| Kesäleiri | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Salli Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 714 Join date : 23.12.2013 Ikä : 23 Hevonen : Minca
| Aihe: Vs: Kesäleiri La 02 Elo 2014, 20:52 | |
| "Salla ootko miettinu Snezun varsalle nimee?" kysyn hymyillen ja katson Sallaa. | |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 908 Join date : 24.11.2013 Ikä : 28 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Rana♥
| Aihe: Vs: Kesäleiri La 02 Elo 2014, 20:54 | |
| Nojasin kyynärpääni polviini ja painoin poskeni kämmeniäni vasten kuunnellen keskustelua lievä hymy huulillani. Tarpeen tullessa voisin sekaantua keskusteluun nimiehdotuksien voimin, hahaa. | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Kesäleiri La 02 Elo 2014, 20:59 | |
| "Crowley", sanoin nimiehdotukseksi. Sitten yritin mahduttaa nimen varsalle ja lisäsin: "Lucifer on parempi". |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 908 Join date : 24.11.2013 Ikä : 28 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Rana♥
| Aihe: Vs: Kesäleiri La 02 Elo 2014, 21:00 | |
| - Katsot Supernaturalia? kysyin Seeralta kohottaen kulmiani. - Castiel on mun mieleen, nimenä, jatkoin samaan teemaan. | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Kesäleiri La 02 Elo 2014, 21:02 | |
| "Jos se on tamma niin Sneza's Princess", ehdotan innostuneesti Sallalle. | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Kesäleiri La 02 Elo 2014, 21:14 | |
| "Todellakin katon!" hihkaisin kuullessani Inkan kysymyksen. Hämmentävää että noin söpö tyttö tietää sellaisesta sarjasta jotakin. "Cas on ihan nössö." // mä rakastan castielia! se on paras! ihana! söpö! täydellinen! toisaalta oon myös se joka pitää Samin puolia ku kaikki muut kuolaa Deanin perään : D |
|
| |
Salla Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 252 Join date : 26.11.2013 Hevonen : Snezana
| Aihe: Vs: Kesäleiri La 02 Elo 2014, 21:20 | |
| "Hah, hidastakaas nyt. Jos se jonkun nimen supernaturalista saa, niin sitten se on Ruby. Koska miksei demonin nimi kun siitä semmonen varmasti tulee." Naurahdin. "Enkä mä usko että voisin etukäteen sitä miettiä, ensin pitää nähdä koko otus. Olis outoa nimetä hevonen ennen sen syntymää. Siis mun mielestäni. Kyllä mä sen sitten tiedän kun näen sen." | |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Kesäleiri La 02 Elo 2014, 21:22 | |
| - Hmh. Puolustan enkeleitä, Lucifer se nössö on kun haluaa tuhota maailman. On sitä parempaakin tekemistä kuin epätoivoinen yrittäminen, naurahdin. - Okei, joo, en tiedä siitä sarjasta paljoa mitään. Katsoin Bloody Mary-jakson ja nään siitä vieläkin painajaisia, eli elän muiden SPN-keskusteluja kuuntelemalla. | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Kesäleiri La 02 Elo 2014, 21:22 | |
| "Joo, Ruby on hyvä!" innostun ja päräytän kitaralla täydellisen pirates of the caribbean -riffin. "Ja ne jaksot ennen neloskautta on kyllä kieltämättä jännempiä kuin sen jälkeen. Enkelit on perseestä". |
|
| |
Salla Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Kesäleiri La 02 Elo 2014, 21:30 | |
| "Supernaturalist on joo tullu vähän turhan enkelit vastaan maailma sarja.. Tai siis mie tykkäsin kun joka jaksossa oli uus hirviö jota ne metsästi. Tosin mie muiden joukossa varmasti pelkäsin peilejä puoli vuotta Bloody Mary-jakson jälkeen" Naurahdin tyttöjen keskusteluille. Tämähän oli ihan mukava tapa viettää leirinuotiota. | |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Kesäleiri La 02 Elo 2014, 21:33 | |
| - En oo valinnu puolta sen tarkemmin, mutta sen verran olen enkeleiden kannalla, että en halua koko maailman tuhoutuvan. Edes tv-sarjassa, hymähdin ja suoristuin näpräten peukaloitani. Hmh... Seera oli kyllä puhelias, mutta myös hyvin, hyvin kummallinen. Ehkä sitä oppisi arvostamaan ajan myötä, vaikka erityisen räikeitä persoonia en niin rakastanutkaan. | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Kesäleiri La 02 Elo 2014, 21:35 | |
| "Mua säälittää ne profeetat ku niitten elämä menee aina perseelleen. Ja mua itkettää ku muistan et Gabriel on kuollu.... se oli paras", kerroin ja jäin suruissani muistelemaan Gabrielin hymyä. // sori mut tää spoilerikuva on awesome XD |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Kesäleiri La 02 Elo 2014, 21:55 | |
| - Hei, eikös Gabriel ollut enkeli? kysyin. Ja sitten kysyin itseltäni, miten aihe Supernaturaliin muuttui. Seera aloitti, minä jatkoin, sitten asiasta tuli aihe.
// kuoleen x'D *äänekästä naurua* | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Kesäleiri La 02 Elo 2014, 21:58 | |
| "No joo mutta ei se ois halunnu olla. tai se inhos enkeleitä, siis perhettään..", kerroin ja tunsin syvää myötätuntoa tuota tv-hahmoa kohtaan. |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Kesäleiri La 02 Elo 2014, 22:02 | |
| - Jos totta puhutaan, ni en minäkään haluais olla enkeli, en varmaan kestäis sitä päivää tai paria pidempään, sanoin sitten katsellen maisemaa Seeran olan yli. Hieroin kämmeniäni käsivarsiani vasten. Ilma alkoi jo hieman viilentyä, sillä yöllä oli yleensä reilusti vähemmän asteita. - Mutta siis, mun mielestä hevosella vois olla pitempi ja hienompi nimi. Mun mielestä vaikka Aladdin on hienompi nimi kuin Inka tai Luna. Mielipideasia. | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Kesäleiri La 02 Elo 2014, 22:16 | |
| "Niin no. Riippuu tietysti. Marshall Lee olisi sopinut Lokillekin", naurahdin ja rämpyttelin rennosti kitaraani. |
|
| |
Salla Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Kesäleiri La 02 Elo 2014, 22:25 | |
| "Inka puhuu kyl asiaa. Ehkä mä keksin jonkun kivan virallisen nimen ja vaan kutsun pikkupaholaista Rubyksi. Ellei toi sitten ota ja pyöräytä orivarsaa. Sit siitä tulee varmaan Dean. Eiku mitä.." purskahdin nauruun. Liika sokeri vaahtokarkkien ja kokiksen muodossa oli tehnyt tehtävänsä. | |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Kesäleiri La 02 Elo 2014, 22:30 | |
| Napsautin sormiani. - Mikä joku Dean... Sam siitä tulee, sanoin mutta yhdyin sitten nauruun hieman hillitymmällä kikatuksella. | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Kesäleiri La 02 Elo 2014, 22:32 | |
| Purskahdin itsekin nauruun kuvitellessani varsaa kutsuttavan nimellä Dean. Pudistin päätäni yrittäen saada hysteriakohtauksen laantumaan.
// Kuka on Eveliina?? ;oo |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Kesäleiri La 02 Elo 2014, 23:04 | |
| Kuuntelen heidän jutteluitaan ja naurahdan aina välillä. "Joo mä taidan mennä nukkuun", totean ja vilkutan muille ja menen telttaan. | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Kesäleiri La 02 Elo 2014, 23:16 | |
| En ehtinyt edes hyvästellä tyttöä, joka jo luikki omaan telttaansa. Porukka alkoi todellakin kadota nuotion ääreltä ja osa nuukahteli omalla paikallaan tai nukkui kaverin olkapäätä vasten. Hymyilin ja tuikkailin nuotioon vihreäliekkisiä servettejä leimahdellen omaksi huvikseni. |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
Viestien lukumäärä : 1933 Join date : 19.10.2013 Ikä : 29
| Aihe: Vs: Kesäleiri Ti 05 Elo 2014, 17:06 | |
TIISTAI
Odottelin leiriläisiä tallipihalla. Missäköhän kaikki viipyivät? Kohta pitäisi lähteä hakemaan hevosia. | |
|
| |
Topias Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 220 Join date : 04.11.2013 Ikä : 27
| Aihe: Vs: Kesäleiri Ti 05 Elo 2014, 17:09 | |
| Vetäisin telttamme vetoketjun auki ja hoputin Nathanielia. | |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Kesäleiri Ti 05 Elo 2014, 17:12 | |
| Hupun yhdellä jalalla tallipihalle, sillä olin tyylikkäästi iskenyt oikean jalan varpaani kiveen. Suoristauduin hieman ja laskin jalkani alas kunhan ehdin Aleksin luo. - Meen hakemaan Sissin narua, jos sallit, sanoin hymyillen ja kävin nopeasti hakemassa riimunnarun tamman karsinan ovesta hymyillen. Palasin kuitenkin pian takaisin Aleksin luo.
// en tiiä kauanko voin olla täällä ku kohta on ruoka ja sit mennää uimaa, mutta saatan tulla sitte viel takas ^^ | |
|
| |
Nathaniel Juuri saapunut
Viestien lukumäärä : 18 Join date : 27.07.2014
| Aihe: Vs: Kesäleiri Ti 05 Elo 2014, 17:13 | |
| Kömmin topiaksen perässä ulos teltasta. Heilautin hiukset pois silmiltäni ja seurasin sitten toista poikaa kohti tallia. | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Kesäleiri Ti 05 Elo 2014, 17:15 | |
| "Eiköhän me sit mennä.." viittasin leiriläiset perääni, kun Topias ja Nathankin olivat ehtineet paikalle. | |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Kesäleiri Ti 05 Elo 2014, 17:19 | |
| Irvistelin vielä mahdollisimman huomaamattomasti kun kipu nipisteli ikävästi varpaitani, mutta aika pian se meni ohi ja astelin muita leiriläisiä vilkuillen aidalle. - Sissiii! huusin ja näin kirjavan nostavan päätään ja lähtevän tulemaan luokse, mutta puolimatkassa tamma tulikin toisiin aatoksiin ja pysähtyi. | |
|
| |
Nathaniel Juuri saapunut
| Aihe: Vs: Kesäleiri Ti 05 Elo 2014, 17:20 | |
| Seurasin muita laitumelle, jossa näinkin Darcyn mutustelemassa heiniä. Tamma nosti päänsä ylös kuullessaan meidän tulevan aidalle ja lähti tallustelemaan portille toiveenaan päästä eroon ötököistä. | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Kesäleiri Ti 05 Elo 2014, 17:21 | |
| Autoin pitelemällä porttia ja hätistelemälblaitumelle jääviä hevosia kauemmas. | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Kesäleiri Ti 05 Elo 2014, 17:24 | |
| Juoksin kaikkien perässä laitumelle. |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Kesäleiri Ti 05 Elo 2014, 17:25 | |
| Pujottauduin aidan yli piilotellen riimunnarua ja löysin taskustani karkkipaperin, jota rapistelin. Sissi oli tietysti epäileväinen, sen sijaan moni muu turpa tunki luokseni. Lopulta uteliaisuus voitti ja kirjavakin tuli luokseni, tosin väistäen yritykseni tarttua korvasta. - Senkin sittiäinen, nyt ei pelleillä! sähähdin ja tartuin riimun poskihihnasta kiinnittäen narun. Sissi lähti seuraamaan minua vastentahtoisesti. - Sitä kutsutaan tahdonvoimaksi, ystäväiseni, naurahdin ja talutin tamman portille. | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Kesäleiri Ti 05 Elo 2014, 17:27 | |
| Pitkät heinänkorret takertuivat tennareihini ja ötökät pörräsivät kilpaa ympärilläni aivan kuin olisimme samassa pyörremyrskyssä, kun kävelin hajamielisesti kohti hevoslaumaa. |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Kesäleiri Ti 05 Elo 2014, 17:27 | |
| | |
|
| |
Nathaniel Juuri saapunut
| Aihe: Vs: Kesäleiri Ti 05 Elo 2014, 17:28 | |
| Nappasin Darcyn kiinni ja talutin sen portin ulkopuolelle (jota Aleksi vahti), jonne jäin odottamaan muita. | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Kesäleiri Ti 05 Elo 2014, 17:30 | |
| Onnistuin säikyttämään muutaman muunkin ponin, kun hyökkäsin saalistavan tiikerin tavoin Nikitan päitsien kimppuun. Lopulta olimmekin jo raahautumassa kohti porttia. |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Kesäleiri Ti 05 Elo 2014, 17:51 | |
| Odotellessani muita näin Nathanin tulevan portille ja talutin Sissin Darcyn perään, kirien sitten kaksikon vierelle. - Niin, vastasitko sä eilen mun kysymykseen, vai olinko taas ihan kuuro? Siis, kun kysyin että ootko iha suomalainen? kysyin pojalta ja yritin nähdä tuon kasvot Sissin pään takaa. Livahdimme lopulta kaulan toiselle puolelle hieman hymyillen. | |
|
| |
Nathaniel Juuri saapunut
| Aihe: Vs: Kesäleiri Ti 05 Elo 2014, 17:53 | |
| "Se tais jotenkin jäädä se vastaus", naurahdin Inkalle. "Mutta joo, oon mä ihan suomalainen." | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Kesäleiri Ti 05 Elo 2014, 17:57 | |
| Katsahdan kelloa ja huomaan sen olevan niin paljon, että pitäisi olla hakemassa Dunjaa uittoon! Avaan teltan vetoketjun ja laitan nopeasti tennarit jalkaani ja vedän teltan vetskarin kiinni nopeasti ja haen kaapistani Darlille ostetutu riimunarun joka saa kelvata. Pamautan kaapin oven kiinni ja juoksen nopeasti laitumelle jossa muut ottavat jo ponejaan kiinni. | |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Kesäleiri Ti 05 Elo 2014, 17:58 | |
| - Aa... okei. Mietin sitä, kun sun nimi ei vaikuta oikein suomalaiselta. Mun nimi taas on suomalainen - vaikka kyllä mut on nimetty sen mukaa että Inka on ranskankielinen nimi. Briteistä tulin muutama vuosi takaperin, kerroin mutta sitten päätin etten puhu liikaa. Se oli uusi ongelma, ennen puhuin liian vähän. - Kauan sä oot harrastanu ratsastusta? kysyin ha punastuin sitten hieman. - Nii, ja sori ku tenttaan. | |
|
| |
Nathaniel Juuri saapunut
| Aihe: Vs: Kesäleiri Ti 05 Elo 2014, 18:03 | |
| "Heh, emmä tätä tenttaamiseks sanois", naurahdin. Talutin Darcyä kohti tallia samalla kun vastasin Inkalle:"Mä ratsastin joskus pentuna aika paljon, ehkä 10-14 vuotiaana, mut sitten se vähän jäi... Päätin alottaa nyt uuestaan ku muutettiin Pronssijoelle eikä tääl oo hirveesti erilaisia aktiviteetteja.." // ei jumalauta http://www.funnyordie.com/videos/f211d50fbc/go-f-ck-yourself-with-dave-franco
Viimeinen muokkaaja, Nathaniel pvm Ti 05 Elo 2014, 18:06, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Kesäleiri Ti 05 Elo 2014, 18:04 | |
| Kävelen reippaasti Dunjan luo joka mässyttää ruohoa ja olemmallakaan yhtään kiinnostunut uimisesta. "Höpsö annetaan sullekin tänään vähän liikuntaa", kerron Dunjalle naurahtaen ja napsautan lukon kiinni Dunjan riimuun. Annan ponskin syödä vielä vähän. | |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Kesäleiri Ti 05 Elo 2014, 18:14 | |
| Sissi pökkäsi minua selkään, ja horjahdin muutaman kymmenen astetta eteenpäin. Käänsin katseeni maasta (johon olin katseeni siirtänyt refleksinomaisesti) takaisin Nateen. Sormelilin kirjavan harjaa, ja häsläykseen tottunut tamma ei ollut moksiskaan uudesta puolesta käsitellä. - Mä en edes muista, milloin aloitin ratsastuksen. En muutenkaan mielellään mieti menneitä, sanoin ja äänensävyni muuttui lopulta mutinaksi.
// Hähää, salakuljetin kännykän rannalle B-)
Viimeinen muokkaaja, Inka pvm Ti 05 Elo 2014, 18:48, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Topias Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 220 Join date : 04.11.2013 Ikä : 27
| Aihe: Vs: Kesäleiri Ti 05 Elo 2014, 18:29 | |
| Kävelin Kyyhkyn luo ja otin tamman kiinni tämän vielä napsiessa ruohoa | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Kesäleiri Ti 05 Elo 2014, 19:05 | |
| Rapsuttelin Nikitaa ja nautin ruohon tuoksusta ja tappajapaarmojen härnäämisestä. |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Kesäleiri Ti 05 Elo 2014, 20:35 | |
| Öö... Ihanku tää rope ois joteki kuollu :'D |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Kesäleiri Ti 05 Elo 2014, 20:49 | |
| Eikai xD Joo mut, Stalkin turhaan :'( | |
|
| |
Eveliina Juuri saapunut
Viestien lukumäärä : 4 Join date : 02.08.2014 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Tinttu
| Aihe: Vs: Kesäleiri La 16 Elo 2014, 19:04 | |
| "Huhuu.. onko täällä ketään?" Kysyin varovaisesti. | |
|
| |
Eveliina Juuri saapunut
Viestien lukumäärä : 4 Join date : 02.08.2014 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Tinttu
| Aihe: Vs: Kesäleiri La 16 Elo 2014, 19:08 | |
| " Minä ja Tinttu ollaan iltalenkillä tässä, mutta ei täällä ei taida olla ketään.. Puhun itsekseni. " Ravia Tinttu. Ja lähdimme kohti metsää. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Kesäleiri | |
| |
|
| |
| Kesäleiri | |
|