin siirtyy pois seinän vierestä kannattaa opetella tekeen tukeva silta ja sen jälkeen kaverin avustuksella kaatumaan käsinseisonnasta siltaan, että harjoittelu olis turvallisempaa. Mä osaan seistä käsilläni, mutta en pysy kauaa ja kaadun yleensä selkä edellä eli siltaan enkä silleen tyylikkäämmin takaisin jaloilleen :-D Mutta sit osaan kaikkia variaatioita, että kaatuu perusseisonnasta siltaan ja nousee taas jaloilleen. Ja sit osaan sellasen että kun seison käsillään niin jalat on spagaatissa, kaadun siitä siltaan silleen että toinen jalka osoittaa ylöspäin, ja sit ponkasen käsinseisonnan kautta takas jaloille. Lol, kuluitin ala-asteikäisenä vaikka kuinka aikaa noiden harjoitteluun :-DD Mullakin on yksi projekti: osaan jo spagaatin oikee jalka edellä, mutta päätin viikko sitten että opettelen kuukaudessa tekeen spagaatin vasen jalka edellä. Ei oo enää pitkästi, about 15 senttiä takapuolen ja lattian välissä!!
Tällasta :-)) | |
|
| |
Kukka Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 215 Join date : 09.11.2015 Ikä : 29 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Mirri
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Pe 12 Helmi 2016, 21:19 | |
| Vou, sähän oot taipusa, harmi vaan että mun selkäkin on aikalailla jäykimmästä päästä, mutta ehkä se tästä ja mäki osasin sivuttaisspagaatin nuorempana, nyt siihenkin on vielä matkaa... Mutta edelleenkin, kyllä mä vielä notkeammaksi muutun. Tavoite: Jooganinja xD | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 La 13 Helmi 2016, 10:42 | |
| :-D (y)
Mäkin osasin sivuspagaatin pienenä mutta nyt se ei vaan mee vaikka kuinka venyttelis. Se kai johtuu siitä että lonkkien aukikierto vähenee kun kasvaa pituutta. :-/
//Mulla on tänä iltana yksi semi iso konsertti ja mun hiukset sojottaa yhestä kohtaa tosi oudosti... Oon koko aamun koittanut kesyttää niitä :-DD | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
Viestien lukumäärä : 1933 Join date : 19.10.2013 Ikä : 29
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 La 13 Helmi 2016, 12:21 | |
| Nyt alkaa nettiaktivisoituminen! Eli Hallavassa lähtee taas aktiiviset tuulet puhaltamaan, jos se on yhtään musta kiinni! Seuraavan kahden viikon aikana oon täysin käytettävissänne! :3 | |
|
| |
Ellen. Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 La 13 Helmi 2016, 13:46 | |
| Joo, meitsikin aloittaa nettiaktivisoitumisen! Mun suunnalla on ollut nyt vähän hiljaista, mutta nyt saa tulla muutosta :-) Ja tuon Bambon päikyn vois käydä päivittämässä, viimeisin merkintä vissiin joskus ennen joulua... u_u
Mä harrastin yläasteella voimistelua, mutta oon nykyään tosi jäykkä jaloista ja lantiosta. Oon joskus osannut spagaatin ja mitä näitä nyt on, ja harrastanut kans siinä yhteydessä vikellystä junnujoukkueessa :-D | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 La 13 Helmi 2016, 18:28 | |
| Haha oon ite niin jäykkä että saan just ja just sormet varpaisiin, en vois kuvitella spagaattia osaavani. En oo muutenkaan oikeen voimistelutyyppiä. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 La 13 Helmi 2016, 19:59 | |
| Emmäkään, Salli, en ikinä tekis spagaattia tai mitään temppuilua kenenkään kaverin nähden :"-D Vau, vikellystä Ellen :-OO
Ja ihanaa Aleksi! Jospa mäkin tästä kohta reipastuisin :-)) | |
|
| |
Sini Juuri saapunut
Viestien lukumäärä : 13 Join date : 25.01.2016 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : "Kaikki" <3
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 14 Helmi 2016, 09:45 | |
| Jee Aleksi! =)
Valma, toivottavasti sunkin inspis palaa pian! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 14 Helmi 2016, 15:14 | |
| Hyvää ystävänpäivää maailman parhaalle Hallava-porukalle!
<3 | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 14 Helmi 2016, 15:34 | |
| Hyvää sytävänpäivää täältäkin! Urakoinkin just sopivasti kaikille uusille Hallvalaisille avatarit (: | |
|
| |
Sini Juuri saapunut
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 14 Helmi 2016, 15:59 | |
| Hyvää ystävänpäivää täältäkin! =) | |
|
| |
Ellen. Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 14 Helmi 2016, 16:16 | |
| Upeaa ystävänpäivää koko Hallavan poppoolle <3 Ootte ihania!! ;-*
Ja Sinillä on hirveän söpö avatar :-)) | |
|
| |
Ellen. Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 14 Helmi 2016, 16:20 | |
| Hei onhan teillä muillakin uusilla avat :-) Vau, toi Eevan on varsinkin tosi upea :3 | |
|
| |
Sini Juuri saapunut
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 14 Helmi 2016, 16:23 | |
| Mäkin pidän ihan hirveesti mun avataresta <3 Kiitti Aleksi! Ja myös Eevan avatar on mahtavannäkönen. | |
|
| |
Eeva Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 216 Join date : 04.01.2016 Ikä : 29 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Kyyhky & Aava
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 14 Helmi 2016, 16:52 | |
| ALEKSI!! <3 Tää ava on niin Eevan näkönen O_o Huhhuh, kiitoooos (:
Eeih, oon kauhee ihminen, mä unohdin ystävänpäivän kokonaan:D.. Oli ihan kamalaa kun poikaystävä oli järjestänyt ihanan luksusaamiaisen ja jemmannut vielä lahjankin mulle |): Ei sitä kuulemma haitannut yhtään että unohdin, mutta mä koin ihan jäätävän shokin kun olin saattanut unohtaa koko himputin rakkauspäivän xd Mutta hyvää ystävänpäivää multakin (8 | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 14 Helmi 2016, 20:06 | |
| Uu upeita! Oscarilla ja Fiiallakin on ihan mahti avat :-)) | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ma 15 Helmi 2016, 14:36 | |
| Mulla oli ystävänpäivä ihan harvinaista mylläkkää, siihen mahtui niin todella ikävä erouutinen kuin iloisia kihlajaiskuulumisiakin. Omatkin suunnitelmat meni uusiksi, kun ystävä oli avun ja majapaikan tarpeessa, mutta se ei kyllä harmita yhtään. Me ehditään katsella leffoja ja muuta hömppää milloin vaan, ystävän avuntarve oli akuutti nyt. (:
Mylläkkä tuntuu jotenkin jatkuvan vielä tänäänkin! Aamulla harmiteltiin metroliikenteen pysäyttänyttä henkilövahinkoa. Ensinnäkin nuo on aina järkyttäviä uutisia, ja toisekseen oltiin menossa vieraaseen kouluun pitämään oppitunteja, niin jännitti sekin että jos ei päästäkään paikalle sovittuun aikaan. Ei riittänyt, että aamulla tuli näitä kurjia kuulumisia, vaan iltapäivllä pääsin sitten itse pelastustoimiin, kun koululainen putosi asemalla raiteille. Onneksi ei just tullut metroa, ja kerettiin kiskasemaan lapsi ylös sieltä yhdessä jonkun toisen kanssa. Selvittiin säikähdyksellä, lapsi ei ollut satuttanut mitään pahasti pudotessaan ja niin... puhelinkin oli ehjä. Se oli siinä kohti lapsen suurin huoli.
Tätimäinen valistus: älypuhelimet ja ympäröivä maailma voi aiheuttaa vaarallisia tilanteita. Olkaa varovaisia. :-D | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ma 15 Helmi 2016, 15:42 | |
| Nyt pitää kyllä sanoa että ei hyvänen aika minkälainen myllykkä sielä on ollut.
Ja myöhäiset ystävänpäivä toivottelut. Oma ystävänpäivä oli hyvä. Käytiin Tuurissa ostamassa vähän elokuvia ja sellasta. Ilta meni sitten aika ikävissä merkeissä kun kaverin poikaystävä oli vähän itsetuhoisissa aikeissa ja aito kaiken huipussa ero tuli (vähän epäselvä tilanne tällä hetkellä). Poikaa en oo koskaan nähny ja vasta viime viikolla juttelin ensimmäistä kertaa whatsapissa hälle niin hän kerto mulle sitten puolelle yölle asti rankasta lapsuudestaan.. Voin sanoa että mulla menee ihan älyttömän hyvin vaikka tuntuu ettei välillä suju.
Pidettiin koulussa oppilaskunnan kanssa yläasteelaisille (6-9lk) sellanen yllätys. Eli käskettiin ne luokka kerrallaan saliin ja käskettiin ne pienen neliön sisälle ja niin että maahan saa koskea vain 10 jalkaa ja 5 kättä. Sitten kun ne onnistu siinä sammutettiin yhtäkkiä valot ja heitettiin ylhäältä karkkia niiden päälle! Meillä on siis sellanen äänikoppi jossa on aukastava ikkuna niin sieltä heitettiin karkit ja sammutettiin valot. Se onnistu kyllä tosi hyvin ja kyllä kaikilla tais olla hauskaa, vaikka yseille oli vähän vaikeeta se:D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ma 15 Helmi 2016, 21:50 | |
| Oi kamala, Eevi-Sofia! Se on aina hirveetä jos joutuu todistaan jotain tollasta vaikka uhri ei oiskaan kukaan tuttu. Ja onneksi, onneksi koululainen selvisi säikähdyksellä n__n
Joo oon tässä parin päivän ajan harmitellut tylsistymistä mutta enpä taida teidän juttujen jälkeen harmitella :"-D
Noo, kyllä täälläkin tapahtu epämiellyttävä välikohtaus: orkesterikaverini serkku oli ajanut tämän orkesterikaverin autolla ojaan, ihan vaan siksi että oli pitänyt näyttää, miten ajetaan lintassa. Kukaan kyydissä olleista ei loukkaantunut, ja autollekaan ei tapahtunut mitään. Kuski oli tietenkin aika säikähtänyt. Sanoisin että hattu mikä valopää. Liukkaalla, kapealla tiellä ei kuulu esitellä lintassa-ajotaitojaan varsinkaan toisen ihmisen autolla. Mua oikeasti ihmetyttää mikä tarve varsinkin pojilla on ajaa mahdollisimman vaarallisesti ja kovaa... /Jos joskus tulee ratin takana semmonen olo että pitää ajaa kovempaa jonkun kyydissä olijan takia niin kannattaa kyllä pysähtyä hetkeksi miettimään :-/ | |
|
| |
Eeva Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 216 Join date : 04.01.2016 Ikä : 29 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Kyyhky & Aava
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ke 17 Helmi 2016, 16:03 | |
| Ojaan ajamisesta puheen ollen, me ajeltiin joskus viime talvena mun ystävän kanssa, öö, oisko ollut jonnekkin juhliin, koska meillä oli molemmilla mekot päällä..? Mut mun ystävä, joka siis ajoi, halus näyttää mulle youtubesta yhden videon (myöhemmin katoin sen, ja se oli yks PIGNIIVIVIDEO xD Ei sillä, tää heppu on yhä mun ihana ystävä, niin toi on sille aika tyypillistä:'D) Sitten se yritti kirjoittaa sen videon nimeä ja samalla ajaa, mutta se ei onnistunut ihan niin hyvin.. Onneks selvittiin säikähdyksellä, mutta tuli vaan vähän kylmä siellä ulkona niissä mekoissa:D
Mun ystävänpäivä meni (sen unohtamista lukuunottamatta) ihan kivasti. Nyt on ollut koulussa aikamoista kiirettä, joten toi kirjoittaminen on vähän hidasta.. Mut mulla on sitten koko viikonloppu aikaa kirjoitella, joten ei hätää! (: | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Pe 19 Helmi 2016, 09:53 | |
| Eiks ketään haluu leirille? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Pe 19 Helmi 2016, 11:00 | |
| OHO, en oo huomannu koko leiriä! :-DD Kaikki mukaan! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ti 23 Helmi 2016, 21:04 | |
| Kertokaahan rakkaat ja mussukat miten viikonloppu on mennyt! Onko jollain muulla yhtä karsea yskä ja kurkkukipu kuin mulla? Noh, mun ääniongelmat saattaa johtua viikonloppuisesta kuoroleiristä, jonka harkat oli vähän turhan pitkät mun tottumattomalle äänelle :"-D | |
|
| |
Alana Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 La 27 Helmi 2016, 23:35 | |
| Valma, mulla on viime viikonloppu ja tää viikko mennyt ihan mukavasti, tosin lomasta ei oo tietoakaan :'D hirveesti oon tehnyt kouluhommia, enkä vieläkään oo valmis vaikka tarkotus oli. Oli mulla kans tarkoitus tehä jotain muutakin kuin koulujuttuja, esim maksaa noi rästiin jääneet viikkotunnit (sori aleksi) ja kirjoitella tarinoita mutta minkäs teet ((((((:
Sitä kurkkukipua on kait liikkeellä, mä olen onneksi välttynyt kurkkukivuilta ja yskältä, mutta flunssalta ja lääkekuurini aiheuttamilta sivuvaikutuksilta en :'D oon siis ollut varmasti mukavaa ja pikkuasioista parkuvaa seuraa :3
| |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 28 Helmi 2016, 10:37 | |
| Ei oo onneksi ollu täällä päin flunssaa liikkeellä. Mulla on kanssa ihan hirveesti kouluhommia, ja nyt lomalla olis tarkotuksena käydä kuvailemassa tallille vähän omaa "kuvapankkia" nettisivuja, tulevia mainoksia ja yleisesitettä varten. Oon siis tekemässä näyttö tehtävää, jossa teen Imatran ratsastajille logon, graafisen ohjeiston, mainospohjia, esitettä ynnä muuta sälää. Viime viikolla sain väännettyä logon, valitsin värit, etsin fontit ja tein pari elementtiä niitä mainoksia varten. Loman jällkeen olis sitten tarkotuksena kasata kaikki läjään eli taittamista, taittamista, taittamista. Mutta se onkin mun lempipuuhaa (:: Sen lisäksi saatiin siskon kanssa taas mahtava projekti-idea. Aijotaan tehdä oma älyvapaa taidelehti, joka tulee sisältämään artikkeleita aina mörköjen työttömyystilanteesta tutkimukseen siitä miten nykylapset pystyvät näkemään wifi aallot. Tarkotuksena siis kirjottaa ja kuvittaa visuaalisesti upea lehti, josta on myös hauska lukea. Ja koitetaan saada ainakin joihinkin artikkeleihin vähän jotain "poliittisuuttakin" piilotettua, vaikka muuten tekstit olisikin ihan höpönlöpöä. Jos jotakuta kiinnostaa ruveta toimittajaksi, niin saa ilmoittautua! Aihe pitää ensin hyväksyttää päätoimittajilla (mulla ja siskolla) ja sitten saa kirjottaa ihan sen verran mikä innostaa. deadlinea ei vielä ole, mutta kunhan ennen kesää saataisiin valmiiksi. Me tehdään varmaan tässä lähiaikoina fb-sivut, mistä voi käydä stalkkaamassa miten lehti edistyy. Me sitten painetaan sitä lehteä itse meidän koulussa sen verran mitä tilauksia on tullut, eli se ei todellakaan mee mihinkään isoon levitykseen. Lähinnä kavereille tms. Hintaa ei vielä tiedetä, eikä paljon muutakaan, mutta infoon jatkossa lisää, jos jotakuta kiinnostaa ((: Tässä vielä tää mun viime to väsäämäni mainospohja. Sieltä alalaidasta löytyy mun tekemä logo. Fontit ja värit olen myös itse päättänyt, ja niitä sitten IRa alkaa jatkossa käyttämään muissakin mainoksissa. Niin ja nuo otsikon ylä- ja alapuolella olevat viivat ja alalaidan "kaviopolku" on niitä elementtejä joista puhuin. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Su 28 Helmi 2016, 19:02 | |
| Aleksi, sä oot velho :-o Ja töitä näköjään riittää! Aika mainio idea toi lehti :-DD
Oottepas kaikki nyt työllistettyjä! Koittakaa jaksaa :-)
Mä tulin tänään mökille ja kävin just hiihtämässä ekaa kertaa viiteen vuoteen n__n n__n | |
|
| |
Inari Aloitteleva tallilainen
Viestien lukumäärä : 46 Join date : 08.11.2015 Ikä : 29 Hevonen : Bee
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ma 29 Helmi 2016, 18:56 | |
| Oi kun piteä tuo Aleksin mainospohja, ja ihastuin tuohon kaviopolkuun<3 Oot taitava!
On se jännä kun viime syksynä oli ihan hirveä innostus virtuaaliheppailuun, mutta tämän vuoden puolella on sitte kiinnostanu ihan muut jutut.. Onko muille tullu sitä kauheeta kevätkuntoilua?:'D Ite hyppään jo melkeen joka ilta jossain jumpassa..:D
Ja oon tosiaan yhessä niinku kuntoutuskeskuksessa harkassa, kun Valma sitä kysy:) | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ma 29 Helmi 2016, 20:03 | |
| Kiitos Inari ja Valma (:
Mun tekis kyllä hirveesti mieli alkaa kuntoilemaan, mut aika ei oikeen riitä enkä oikeen tiedä mitä tekisin, kun ei tuolla korvessa järjestetä mitään jumppia tms. Mut ehkä sitten kun muutan takas tänne ihmisten keskuuteen ni vois alkaakkin käydä jossain. Zumba ainakin oli kivaa silloin josku pari kolme vuotta sitten kun kävin. :-D
Eikä se tosiaan haittaa vaikka v-heppailu onkin toisella sijalla kaiken muun jälkeen, mutta mielelläni kyllä lukisin taas siun tarinoita :3 Tuolla olis tuo hiihtolomaleirikin, jolle voi vielä osallistua (-; | |
|
| |
Eeva Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ma 29 Helmi 2016, 21:18 | |
| Vau Aleksi, tosi mahtavan näkönen ((:
Mä alotin tässä vuodenvaihteessa salilla käymisen (!) enkä oo kyllä katunut hetkeäkään. Ihan mahtava fiilis on ollut aina treenien jälkeen, ja oon jäänyt ihan koukkuun tohon hommaan. Kuntosali on vielä sopivasti tossa about kilsan päässä, että sinne ajelee kotoa ihan nopeesti, plus se sijaitsee vieläpä aika keskustassa. Zumba saattais kyllä olla aika hauskaa, muttei täällä taida olla kauheesti sellasia ryhmiä jonne meikäläinenkin uskaltautuis. Mut joogaa vois kokeilla, kun sisko on sitä jo pitkään hehkuttanutkin:D
Mun PITI kirjoittaa yks tarina, ja se itseasiassa on jo puolessavälissä, mutta sitten vaan se tyssäs siihen. Voisin kait jatkaa sen loppuun huomenna tai ylihuomenna ja alkaa sitten maksamaan noita talvileiri hommeleita. No katsotaan. Tuskinpa mä mitään saan kuitenkaan aikaseks xD | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ma 29 Helmi 2016, 21:42 | |
| Inari, mulla on ihan sama: inspis on ihan hukassa virtuaaliheppoihin u__u Mutta joo, mäkin oon täällä mökillä nyt ollu joku himokuntoilija, tultiin eilen ja oon jo kerinny kaks kertaa hiihtään ja kerran laskettelemaan :-D Yleensä mut saa urheilemaan vaan hyvä seura, mutta täällä oon reippaillut ihan yksinäni.
Mä harrastin zumbaa joskus 12-vuotiaana :-DD En oikeestaan ees tiiä mitä perusjoogassa tehdään :-O Meidän kvartetille kustannettiin kerran naurujooga ammattilaisen ohjauksessa, ja se oli tosi kivaa! | |
|
| |
Eeva Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ke 02 Maalis 2016, 10:48 | |
| Valma, varmaan ihan "perusjoogaa" ei oo olemassakaan, kun joogan lajejahan on antangaa, bhaktia, shanthia jne... Astanga on ehkä yleisin, mutta niitä muitakin on aika paljon. Esim bhaktiin liittyy paljon muukin kun vaan liikkeiden tekeminen, toisin kuin astangassa ehkä keskitytään enemmän vaan niihin liikkeisiin.
//Mä oon muuten löytänyt OIKEEN ELÄMÄN KYYHKYN!! Se ei oo rodultaan suomenhevonen, mutta sen nimi on Rhumba ja se näyttää tismalleen samalta kuin Kyyhky:D Sillä on ihan sama luonnekkin, hirvee häsähösö ja niin edelleen:P | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ke 02 Maalis 2016, 11:30 | |
| Mielenkiintoista :-o
Omg! Onks sulla kuvaa siitä? Maikki esitteli kerran meille oikean elämän Been :-D Mun parin vuoden takainen hoitoponi muistutti aika paljon Astaa mutta se oli lihavampi ja sillä oli paljon huonompi käytös. | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ke 02 Maalis 2016, 12:26 | |
| Eeva hei missä Aavan kuva viipyy? Me ei voida pitää valokuvallista täällä ... | |
|
| |
Eeva Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ke 02 Maalis 2016, 12:49 | |
| Valma, mulla on itseasiassa yks video missä se sama heppa veti minä selässään aikamoista pukkikiitolaukkaa, mutta sitä en kyllä taida näytää:D Koitan etsiä siitä jonkun edustavamman kuvan.. (;
Aleksi, joo tiiän, mua ärsyttää kun tästä mun "nettikaverista" ei oo kuulunut mitään sen jälkeen kun oon alkanut kyselemään sen kuvan perään D-:< Se oli luvannut laittaa sen kuvan mun sähköpostiin jo ennen kuin lähettäisin hakemuksen, mutta sitten tää tyyppi ilmotti että se tulee vielä venymään joten laitoin jo hakemuksen tänne. Hitsi kun jätin sen kuvan sen tyypin varaan, nyt ei oo tietysti mitään ): En haluis kuitenkaan ite piirtää, koska en varmaan oo kymmeneen vuoteen piirtänyt hevosta.. Voi kökkö, yritän etsiä sille vaikka uutta piirtäjää kun ei tästä nykysestä kuulu mitään .. Heitetäänkö Aava sit pihalle jos kukaan ei äkkiä piirrä sille kuvaa? | |
|
| |
Alana Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ke 02 Maalis 2016, 13:10 | |
| Eeva, mä voin nopeasti suttasta jotain pääkuvaa lyijykynällä (: Edit: Taisin sutata jotain jo, löysin maailman suloisimman kuvan ja oli pakko :3
Viimeinen muokkaaja, Alana pvm Ke 02 Maalis 2016, 13:41, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ke 02 Maalis 2016, 13:27 | |
| Joo ei heitetä pihalle. Mäkin voin jotain piirtää kun kerkeen | |
|
| |
Eeva Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ke 02 Maalis 2016, 17:30 | |
| Kiitos, ja Alana, toi kuva on hirmu söpö <3 Mun puolesta sille saa ihan vapaasti piirtää, parempi niin (: | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 Ke 02 Maalis 2016, 17:32 | |
| Sika ihana ja pörröinen poni kuvassa Alana :-3
Eeva pääsääntö on että Hallava on piirrostalli eli majoittaa piirroshevosia, ja piirroshevosella pitäis olla väh. yksi piirretty kuva, ja omistaja on vastuussa niistä kuvista, muut voi sitten hyvää hyvyyttään piirtää toisen hepalle. :-) | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Pulinaboksi #6 | |
| |
|
| |
| Pulinaboksi #6 | |
|