Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #6 - Sivu 17 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #6

Siirry alas 
+26
Inari
Eevi-Sofia
Eeva
Sini
Ellen.
Valma
Salli
Aleksi
Kukka
Senni
Inka
Oscar.
Fiia
Kide
Max
Floora
Miro
Kettu.
Jerry.
tsuukiko
Kristella
Inkeri
InnaP.
Essi
Janelle
Maikki
30 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyKe 02 Maalis 2016, 18:08

Joo, siis tottakai, eihän kenenkään pakko oo, mutta kun yks mulle oli luvannut niin enhän mä voinut tietää että se päättääkin vaan kadota tuhka tuuleen ja oonkin yhtäkkiä ilman kuvaa! En valtuuta KENENKÄÄN piirtämään sille kuvaa, koska en sitä ole pyytänyt.

//Äh, en mä löytäny siitä Kyyhkyn kaksoisolennosta yhtään mitään kuvaa paitsi sen tyhmän videon:'DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyKe 02 Maalis 2016, 18:41

Tuumattiin tässä Valman kanssa, että voitaisiin perustaa Hallavalle oma watsapp-ryhmä. Seppeleessä kuulemma on ja toimii hyvin yhteishengenkohottajana :3
Eli jos haluat liittyä ryhmään, niin lähetä mulle yksällä sun puhelinnumero (en anna eteenpäin enkä rupee spämmimään tai mitään xdd) niin lisään siut mukaan (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyKe 02 Maalis 2016, 18:45

AAAAA Aleksi älä lisää sitä numeroo minkä laitoin sulle, kirjotin sen väärin!!!
Oota hetki
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyKe 02 Maalis 2016, 18:48

aaaa, voisin, mutta oon niin awkwardi etten uskalla :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyKe 02 Maalis 2016, 18:49

Mä oon ihan katkeamispisteessä, kun opinnot on olleet hirmu kuormittavia viimeisten kolmen viikon ajan. Tämä viikko on ihan hyvä esimerkki: ma ja ti oli seminaaripäiviä, ja tänään vielä jatkui aamulla kahdeksalta muutaman ryhmän tuotosten esittely ja niistä keskustelu. Olen ollut yliopistolla aamukahdeksasta asti ja just tulin kotiin. Huomenna on kaksi tenttiä ja yhden analyysin deadline, ylihuomenna toisen valtavan kirjallisen ryhmätyön palautuspäivä ja meillä on vasta puolet tekstistä kasasta. Hirveä määrä ryhmätöitä ja nyt nämä muutamat tentit tiiviillä tahdilla.

No, sitten on tiistaina enää tentti ja sen jälkeen lähdenkin reissuun - Englanti kutsuu taas. Uskon ehtiväni makselemaan leirimaksut ajoissa reissun jälkeen. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyKe 02 Maalis 2016, 18:53

Eevi-Sofia, kuulostaa aika hektiseltä :"-D Koita jaksaa ja hyvää maissaa!

Alana tee niinku itestä tuntuu parhaalta. Mä sanoisin luonnollisesti että tietenkin tuut, kukaan ei varmasti pure ja voithan olla siellä ihan hiljaa jos siltä tuntuu :-)
Jos kuitenkin päädyt siihen ettet haluu liittyä niin koitetaan pitää pulinoiden pääpaino täällä forkalla siksi, ettei kenenkään tarvi tuntea oloaan sen takia ulkopuoliseksi ettei halunnut luovuttaan puhelinnumeroa netissä :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyKe 02 Maalis 2016, 19:10

Alana, tuu vaan jos yhtään siltä tuntuu! Me ollaan kuitenkin aika kivoja tyyppejä (; (ps. mut tunnetaan yleisesti lisänimellä pingu, koska osaan olla jäätävän awkwardi -> socially awkward penguin heh. Tuli vaan mieleen kun käytit sanaa awkward :-D)
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyKe 02 Maalis 2016, 21:02

Öö, muuten joo mut en ehkä haluis antaa numerooni;D Line tai muu vastaava olis ok, mutta tätä täytyy harkita kyl..
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyKe 02 Maalis 2016, 23:43

Sinne voi Eeva liittyä ihan millon vaan, eli on aikaa harkita kyllä :-)
Toi numeron antaminen on mulle ainakin semmonen molemminpuolinen diili, eli kun tulee ryhmään niin antaa oman numeronsa muiden näytille ja samalla näkee ite kaikkien muiden numerot :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyMa 07 Maalis 2016, 14:46

Enää kaks viikkoa Jurvassa, ja sitten muutan kaupunkiin poikaystävän luo jeejee ((:
Päätin, että käytän viimeset säästöni sitten piirtopöydän ja aboden ohjelmistojen ostamiseen, jotta voin sitten kehittää näitä taitoja myös kotona. Ja aijon nyt sitten vihdoin alkaa piirtää kuvia Hallavaankin photoshopilla kun tähän mennessä oon ollu lasika ja tehny kaikki tabletilla, kun ei oo jaksanu koululla piirtää xd

Mites teillä? Miten hiihtoloma meni, ja missä tunnelmissa nyt? (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyMa 07 Maalis 2016, 18:54

Kuulostaa ihanalta, vaikka itse poikaystävän kanssa asunkin (:

Mulla oli ihana hiihtoloma, muutin uuteen kämppään ja nyt oon sit lähinnä sisustanut ja purkanut muuttolaatikoita. Hirveesti en oo tässä kaikessa muuttohässäkässä ehtinyt tehä ite ruokaa, joten oon kiertänyt kaikki lähellä olevat ravintolat:D Sitten oon vanhemmillani tottakai viettänyt aikaa luonnossa - lähinnä samaillut metsässä - mutta kerran kävin hiihtämässäkin, vaikka en oo kyllä mitään hiihtäjätyyppiä.. Loppujen lopuks on ollut mukava loma, on saanut ottaa rennosti ja unohtaa hetkeksi koulu (::
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyMa 07 Maalis 2016, 18:56

Nyt vaan odottelen täpinöissäni, millon pääsen maksaa noita talvileiri-juttuja :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyTi 08 Maalis 2016, 20:54

Ihanaa että teillä menee hyvin :-))

Mä en tiiä uskallanko oikeen sanoo tätä ääneen, koska tää on kunnon puunkoputus, mutta... mulla menee oikeasti ihan luvattoman hyvin! Molemmat opiskelut sujuu kuin rasvattu, töitä riittää ja näillä näkymin ei oo oikeesti stressiä yhtään mistään :"-D Oon aatellut että mun rakkaus musiikkiin rupeis hiipumaan pikkuhiljaa, kun se tulikin niin äkkiä, mutta se vaan kasvaa :-))) Ajattelen aina että nyt menee varmasti parhaiten mahdollisesti, mutta sitten tapahtuu taas jotain mikä tekee elämästä vielä sujuvampaa :-DD
No, kyllähän 24/7 opiskeleminen ja työnteko ottaa välillä veronsa ja tuntuu raskaalta. Käytiin viikonloppuna musiikki-ihmisten porukalla tekemässä kaikkea kivaa, urheilemassa yms. ja tuntui vaihteeksi tosi hyvältä unohtaa koko musiikki ja keskittyä vaan olemaan ja pitämään hauskaa.
Tällasta tänne :"-D En kyllä voi uskoa että tää mun ylämäki olis ikuinen, mutta eletään hetkessä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyTi 08 Maalis 2016, 22:01

Älkää pitäkö mua outona, mutta..
Oon aina miettinyt, että kun ihmiset sanovat että nyt elämä menee ylämäkeä tai yleisesti ottaen ajatellaan niin, että ylämäki tarkoittaa hyvää asiaa. Oon kuitenkin miettinyt, että jos oot vaikka väsynyt, rankka päivä takana ja matkalla tulee iso ylämäki vastaan - niin onko se susta muka mahtava asia..? Taas kuin alamäet, niin ne on just helpompi tallustella menemään. En käsitä mistä sellainen sanonta on ees tullut, vaikka se ylämäki onkin ns. korkeemmalla, niin mitä hienoa siinä on?:'D Jotenkin musta ihan mahdoton ajatus xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyTi 08 Maalis 2016, 22:34

Eeva en ookaan ainut joka on ajatellut asiaa samalta kantilta! :-D
Omalla kohdalla menee silleen että jos työtilanne on heikko eli mennään alamäkeä niin hommia on vähemmän eli meno on periaatteessa kevyempää. Hyvässä työtilanteessa eli ylämäessä tehtävää on enemmän mutta se on hyvä, koska tykkään siitä mitä teen (-:
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyKe 09 Maalis 2016, 15:28

Hahah, onneks en oo ainut:'DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyTo 10 Maalis 2016, 14:12

Hei voidaanko me tehdä sellanen samanlainen kritiikkipiiri kuin seppeleessä?:'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyTo 10 Maalis 2016, 15:39

??
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyTo 10 Maalis 2016, 18:23

Siis voit käydä kattoo sebestä:D Se on sellanen systeemi, että ensimmäinen laittaa viestin siihen topicciin ja antaa arvosteltavaks yhen oman tarinansa jonka toinen varaa. Tää toinen varaa tarinan ja sitten antaa siitä kritiikkiä (ja positiivista palautetta). Se arvostelu on siis aika pitkä ja perusteellinen, ei mitään: "kiva tarina" - tyylistä vaan oikeesti sellanen "kunnollinen". Joo, en osaa selittää, käy kattoo sebestä xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyTo 10 Maalis 2016, 21:15

Ei sen kritiikin tarvi mitään hirveen perusteellista, vaikka lyhyt selonteko siitä mikä tuotoksessa oli hyvää ja missä olis parannettavaa, mutta ei ainoastaan sitä pelkkää ihkutusta (mitä mä usein harrastan Palaute hoitomerkinnöistä -topicissa xD). Idea on se että kun antaa kritiikkiä toiselle niin saa sen jälkeen itse kritiikkiä ja palautetta.

Meen perustaan kritiikkipiirin! Jos saa vastaavia ideoita foorumileikeistä tms. niin saa ihan vapaasti tehä oman topicin Keskustelualueelle ja kattoo sitten saako topic tuulta alle :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyTo 10 Maalis 2016, 22:28

Joo, kiireissä mainitsin ton perusteellisuuden, vaikken ihan sitä tarkottanutkaan:F Jes, pääsin jo alottamaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyTo 10 Maalis 2016, 22:42

Joo ok, ihan hyvin tostakin Eeva tajusi, kun en jaksanut mennä sebeen asti :'D et oo muuten Valma sattumoisin liittynyt Vaahterapolkuun tässä parin päivän sisään, kun joku Aurinko sielläkin pyörii :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyTo 10 Maalis 2016, 23:26

Kiitos Alana kun sanoit! En oo, mutta kävin tsekkaamassa sen esittelyn ja se vaikutti aika pitkälle mun Sebe-hahmolta. Tai en tiiä mitä mieltä ootte tästä, mutta tässä mun Arskan Sebe-esittely:

14-vuotias Aurinko voi ruskeine nappisilmineen ja hyvin hoidettuine, tummine hiuksineen näyttää kiltiltä tytöltä, mutta todellisuudessa hän on kaikkea muuta kuin aurinkoinen - hän on oikea Pikku Myy ja toisinaan jopa pahanilmanlintu. Jos Aurinkoa lähestyy tämän mielestä liian tuttavallisesti, saa tytön ujouden vuoksi osakseen tylyn tai jopa kiukkuisen vastaanoton. Aurinko karttelee paikkoja, missä on paljon ihmisiä, jotka ehkä haluaisivat tutustua häneen.
Sisimmässään Aurinko on kuitenkin herkkä, ujo ja läheisyyttä ja hyväksyntää kaipaava, helposti punasteleva tyttö, jonka kaikki huono käytös kumpuaa hylätyksi tulemisen pelosta. Neiti rakastaa kaikkea kaunista, kuten jaloja poneja ja pastellinvärisiä mekkoja, ja on myös toivoton romantikko. Hän v viettää kuitenkin aina herkät hetkensä salassa ja nolostuu tavattomasti, jos joku yllättää hänet poimimasta kukkia tai tekemästä lumienkeleitä - silloinkin yllättäjä saa todennäköisesti kuulla vihaisia kommentteja stalkkaamisesta. Aurinko on tolkuttoman utelias ja rakastaa seurata etäältä tallilaisten draamoja. Uteliaisuutensa tähden hän myös joutuu usein jos jonkinlaiseen seikkailuun.
Aurinko on puskaratsastajatyyppiä, sillä hän kammoaa häviämistä ja epäonnistumista.

Ja tässä Vaahterapolun Auringon:
Kun Aurinkoon tutustuu, on vastaanotto joko hiljaisuus tai kipakka tiuskaisu. Tyttö välttelee paikkoja, joissa voisi törmätä ihmisiin, jotka haluavat tutustua. Aurinko ei siis ole siitä sosiaalisimmasta päästä, mutta pitkäjänteisimmät ihmiset saavat siitä isoegoisesta ja ujosta tytöstä irti puheliaan & ennen kaikkea uskollisen tyypin. Aurinko on - vaikkei haluaisikaan sitä myöntää - melko taiteellinen persoona. Joskin saa vihat niskoilleen, jos Arskan käräyttää rakentelemassa somaa lumiukkoa tai kukkaseppelettä. Aurinko ei siis haluaisi näyttää sitä herkkää puoltaan. Tästä tytöstä ei muuten vauhtia puutu! Aurinko on jo menossa, kun kaveri on vasta pukemassa vaatteita päälleeen. Tyttö omaa jopa vähän yllytyshullun tyypin piirteitä, eikä arastele tarttua haasteeseen. Ihan tyhmänrohkean tasolle ei Aurinko kuitenkaan yllä ja hevosten kanssa onkin järki matkassa.

Auringon tunnistaa pitkistä, mustista hiuksista jotka ovat hyvin hoidettuina kalanruotoletillä tai auki. Iho on vaalea ja jos oikein tarkkaan katsoo, löytyy nenän päältä muutama pisama. Aurinko tarvitsisi silmälasit, mutta käyttää aina piilareita. Silmät ovat ruskeat ja sellaset vähän normaalia isommat disney-silmät. Rakenteeltaan teinityttö on laiha ja saakin aina kouluterveydenhoitajalta haukkuja painostaan. Pituuttakaan ei ole siunaantunut 157 senttiä enempää. Naamalta löytyy yleensä pienoinen meikkikerros, mutta Aurinko ei meikkaa tallille juuri lainkaan. Ripset ovat luonnostaankin pitkät ja tummahkot.

Aurinko on ratsastajana puskailijatyyppinen, sillä hän kammoaa epäonnistumisia ja häviämistä. Vaikka tyttö on muiden ihmisten kesken epäsosiaalinen, on hää hevosten kanssa kuin eri ihminen! Aurinko ratsastaa mielellään kaikenlaisia hevosia, eikä karta myöskään niitä kaikkien vihaamia pukkikoneita, jotka purevat jokaista vastaantulijaa. Tasoltaan Arska on helppo B/135 cm, eli vahvasti estepainotteinen.



Joo nyt kusin lainaukset, mutta ihan sama :-D
Vaahterapolun Auringolla sattuu olemaan avatarina sellainen kuva, jonka Anne on piirtänyt mun Auringosta. Onko se kirjoittanut yhtään tarinaa vielä?
Emt... Toi on niinkun kopioitu versio mun Arskasta mutta pikkuisen täydennetty D-: Rasittavaa, voikohan tosta huomauttaa jonnekin
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyPe 11 Maalis 2016, 12:47

Todellakin! Toi täyttää ihan tekijänoikeuslain rikkomukset - eli jos et sinä tee mitään niin minä kyllä marssin sinne ja näytän mistä kana pissii xD Okei, no, kyllä toi on ihan läpinäkyvää toisen hahmon kopioimista, joten olis ihan viisasta käydä huomauttamaan tästä tuolle tyypille. Ja en oo varma, mutta tietääkseni toisen avatarin varastaminenkaan ei oo ihan sallittua..

Ah, onko kellään muulla kevättä rinnassa? Nyt on niiiiin ihanat ilmat, ja mulla on jo ihan kevätfiilis (: Aurinko vaan porottaa :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyPe 11 Maalis 2016, 14:37

No mä voin ainakin Valma laittaa Milalle yksityisviestiä, ellet oo itse jo ehtinyt?

//edit: laitoin nyt kuitenkin jo yksällä linkin valma tohon sun ylempään viestiin :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyPe 11 Maalis 2016, 14:53

Kiitos Alana, ihanaa kun huolehdit :-)

Mä ehdin jo pistää foorumille Kysy apua -alueelle viestin, jossa esittelin tapauksen, mutta kiva kun laitoit Milalle yksää mun puolesta, mulla kun ei ole tunnuksia Vaahterapolussa :-/
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyPe 11 Maalis 2016, 22:43

Haha, eipä mitään, mielellänihän mä tuollaisesta ilmoitan, kun pitääkin ilmoittaa ;3

Ja Eeva, mulla on ainakin hirveä kevätfiilis, ja huomenna olis tarkoitus kaivaa mopokin autotallista, eli varma kevään merkki, ja ajella tallille 8')

Mulla on ihan hirveä kirjoitusinto, mutta ei riitä aikaa taikka jaksamusta kirjoittaa kunnon tarinoita, joten haluan ropettamaan ja pian. Mulla oli yks kaveri jonka kanssa ropetin aika paljon, mutta meille tuli vähän riitaa ja nyt se ei suostu enään puhumaan mulle, vaikka olen vaikka kuinka monta kertaa pyytänyt anteeksi, jopa niistä asioista mitä se sanoo että oisin sanonu (kuulemma sanoin sitä huoraksi, mutta en ole ikinä, milloinkaan sanonut ketään siksi, enkä ainakaan noin tärkeälle henkilölle sanois ikimaailmassa) koska näh en tiiä jos yritän kertoa etten oo haukkunut sitä niin se suuttuu taas :'))) joo en tiedä mitä selitän mutta selitämpä kuitenkin
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyPe 11 Maalis 2016, 22:49

Mäkin oon aika keväisellä päällä, oon parina viime päivänä menny jo pyörällä kodin ja koulun väliä :-D

"Aurinko" vastasi Vaahtiksen forkalla mun viestiin näin:
Mä voin kyllä vaihtaa hahmoa - mä huomasin, että mun hahmo onkin samanlainen kuin sun. Teen huomenna uuden esittelytekstin Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Smiley

Hehhee, nyt vasta huomasit, juu, varmasti :-DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyPe 11 Maalis 2016, 22:51

Alana toivon mukaan saadaan säännölliset ropet käyntiin seuraavan kauden alussa :-)
Ja meh mikä kaveri, jotkun ihmiset on pitkään vihaisia eikä suutuspäissään ehkä ihan tajua käyttäytyvänsä typerästi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyPe 11 Maalis 2016, 22:53

Luin just saman ja mietin kans just samaa, ihan vaan vahingossa oli sama profiilikuva ja uudelleenkirjoitettu esittelyteksti :'D

ja joo, toivottavasti ;3

tiiän kans sen et mun pitäis vaan päästää siitä irti siitä ihmisestä kun se ei selkeästi halua puhua mulle enään, mutta kun en vaan pysty kun se on niin tärkee //:
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyLa 12 Maalis 2016, 11:49


Valma: Juuh, ai nytkö se muka huomasi? xD eikö se ymmärrä, kuinka läpinäkyvä on??:P

Höh, tommonen on aika inhottavaa Alana, ja lapsellista kanssa ): Mullakin oli joskus sellainen "ystävä", joka oli ihan älytön aina suuttuessaan. Toivottavasti hän ymmärtää kohta itsekin kuinka hölmösti on käyttäytynyt, ja saatte sovittua riitanne (:

Hei mites se kasvatustalli etenee? Mua kiinnostais jo tehä sinne joku hahmo:'DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptySu 13 Maalis 2016, 21:18

Ja milloin noi loput talvilomaleirin pohjat tulee? :3 Oon kyttäilly hirveen pitkään, et millon pääsen makselee niitä alta pois xD Mutta ei Aleksi kuitenkaan mitään kiirettä (tai paineita) niiden kanssa, kyl mä ja muut jaksetaan odottaa..!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyMa 14 Maalis 2016, 21:05

Vaahterapolun "Arska" lensi pihalle, kun ei millään tavalla esittänyt tuntevansa huonoa omaatuntoa tapahtuneesta.

Ei se kerinnyt edes kirjoittaa yhtään tarinaa... Ihmiset, älkää kopsatko Dx
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyMa 14 Maalis 2016, 21:48

Toivottavasti ymmärsi edes nyt, että ei kannata tehdä tota toistamiseen.. xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyTi 15 Maalis 2016, 19:47

Heippa muruset, kuinkas teidän päivä on mennyt? Toivottavasti paremmin kuin mulla, mutta ei nyt puhuta siitä, en jaksa masentaa teitä enempää :'D <3
mä olen niin innoissani, yhteishaku loppui tänään, ja nyt tuntuu jotenkin tosi viralliselta ja kaikkea, että oikeasti pääsen pois tuolta <333 päiviähän mä oon laskenut kesälomaan jo syksystä lähtien, ja voin ilokseni todeta enään 80 päivää ja sit on todistus kädessä ja minä toivottavasti jo kaukana :')))

haluan kirjoittaa mutta ei oo inspistä eikä aikaa, ehkä jossain vaiheessa.. :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyKe 16 Maalis 2016, 15:40

Vähän samoissa tunnelmissa. Mä oon nyt viikonloppuna muuttamassa ja ens viikolla alkaa työssäoppiminen. Suoritan näytön valokuvataiteen toteuttamisesta eli periaatteessa saan seuraavat 10 viikkoa vaan tehdä omaa valokuvaprojektia :33
Vähän kyllä ahdistaa ennakkotehtävät yms mutta muuten ihan ilonen kevätfiilis (::

Mikä muuten ois hyvä roolipelipäivä tälle kuulle? Mulle periaatteessa käy mikä vaan (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyKe 16 Maalis 2016, 15:58

No maanantai, tiistai, keskiviikko ja torstai (illat) olis mulle ok (: Ja oikeestaan noi viikonloput suurimmaksi osaksi.. Ainut vaan, että en pääse mikään perjantai-ilta, koska käyn aina silloin ratsastamassa :3 Ehkä tiistai? Tai keskiviikko?
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyKe 16 Maalis 2016, 19:37

Ti ja ke illat sopii mulle, mutta ei ainakaan torstait. Kaikki muut paitsi maanantai ja torstai oikeesstaan (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyKe 16 Maalis 2016, 21:28

Hyvä, no entä muut? Onko tiistai tai keskiviikko ok? :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyKe 16 Maalis 2016, 21:35

Mun päästä olis aika iitsekästä esittää ropeaikatoiveita koska mun aikataulut ei kuulu löysimpiin mahdollisiin :"-D Toivon siis että onni potkaisis ja ees joskus pääsisin teidän kanssa ropettaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyTo 17 Maalis 2016, 07:22

Eeva, ootko tehny vielä sitä juoksutustarinaa hoito IV-merkkiä varten?
Ja Senni jos joskus kävisi vastailemassa kysymyksiin..

Ja junnutunnin vanhoja maksuja saa lähettää jos mielii merkin itselleen. Mä en enää sitä jatka, mutta luvassa pian yksittäisiä tunteja (kunhan ensin teen ton leirin alta pois...)
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyTo 17 Maalis 2016, 11:09

Joo, se hoito IV:n lopputehtävä on tulossa.. Vähän venähti vaan xD

Ja pitääkö mun laittaa Eevan esittely tonne uuteen topaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyTo 17 Maalis 2016, 11:50

Juu kaikki ketkä jatkaa ni laittaa sinne (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyTo 17 Maalis 2016, 14:31

Pystytkö Aleksi avaamaan sen vanhan esittelytopan, kun oisin vaan kopioinu sen koodin ettei tartteis koko juttua kirjottaa uudestaan, mutta nyt sitä ei pysty?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyTo 17 Maalis 2016, 14:58

Mä avasin sen :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyTo 17 Maalis 2016, 15:13

Aaa joo en tajunnutkaan ettei muut pysty kopioimaan niitä enää sen jälkeen :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyTo 17 Maalis 2016, 15:32

Kitoos :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyPe 18 Maalis 2016, 08:33

Hiihtoloma-leirillä on nyt kaikki pohjat yhtä estetuntia lukuunottamatta, eli maksuja saa alkaa tekemään. Ja maksuaikaa on aina 10.4. asti kun tää tällä tavalla venyi :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyPe 18 Maalis 2016, 10:46

Jes, pääsen vihdoin makselemaan!:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 EmptyPe 18 Maalis 2016, 16:41

Niin mähän voisin tietysti ilmoittaa, että Bambo on ruunattu ja se asustelee nyt kaikkien shettisten kanssa pihatossa. Se ja Oreo alkaa pikkuhiljaa käymään tunneilla. Luka jää talliin ja sitä koulutetaan. Bee jää pian eläkkeelle ja talliin ehkä hankitaan uusi hevonen
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 17 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #6
Takaisin alkuun 
Sivu 17 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #7
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: