Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #6 - Sivu 12 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #6

Siirry alas 
+26
Inari
Eevi-Sofia
Eeva
Sini
Ellen.
Valma
Salli
Aleksi
Kukka
Senni
Inka
Oscar.
Fiia
Kide
Max
Floora
Miro
Kettu.
Jerry.
tsuukiko
Kristella
Inkeri
InnaP.
Essi
Janelle
Maikki
30 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyKe 30 Joulu 2015, 17:21

AINII mä kerkesin jo karkaamaan viime kerralla, kun luulin että toi olis semmonen yhden kerran rope enkä halunnu jäädä sinne siihen asti että se vaan kuivuu kasaan :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyKe 30 Joulu 2015, 17:48

Mulle ihan sama. Väsään nopee ruokaa ja tuun sitte, voitte jo alottaa (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyKe 30 Joulu 2015, 19:38

Eiih, mä unohdin ton ropen ihan kokonaan!! D-: Sori :-//
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyKe 30 Joulu 2015, 20:37

Joo se vähän kusi. Muthei tos on toi uusvuosijuttu, voidaan ottaa se slovarina (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyKe 30 Joulu 2015, 22:09

Huu, olipa pikkuleijonilla hieno peli Slovakiaa vastaan <3 olisin tullut mukaan ropeen, mutta uppouduin kattomaan tota peliä, enkä osaa alottaa ropeja :'D

Aleksi muutes, meinasin kirjoittaa perjantaiks tarinaa irtohypytyksestä maneesissa, ja sain mukamas kuningasidean, että kaikki halukkaat sais tulla siihen tarinaan mukaan. Eli olisko mahdollista saada irtohypyttää joitain tuntihevosiakin, esim. noita joilla ei oo hoitajia, vai onko se liian raskasta liikuntaa vapaapäivänä? :3 olis kiva saada muitakin heppoja kuin vaan Fae sinne loikkimaan, kun oikeastihan irtohypytyksessä kestää max. 15min /hevonen. :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyKe 30 Joulu 2015, 22:20

Ainakin Oreon ja Bambon saa hypyttää (Kettu, Janelle, Ellen) ja saa tuntsareitakin jos joku muukin hoitaja haluu mukaan tarinaan (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyTo 31 Joulu 2015, 00:21

Täällähän on ollut syvällisiä höpinöitä, oikein harmittaa ku en kerennyt olee hollilla. : D Mutta koska olen itsekäs paskiainen (no ei vainenkaan), niin jatkan oma napa -linjalla.

Siis joo, mun vamman vaikutuksistahan voisi varmaan niiku kirjoittaa kirjan tai jotain, enkä ees kaikkein itsestään selvimpiä tajua, koska ne on jo näin parinkymmenen vuoden aikana tulleet aika tutuiksi haha. Mutta aloitetaan siitä liikkumisesta, kun kerta siitä kyseltiin.
Mulla on tosiaan dafot, mutta kun hillun yksinäni kämpillä tms. niin en todellakaan pidä niitä jalassa, saa rauhassa väännellä jalat salmiakkiin tai mihin ikinä ku oon semmoinen röhnö. Ne kuitenkin tukee mun jalkoja ja esim. mahdollistaa sen, että voin juosta (vaikken mä nyt mikään gepardin nopea olekaan). Käpötellä jaksan aika mukavasti, kun oon aina ollut liikunnallinen, semmoinen nelisen kilsaa menee helposti, sit alkaa olla vähän et voi kun pääsis kotiin. Muutoin kaikki jaloilla tekeminen onnistuu melko hyvin, kädet on normaali-immeistä lyhyemmät, joten niiden varassa ei paljoa oikeastaan voi tehdä (näin ollen jos ajatellaan liikunnallisesti niin joku punnerrus tai jossakin käsien varassa roikkumine on mahdottomuus). Sulkapalloa jotenkin osaan pelata (pelkään vaan liikaa kaikenmaailman palloja niin juoksen kirkuen karkuun sitä mitätöntä sulistakin) ja näin... Uidakin pystyn, mutta siitä meni into kun äiti alko raahata kaikenmaailman vammaisuintikisoihin (tuli sieltä kerran Suomen mestaruuskin tosin mutta nyt on joku mun sarjassa mennyt ohi haha). Ratsastamisesta sen verran, että pitkään menin taluttajalla, kunnes lopulta opettaja sai loistavan idean että hei haluutko kokeilla yksinäns. Ja sehän toimi kyllä. Ratsastaessa en pysty pitää raippaa, sen verran lyhyet kädet ja sormet menee sitten niiden ohjaslenkkien pitämiseen (mullon erikoisohjat, joissa on muutamat lenkit, riippuen siis hevosen koosta, jolloin voin vain pitää niistä lenkeistä niiku kiinni eikä tarvii taiteilla pitkän ohjan kanssa), mutta kannustimia pitelin parisen vikaa vuotta, kun ratsastin. Nykyään sitten harrastan kotona kuntoilua, teen niitä juttuja mitä pystyn ja näin, ja sitten käyn usein zumbassa, jossa ei kuitenkaan oo järjettömiä liikkeitä.
Yksinäni pärjään esim. kotona aika jees, varsinkin nyt omassa kämpässä missä kaikki on tarpeeks matalalla (kovin ylhäälle kun en yllä), ja ihan perustoimet onnistuu, koska olen kekseliäs ja taipuvainen. Esim. hiusten pesu oli pitkään haaste, mutta lopulta silkalla sitkeydellä totesin että kerpele, minä istun tähän lattialle ja tuen polvillani käsiäni, kyllä tää tästä. Joten nyt oon sit siihenkin kehittänyt oman taktiikkani, tosin nyt näin lyhyet hiukset ovat vieläkin helpommat. Ruokaa pystyn helposti laittamaan, mitä nyt jos jotain oikein kovaa pitäisi leikata niin ei tuu mitään (ostin kerran viime vuonna mangon ku aattelin et kokeilen mut enhän mä siitä mitään saanut yksinäni irti haha). Jonkin verran on omia välineitä tosin, esim. juustohöylä, jossa se varsi ei ole suora vaan se taipuu ylöspäin, että se on vähän niiku kahva eikä semmoine suora tikku, samoin suuremmat leipä- ja vihannesveitset on samaa logiikkaa, jos joku tajuaa mitä yritän tarkoittaa. Niin joo, ja sit mullon kuulopanta kanssa! Pitäs joskus tosin hankkia korvan taakse luustoon kiinnitettävät kuulokojeet, mutta oon pienestä pitäen mennyt pannan kanssa, joten menen sillä vielä hetken aikaa ennen ku saan äidille marmatettua, että varaa ajan kuulolääkäriin.

Oiskohan tuossa nyt mitä tulee niiku ekana mieleen. : D Ja jos joku miettii et miten sen sanois ainakin mun kohdalla ystävällisesti, niin mä sanon tätä ihan vaan vammaksi. Sairaus kuulostaa siltä, että mä makaisin vuodepotilaana sairaalassa kuoleman kielissä hahahah.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyTo 31 Joulu 2015, 02:52

Huhhuh, täällähän on ollut keskustelu kuumana. Itsehän me ollaan lopulta vastuussa otetaanko me toisten puheet loukkauksina vai hieman huolimattomina ilmaisuina jne. Eihän mielipiteetkään ole uskontojen tavoin oikeita tai vääriä, joten onko tällä lopulta mitään merkitystä. Ymmärrän tietty että joillekin jotkut aiheet ovat tärkeämpiä jne, ja usein jopa hieman välttelen keskusteluja (aiheeseen liittyviä ofc.) ärhäkämmän puoleisten feministien, eläinaktivistien tms. kanssa, vaikka olisinkin asioista täysin samaa mieltä. Mun pitää välillä itsekin keskittyä vetämään syvään henkeä, ennen kuin sanon mitään joihinkin asioihin liittyen, kun saattaa huomaamattaan ajatella negatiivisten tunteiden sumentamasta näkökulmasta, ja on mahdollisesti tulkinnut muiden kirjoitukset omien pelkojen" värittämänä.
Mun käsitys kenestäkään ei oo muuttunut merkittävästi, ainakaan huonompaan suuntaan. Musta te kaikki ootte mielettömän hyviä tyyppejä! Muakin kiinnostaa kaikki hengelliset kokemukset, ja kylmiä väreitä saan usein kun ystäväni kertoo äitinsä enneunista, jotka olivat vat käyneet toteen yms. Ystäväni työnantajakin oli nähnyt unta rekan kanssa kolaroimisesta, juuri tietyssä risteyksessä, tuntien ettei voinut tehdä asialle mitään. Seuraavana päivänä tää kolari oli tapahtunut, rekka oli tullut kolmion takaa, eikä nainen pystynyt tekemään enää mitään. Meni auto ihan mäsäksi, mutta kun ihmeen kaupalla kumpikaan kuljettaja ei loukkaantunut... Näitä on niin mielenkiintosta kuulla, ja olis tosi siistiä jos itekin kokisin jotain vastaavaa. En tietenkään haluu nähä enneunta sukulaiseni kuolemasta tai tulevasta onnettomuudesta (vaikka olishan sekin aikamoista), mutta joku todella pysäyttävä ja maailmanmuuttava uni tai joku muu olis aika hieno kokemus. Vaikken epäile hetkeäkään, etteikö maailmankaikkeudessa vaikuttais joku korkeampi voima, niin olis upeeta kokea se henkilökohtasesti ja niin selkeästi suoraan kommunikoivan sun kanssa.
Mä tiedän vaan että mun entinen ratsastuksenope oli kai lestadiolainen ja senkin oon vaan jostain kuullut. Ihan normi tyyppi. Muita lestadiolaisia en osaisi nimetäkään, mutta eipä moinen seikka muuttaisi mun suhtautumista kehenkään millään tavalla.
Mulla oli riparin jälkeen (isoskoulutuksen aikana) lyhyt jakso jolloin tunsin uskovani jumalaan, mutta sen jälkeen palasin taas tähän energia, vetovoimanlaki-hömppään. Jotenkin nää kaks tuntu olevan ihan erillään toisistaan, enkä osannut esim. rukoilla sydämestäni. Oon kuitenkin ollut isosena useampana kesänä, ja mulle on tärkeetä tarkoittaa mitä sanon ja halusin tehdä selvää omasta uskostani ja suhteestani kristinuskoon. Kuitenkin mulla oli jo niin selkeä usko tähän korkeimman värähtelyn energiaan jne. etten voinut unohtaa sitä esim. riparien ajaksi. Ennen viime kesän leirejä tein ittelleni selväksi, että haluun selkeyttää ja parhaimpani mukaan yhdistää uskoni kristinuskoon ja ennen kaikkea Jeesus-jätkän opetuksiin, ja yllättäen löysinkin käsiini vanhempia kirjoja, joissa puhuttiin täysin mun maailmankuvaan sopivista asioista, mutta ilman näitä "alkulähde" "kaiken takana oleva äly" tms. termejä, vaan ihan perinteisesti jumalaan liitettynä. Kappas kepposta, raamattuni sai keltaisesta yliviivaustussista väriä monille monille sivuilleen, maailmankuvani selkeytyi ja tykkään nykyään ajatella tota korkeinta voimaa juurikin jumalana. Raamattua tulkitsen omalla tavallani, ja oon vakuuttunut siitä että jeesus oli älyttömän siisti tyyppi, vaikken ehkä pidäkään häntä niin erikoisena muihin ihmisiin nähden, niinkuin jotkut toiset "kristityt" pitävät. Hupsuinta tässä on se, että oon aikasemmin pitänyt kaikkia "siunausta sinulle" "rukoilen puolestasi" -juttuja jotenkin turhina ja mitättöminä ilmauksina, (ja oon jopa aatellut että "toi tyyppi on tosi ihana, mutten vois mennä naimisiin noin uskovaisen kanssa", vaikka tyyppi ei todellakaan käyttäytynyt kuin harras uskovainen kauniista toivotuksistaan huolimatta) ... ja nykyään se vaan on mulle kaunis ele, josta oon kiitollinen, vaikken ite yleensä rukoile kädet ristissä tms. Mulle ns. jumalan kanssa kommunikointi on niin paljon enemmän, etten aina edes huomaa pyytäväni, kiittäväni jne., koska teen sitä ajatuksissani jatkuvasti. Ei ole ajatusta jota maailmankaikkeus/jumala ei "kuulisi". Mutta niin.. Nykyään mulle tieto jonkun "uskovaisuudesta" ei aiheuta minkäänlaisia ennakkoluuloja, mua ennen kaikkea kiinnostaa uskon henkilökohtaisuus ja onko tyyppi vaan "kasvanut kristinuskoon", vai etsinyt ja löytänyt ja oivaltanut, niin kuin ite esimerkiksi.

Hirmuisesti taas pälätin. Avautuminen on hauskaa (ainakin juuri tapahtumahetkellä), mutta huomaa kyllä että kello on paljon. Hups. Piti mennä nukkumaan mutta oli pakko tulla vielä täällä käymään ja hupsista keikkaa. :-D ootte parhaita, hyvää yötä <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyPe 01 Tammi 2016, 00:29

Mä lähden taaas reissuun, ja tuun maanantaina takas, eli sinä aikana mua ei hirveesti täällä näy
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyMa 04 Tammi 2016, 12:52

Täällä on nyt kyllä ollu parin päivän ajan aika vaisua :-o Ihmiset varmaan haluaa ottaa vikoista lomapäivistä kaiken irti?

Mua laiskottaa hirveästi, pitäis laskea fysiikkaa ja matikkaa, soittaa klarinettiasteikkoja, kirjottaa osv u__u
Poikaystävä tulee huomenna Lapista niin nään sen ekaa kertaa melkein kahteen viikkoon <3__<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyMa 04 Tammi 2016, 12:56

Mun poikaystävä on "asunu" meillä viimeset kaks viikkoo ja nyt saadaan jopa olla kolme päivää ihan kahestaan, joten siksi täälläkin hiljasta. Vaikka kyllä aikaa ois tehä vaikka mitä mut silti leffojen kattelu ja videopelejen pelaaminen vie voiton ;-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyMa 04 Tammi 2016, 13:03

No nauttikaa nyt ihmeessä parista kahdenkeskisestä päivästä! :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyMa 04 Tammi 2016, 13:06

Thaimaassa mulla olis aikaa mut oon jäänyt koukkuun niihin lasten peleihin niihin Papa's hups. plus tässä henkisesti ja fyysisesti valmistaudun keppihevosten SM- karsintoihin
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyMa 04 Tammi 2016, 13:13

Uu, kisaatko sä keppareilla Maikki?

Just on bussi lähdössä bussi Turusta, kohti kotia. Juttuseura kyllä kelpais jos kukaan pyörii täällä tähän aikaan päivästä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyMa 04 Tammi 2016, 14:05

Joo kisaan aika aktiivisesti, ja jos vähänkään kiinostavammat kisat kauempana sinne myös yleensä lähden huihui Senni mitä sä täällä mun kotikulmilla pyörit
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyMa 04 Tammi 2016, 14:32

Haha. Mun paras ystävä asuu Raision kulmilla, joten olin siellä piipahtamassa muutaman yön.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyMa 04 Tammi 2016, 15:07

NYT on kyllä pakko kyllä hehkuttaa. Mä tunnen olevani jossain Lapin Ihmemaassa täällä :-D Ette voi uskoa miten ihanaa täällä on - huikeet auringonlaskut, revontulet, tähtitaivaat, maisemat.. Huhhuh. Me ollaan majailtu tähän menessä mun ystävien kavereiden luona, ja ne asuu kyllä ihanalla paikalla. Ollaan luisteltu, hiihdelty, muuten vaan ulkoiltu ja tehty kaikkea hauskaa. Nyt tähän menessä ollut ihan huippua!! :-DDD
Btw, ylitettiin muuten napapiirin raja :3

Voitte siis arvata, että miks en oo nyt pyörinyt täällä Hallavassa viimeaikoina :-P Mutta mitä teille kuuluu? Mulla on jo ikävä :-* Ootte parhaita <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyMa 04 Tammi 2016, 18:48

Tällaisen laitoin tänään ht.nettiin:

Heips
ajattelin aloittaa uuden projektin tuohon ratsastuskoulu Hallavan rinnalle. En kuitenkaan halua sen jäävän miksikään parin kk kokeiluksi ja ajattelinkin, että jos tallilla olisi kaksi omistajaa voisimme estää tosiamme kyllästymästä. (:

Haluaisin että talli keskittyisi kasvattamaan yhtä tai kahta rotua, hevosilla kilpailtaisiin säännöllisesti ja tähdättäisiin ehkä laatiksiin. Tallilla olisi yhteinen foorumi Hallavan kanssa ja olisi myös sen naapuritalli. Näin ollen Hallavalaiset voisivat halutessaan tehdä sub-hahmoja tälle tallille ja päinvastoin. Vaikkei tämän tallin pääpaino välttämättä olisikaan tarinoimisella, saisivat tallin hevoset päiväkirjanerkintöjä ja valmennuksia tämän järjestelyn avulla. Niitäkin ymmärtääkseni tarvitaan jos haluaa pärjätä laatuarvosteluissa?

Joo kuten varmasti huomaa, mä en tiedä laatuarvosteluista yhtään mitään enkä oo koskaan edes tavoitteellisesti kilpaillu virtuaalihevosilla. Oon ite lähinnä aina keskittynyt tarinoimiseen ja piirtämiseen. Joten siis kaipaisin toiseksi omistajaksi jotakuta jota kiinnostaa kisaaminen ja haluaa menestyä. Mua kiinnostaa eniten harjoitella piirtämään realistisempia ja yksityiskohtaisempia rakenne ja liikekuvia sekä tarinoida jalostus ja kisahevosten omistamisesta. Tietysti osallistun myös kisaamiseen yms, mutta tarviin varmaan opastusta :-D

Olisi tietysti plussaa jos suakin kiinnostaisi tarinoida jonkin verran niin voitaisiin luoda tallille todentuntuinen "elämä". (:

Laita mulle hakemus tähän tai sähköpostiini. Haluan kuulla mitä oot tähän mennessä tehnyt virtuaalihevosten parissa, mikä sua kiinnostaa eniten, miksi haluut osallistua tähän projektiin jne. Ja mielellään haluaisin tietää myös sun iän ja voit kertoa jotain muutakin siitä kuka siellä ruudun takana istuu. (:

//miltä kuulostaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyMa 04 Tammi 2016, 18:56

Uu jännää!! Haluutko linkata niin voin käydä seuraileen että tuleeko hakemuksia?
Toivottavasti löytyis joku hyvä tyyppi :-)))))
Ja paras idea xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyMa 04 Tammi 2016, 19:00

Onko sulla vielä mitään ideaa että mikä rotu tai mitkä rodut? Toivottavasti jotain isoja heppoja niin Valma voi tunkea sinne :-DD
Ooo, oon nyt tosi innostunut ja utelias :-))

Katoitteko muut tänään Suomen peliä? Ihan upeeta peliä Leijonanpennuilta ja huikee turnaus takana, kohti finaaliaaa <3__<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyMa 04 Tammi 2016, 19:06

Vihaan jääkiekkoa -.-

http://mforum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=2663798&t=2663798

Mua kiinnostaa ehkä suomenpienhevoset, mut kaikki käy. Ei kuitenkaan mitkään pikkuponit. Riippuu varmaan siitä toisesta omistajasta :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyMa 04 Tammi 2016, 19:09

Aleksi tulit juuri julistetuks mun mustalle listalle :-D Ei vaa... Mut jääkiekko on kuningaslaji! En voi ite oikeen enää valitettavasti pelata, ainakaan kovatahtisesti, ja matsien kattominen telkkarista on aika inhottavaa kun pelaajat ja kamera liikkuu niin nopeesti :-/
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyMa 04 Tammi 2016, 19:12

Ootko muuten käyny jossain kontrollikuvauksissa tai vastaavissa? Onko mitään uutta tietoa ja saatko jotain hoitoja tms? Kauhee kyseleminen taas, mut siit on varmaan puol vuotta kun viimeeksi kerroit jotain :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyMa 04 Tammi 2016, 19:20

Jännää Aleksi!! :-D Toivottavasti löydät jonkun hyvän ja osaavan tyypin, toi kuulostaa kyllä mahtavalta! :-D Saadaan tännekkin jotain uutta :3

Ja katoin pelin <3 Ihanaa Pikkuleijonat!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyMa 04 Tammi 2016, 19:25

Olisin kertonu jos olis tapahtunu jotain hälyttäviä muutoksia :-D
Mutta siis, oon käyny viime kesän jälkeen magneettikuvauksissa neljä kertaa ja kaikki ok :-) Ihanan helpottava tieto, en oo saanut enkä oikeestaan ees tarvinnut yksiäkään hoitoja eikä mitään oo oikeestaan ees harkittu, koska haitat olis aina hyötyjä suurempia.
Käytännössä tilanne on nyt sama kun oli loppusyksystä, eli paljon aurinkolaseja :-D Saan ajokorttiin jonkun maininnan aurinkolasien käytöstä, samalla tavalla kuin silmälaseja käyttävät saa silmälasien käytöstä.
Mutta siis, tulevaisuudennäkymät on varsin hyvät, ei kuolemantuomiota eikä tilanteen pitäis pahentua jos kaikki menee "suunnitelmien" mukaan :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyMa 04 Tammi 2016, 19:30

Oi kun ihania uutisia Valma! Todellakin uskin että varmasti helpottava tieto!
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyMa 04 Tammi 2016, 19:46

Edellinen Eveliina voisi käydä kommentoimassa vanhat valmennuksensa (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyMa 04 Tammi 2016, 20:06

Hahaa Aleksi, melkein voisin olla kiinnostunutkin, mutta mulla ei oo myöskään mitään hajua laatuarvosteluista, joo, niihin pitää osallistua vaan sähköpostilla ja oon kerran osallistunutkin, mutta niistä pisteistä mulla ei oo mitään hajua, kun oon viimeks vuos sitten ees harkinnut mitään :'D

Mä katoin kanssa leijonapelin, ja ei kyllä meinaa sydän kestää enään kolmatta yhtä jännää peliä :'D kanadan peli meni jo melkeen urheilusta, kun niin kovasti jännitti, ja tää ruotsin peli nyt oli kans ihan hirvee (mun sydämen kannalta) kun oli loppuun asti kovaa peliä. Taidan tarvita tahdistimen :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyMa 04 Tammi 2016, 20:08

Oh my goshhhh I'm so full of ideas!!
Mitä jos tekis semmosen foorumin, mikä keskittyy kertomaan jostain fantasiakoulusta (Harry Potter, Night School tms) (ei mikään edellisistä mut sen tyylinen). Ja sit käyttäjät voi tehdä sinne hahmoja ja niillä hahmoilla pidetään päiväkirjoja ja roolipelejä ja yhteistarinoita.
Pitäis vaan keksii minkälaista yliluonnollista siellä on vai onko se muuten jotenkin erikoinen paikka tms..

Ooh ja sit jos se ois tooosi hyvä, siitä vois tehä OIKEEN kirjan, mikä sisältää meidän kaikkien kirjotukset :-00
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyMa 04 Tammi 2016, 20:12

hahaa, taas kirjotin tarinan muualle kuin Faen päikkyyn, hups 8')

uuuu, tai sit joku kuningaskuntajuttu, tiiätkö kuninkaita ja kuningattaria ja vallankaappaussuunnitelmia >:') rrrrakastan kaikkea sellasta, mutta en tykkää yhtään lukea esim. nykyaikasia prinsessajuttuja, koska ne on tyhmiä :'D olin joskus mukana sellasessa ihan sika hyvässä, mutta sit paikka hiljeni ja tälleen...
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyMa 04 Tammi 2016, 21:14

Oiih kun kiinnostavaa!! Mä ainakin olisin mukana!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyTi 05 Tammi 2016, 10:38

Oho, Aleksi on ryhtyny nyt punomaan kaikenlaisia juonia :-D

Oon käyny seuraamassa tota htnetin topicia, Aleksille ropisee yhteydenottoja >:-D Ihan sikajännää, en malta oottaa tietää millanen ihminen sieltä loppujen lopuksi valikoituu!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyTi 05 Tammi 2016, 11:46

Aleksi kirjoitti:
Edellinen Eveliina voisi käydä kommentoimassa vanhat valmennuksensa (;
Apua, mä unohdin ne kokonaan D-:' Mutta nyt siellä on kaikille kommentit!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyTi 05 Tammi 2016, 11:47

Ja ai että Aleksi, toi roolipelipaikka kuulostaa hyvältä :-DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyTi 05 Tammi 2016, 12:07

Ääää pakko kertoo tää

Katoin eile illalla ihan hirveetä kauhuleffaa ja sit minuu pelotti käyä yksin nukkumaa. No tietysti näin sitte kamalia unia ja yhessä vaiheessa olin ihan varma että mun sänky liikku silleen ihan kun mun vieressä olis joku. Riistäydyin sitte irti siitä painajaisesta ja avasin unenpöpperöisenä mun silmät, niin ei siinä mun vieressä ketään ollu.
No aamulla sitten heräsin ja N oli miun vieressä ja tajusin että se koko kauhuleffan kattominen ja yöllä painajaiseen herääminen oli ollu unta. Eli olin illalla käyny N:n kaa nukkumaan enkä ollu yöllä heränny oikeasti.
No päivällä sitten hengailtiin mun ja N:n kavereitten kanssa ja kerroin sitten privaatisti tästä unesta mun parhaalle kaverille, ja HÄÄ MENI KERTOO KOKO PORUKALLE ja se oli kauheen noloo ja kaikkinauro miule ja sit heräsin oikeesti.
Vähänkö olin hämmentyny. Toi uni oli nii monikerroksine ja todentuntune :-00
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyTi 05 Tammi 2016, 12:12

Ellen. kirjoitti:
Aleksi kirjoitti:
Edellinen Eveliina voisi käydä kommentoimassa vanhat valmennuksensa (;
Apua, mä unohdin ne kokonaan D-:' Mutta nyt siellä on kaikille kommentit!!

Puuttuu vielä 1.12. Valmalta
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyTi 05 Tammi 2016, 12:14

Oho :-O Mäpä käyn laittamassa D-:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyTi 05 Tammi 2016, 13:17

Hyi hirveetä Aleksi DD-:
Mulle kävi kerran tolleen yhellä harkkaleirillä. "Heräsin" siihen että näin painajaista, menin semmoseen olohuonetilaan lukeen jotain lehteä että pystyisin taas "nukahtamaan" ja aamulla heräsin oikeesti ja kävin kattoon olkkarissa niin ei siellä edes ollu mitään lehtiä :-D Mutta se tuntu vaan niin todelliselta!
Vähänkö pitkän mukaheräämisketjun sä oot saavuttanu :-DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyTi 05 Tammi 2016, 13:33

Unista puheenollen, mä oon parina viime yönä nähny unta että mun isosisko muuttaa pois kotoa. Se on jo unessa ihan hirveetä, mutta herääminen tuntuu aina ihanalta kun tajuun että se tuhisee toisella puolella huonetta.
Entäs sitten kun se oikeesti lähtee keväällä? Elättelen toiveita että mentäs samaan kaupunkiin opiskelemaan, mutta se on edelleen lähdössä sinne Uppsalaan... -.-
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyTi 05 Tammi 2016, 13:47

Haha, mielenkiintoisia unia teillä! Itse en oo nähny painajaisia moneen vuoteen, mutta outoja unia senkin edestä :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyTi 05 Tammi 2016, 19:01

Hei Aleksi, Hallavalaisten ja uuden kasvatustallin välille vois kehkeytyä jotain draamaa. Esim jos me saadaan tehä subhhahmoja sinne, niin ne vois olla niitten hevosten ratsastajia ja sit tietty aika taitavia. Sit Hallavalaiset rupeis kilpailee niitten kanssa jne. Oon tosi innostunut tästä ideasta :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyTi 05 Tammi 2016, 20:08

Mulla oli Senni kans jotain tommosta ideaa, että pistetään ne oleen paljon tekemisissä keskenään :-D

Kuinka moni jo jännittää kultaottelua? n__n
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyTi 05 Tammi 2016, 20:15

Mä ainakin jännitän :DD Vaikka tää onkin vasta junnujen mm-kisat, niin jääkiekkosuvusta tulleena jännittää kyllä! Kirjoitusinspi iski jälleen, ja oisko jollain mitään ideaa että mistä kirjottaisin Sepalle?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyTi 05 Tammi 2016, 20:15

Mä oon poikaystävällä yötä, katotaan tää matsi, laiskotellaan kännyköillä ja syödään sipsejä toistemme kainalossa. Toivottavasti tulis voittojuhlat!
Sen porukat on muuten hauskaa nuorekasta seuraa :-DD

Se kysy että kenelle lähetän viestiä niin sanoin että yksille nettikavereille, niin se käski laittaa terveisiä. Että terveisiä poikakaverilta :-DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyTi 05 Tammi 2016, 20:16

Haha, terveisiä takas multa! :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyTi 05 Tammi 2016, 23:59

Ihanaa Leijonat <3333
Suomi on uusi maailmanmestari, hei!


Pakko päivittää tännekin :-DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyKe 06 Tammi 2016, 00:03

<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyKe 06 Tammi 2016, 00:21

Who cares?

No vitsivitsi
ei oikeesti
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyKe 06 Tammi 2016, 18:18

Oooh, minuu innostuttaa varsinki toi fantasiakoulusydeemi!! Ooooiih, todellakin! Vitsi oikeesti, se ois niin siistii ja sinne vois keksii vaikka mitä! Jotku vois olla opettajia ja sit vois olla kaikki romansseja ja draamaa, seikkailuja, ja mysteereitä! Se paikka vois olla tosi moniulotteinen ja mystinen, yllätyksellinen, mut silti siel olis jotai rajoituksia et homma ei lähtis käsistä. Mä oon niin IN!


Näin joskus unta että heräsin aamulla viemään meillä kylässä olevan mummon koiran ulos, mut heräsin ja tajusin et se oliki vaa unta ja kävin viemän koiran taas ulos, mut heräsinki taas ja tajusin et sekin oli unta jne. kunnes heräsin oikeesti ja tajusin että ne kaikki oli unta. Se oli kamalaa, koska ulkona oli kylmä, en ollu saanu nukuttua ja väsytti, ja jokainen kerta ku vein koiran ulos oli yhtä kamalaa, ja viel kamalampaa oli herätä ja tajuta ettei mitään ollu kaikesta "kärsimyksestä" huolimatta tapahtunu xD. Ei se lopulta kun vihdoin oikeesti vein koiran ulos, ollu niin kamalaa kun unessa xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 EmptyKe 06 Tammi 2016, 20:52

Noniin, nyt mä pääsen vihdoinkin rupattelemaan tänne! (: Mä oon siis Eeva-hahmon takana oleva hyypiö, käyn nyt lukion nelosta ja silleen. Ja tosiaan jos et oo ajan tasalla mitä on tapahtunut, niin Eeva on uusi hahmo, joka toi sen hevosensa Aavan tänne. Mäkin oon siis tosiaan uusi täällä, ja palan halusta päästä tutustumaan teihin!! Keitä siellä ruudun takana pyörii, onko muitakin lukiolaisia? : D

Btw. Mä valitsin niinkin mahtavan parivaljakon kuin Eeva & Aava xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 12 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #6
Takaisin alkuun 
Sivu 12 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #7
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: