| Juhannuksen viettoa tallilla | |
|
+5Oscar. Valma Alana Inka Aleksi 9 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Salli Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 714 Join date : 23.12.2013 Ikä : 23 Hevonen : Minca
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:03 | |
| Talutin Mincan sisälle viileään talliin riimusta ja vein sen satulahuoneen oven eteen ja jätin sen siihen odottamaan aikoja parempia, kun hain suitset. Oli hieman rikillä tehtyä, kun otti huomioon sen että Fae oli tänään karannut. Oli niin kuuma etten olisi itse jaksanut juosta Mincan perässä pitkin pihoja. Nappasin suitset ja kiiruhdin Mincan luokse, joka vaelti vähän sisemmäksi satulahuonetta. "Ei sisälle poni. Tänään mennään uimaan", sanoin napakasti ja työnsin ponin käytävälle. | |
|
| |
Christian. Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 200 Join date : 15.11.2014 Hevonen : Panda
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:03 | |
| CHRIS: Mä vilkaisin Emmaa vähän kummastuneena, mutta päätin jättää tytön rauhaan. Olihan se ihan nätti, mutta mä en ollut nyt ollenkaan varma mitä halusin. Paitsi että Oscar jättäis Valman rauhaan. Mä kävin hakemassa Pandan tarhasta, ja tamma lähtikin ihan mielellään mukaan. Kipaisin nopeasti hakemaan satulahuoneesta suitset tammalle, ja ryhdyin sitten laittamaan niitä tummanruunikolle siinä pihassa.
EMMA: Huokaisten tyydyin kohtalooni näiden tyyppien uintiseurana ja lähdin hakemaan Oreota laitumelta. Tamma antoi kyllä nätisti kiinni vaikkei tullutkaan portille vastaan, ja liityttiin sitten - valitettavasti - taas muiden seuraan. Pääsisinpä sentään esittelemään mun vartaloa Chrisin edessä, kun aina kesällä pidin bikinejä vaatteiden alla. | |
|
| |
Oscar. Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 227 Join date : 12.01.2016 Ikä : 26 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Kaunolan Darcy
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:04 | |
| Toivoin mielessäni, että saisin puhuttua Valman kanssa. Häneltä oli mennyt niin paljon ohi, että mun oli pakko saada kertoa viimeaikaisista tapahtumista. Jos jotenkin saisin puhuttua hänen kanssa kahden kesken..
Heräsin todellisuuteen, kun kuulin Valman ehdotuksen. "Joo, öö.. Se käy mulle, Darcy kyllä jaksaa", hymyilin. Inka oli mukava tyyppi, ja hyvällä tuurilla meistä voisi tulla ihan kelpo kaveritkin. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:05 | |
| INKA: Mä katsoin Valmaa ja sitten Oscaria. "Aa, kiva!" mä vastasin vähän hymyillen. "Voin olla kuski. Tai toisin päin. Miten haluut..." mutisin vähän punastuen. | |
|
| |
Oscar. Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 227 Join date : 12.01.2016 Ikä : 26 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Kaunolan Darcy
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:06 | |
| "Oo vaan", hymyilin Inkalle, ja ujutin suitset Darcyn suuhun. Kun olin saanut tamman suitsittua, heitin ohjat sen kaulalle. "Mä voin pitää myös sun pyyhettä." | |
|
| |
Valma Hallavan ylpeydenaihe
Viestien lukumäärä : 3544 Join date : 09.11.2013 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Dunja
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:07 | |
| Toivoin mielessäni, että Inka ja Oscar tutustuisivat toisiinsa paremmin. Oscar oli mukavaa seuraa kahdestaan, mutta hiukan hankalaa porukassa, sillä hän oli melkoisen ujo. - Alkaako olla valmista? huikkasin. Katsoin ympärilleni. - Kuka tarvitsee punttausapua? | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:08 | |
| Laitoin Mincalle suitset ja vein nopeasti ponin riimun lähimmän karsinan koukkuun. Talutin Mincan ulos tallista ja astelin reippaasti tuvan ovelle. Oven vieressä oli onneksi sopiva ruohotuppo mihin jätin Mincan syömään, kun juoksin tuvan sisällä hakemaan kypärää. Olin pukenut onneksi kuluneet ja kauhtuneet vaatteet päälleni. Niiden kastuminen ei haittasi ja crocksitkin olivat hyvä valinta uittamiseen. Shortsit ja T-paita kuivuisivat nopeasti auringossa, kun tulisimme takaisin tallille. Suuntasin nopeasti takaisin Mincan luokse ja talutin sen pihalle. | |
|
| |
Alana Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 577 Join date : 04.02.2015 Ikä : 26 Hevonen : Fae
| Tungin Faelle suojat jalkaan, en todellakaan ottaisi edes riskiä että sen jalat menisivät, meillä oli suunnitelmia tulevaisuudelle, ja talutin sen pihalle. Ohjat olin siirtänyt olympioiden viimeisimpiin renkaisiin, en ottaisi riskejä. Vaikka näin ratsastaessa Faella oli tapana kyyrytä hieman laukassa, se olisi mukavempaa kuin että se pääsisi irti, taas. "Kannattaa olla pidempi edessä", kerroin huomatessani Oscarin ja Inkan pohtivan istumajärjestystä. "Oh ja mut pitää puntata."
Viimeinen muokkaaja, Alana pvm La 25 Kesä 2016, 18:08, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Oscar. Perus puurtaja
| "Me ainakin!", vastasin vilkaisten Inkaa. "Voin myös puntata sut, jos haluut." | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 3544 Join date : 09.11.2013 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Dunja
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:10 | |
| Talutin Dunjan lähemmäs Alanaa ja pidin sitä varmuuden vuoksi käsivarrenmitan päässä. Tarjosin käteni puntatakseni Alanan selkään. Itse pääsisin helposti pomppaamalla - Dunja oli 140 senttiä korkea, minä puolestani 180 senttiä pitkä. | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:10 | |
| Hyppäsin kepeästi Mincan selkään ja kliksautin kypäräni kiinni. Katsoin vähän kauempaa muiden touhuilua. Ratsastiin heidän luokseen. "Mä voin kans puntata, koska pääsen tänne helposti ja voi ei! Mulla ei oo pyyhettä... noh ehkä mä selviän", sanoin nauraen. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:11 | |
| INKA: "Ei mulla oo pyyhettä", naurahdin vähän vaivaantuneesti. "Kesä kuivaa. Saisitsä mut puntattua?" kysyin, vaikka se oli kyllä aika selkeää, että ihan varmasti sais. Mä olin kumminkin pelkkää luuta ja nahkaa. | |
|
| |
Alana Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:12 | |
| Fae mulkoili Dunjaa ja ehkä hieman Valmaakin, kun porkkanapää punttasi minut selkään nopeasti. "Kiitti", totesin lyhyesti Faen hiippaillessa jo liikkeelle, enkä jäänyt pysäyttelemään sitä tässä. Se olisi muuten peruuttanut Dunjan päälle. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:12 | |
| Käännyin seuraavaksi vähän punastuen punttaamaan Christianin Pandan selkään. Hevonen kurottui haistelemaan sormiani, kun olin valmis. En katsonut Christianiin, rapsutin vain nopeasti Pandan turpaa ja katselin, tarvitsiko joku vielä apua. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:15 | |
| Oho SORI oon ihan sekaisin!! Mietinkin että miten Chris on yhtäkkiä pelkkää luuta ja nahkaa.
Seuraavaksi punttasin Inkan. Hymyilin tälle rohkaisevasti ja taputin Darcyn kaulaa. Dunja seurasi kiltisti perässäni, kun kiersin punttaamassa porukkaa ylös. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:16 | |
| EMMA: "Chris, voisitsä auttaa mut selkään?" kysyin Oreon viereltä samalla kun kiinnitin suitsien viimeiset remmit ja vilkuilin Valmaa ja Oscaria tietämättä oikein, kummalle tekisin sarkastisia huomautuksia ensin. Chris suostui onneksi auttamaan, ja mä katselin toisen paljaita käsivarsia oikein kiinnostuneena kun mut heitettiin selkään. Oreo päristeli tyytyväisenä ja odotti selkeästi, että mitäs seuraavaksi tapahtuu.
CHRIS: Mä autoin Emman selkään tytön pyynnöstä ja etsin sitten itselleni aidankulman, josta ponnistin selkään. Valma ja Salli tuskin kahdestaankaan saisi mua ylös tummanruunikon selkään, koska Pandalla oli kyllä kokoa. Seurasin sitten vaan tamman selästä tilannetta vähän tietämättä, mitä pitäis tehdä. Ujuttautuisin tietysti parhaani mukaan Valman seuraan. Meidän pitäis jutella, mutta mä mietin, että oliko nyt oikee hetki. | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:18 | |
| Valma hoiti punttaamisen. Oli toisaalta kyllä hyvä, koska olin vaihteeksi porukan pienin. Niin iän ja koon myötä. Emma sai olomni tuntumaan hieman oudolta. Jokin hänessä sai minut raivonpartaalle ja samalla toisaalta hieman ihailin tätä. "Okei, missä järjestyksessä mennään? Valitaanko ite?" kysyin yleisesti. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:20 | |
| - Ei väliä, vastasin Sallille. - Porukka varmaan tuntee heppansa sen verran hyvin... Kuka haluaa kärkeen? | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:23 | |
| "Luulen kanssa, mutta jos joku nyt sattuu haluuvan jonkun tietyn taakse tai jotain ilmiantakoon itsensä ja rikostoverinsa", letkautin sujuvasti juuri sopivalla äänensavyllä. Tykkäsin heitellä vitsin kaltaisia asioita ilmoille ja joskus ne onnistuivat mielestäni niin hyvin, että olisin saanut kaikki Oscarit ja Nobelit kerralla. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:23 | |
| Otin Dunjan kanssa paikan jonon keskivaiheilta. Minua hymyilytti vähän, sillä Dunja oli porukan pienin poni, jos Mincaa ei laskettu. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:24 | |
| Virnistin Sallin suuntaan. Minusta tuntui, ettei ainakaan Fae viihtyisi aivan jonon hännillä. | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:24 | |
| Annoin muiden mennä edeltä ja jättäydyin jonon viimeiseksi. Viimeisenä oli hauska olla, koska sai ottaa muut aina laukalla kiinni. | |
|
| |
Oscar. Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:25 | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:25 | |
| INKA: "Eiks joku varma heppa, niinku Dunja ois ihan hyvä kärjessä?" Keräsin Darcyn ohjia ja taputtelin tammaa kaulalle. "Ota vaan musta kiinni sitten, jos siltä tuntuu. Pudotaan yhessä", naurahdin Oscarille.
CHRIS: "Me voidaan tulla Dunjan perässä", mä vastasin hymyillen ja annoin Pandalle pohkeita ratsastaen vähän lähemmäs muita. Tamma nyökytteli päätään ja liikutteli kuolaimia suussaan, odotellen että jotain kiinnostavaa tapahtuu.
EMMA: "Oreo ja Panda on kavereita, niin mennään me sitten teidän perään", mutisin. Toki mä olin vaan keksinyt sen ihan lennosta. | |
|
| |
Oscar. Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:26 | |
| //sori, kävin syömässä :-D
"Juu, eiköhän me selvitä hengissä", naurahdin Inkalle ja otin häntä varovaisesti lantiosta kiinni. | |
|
| |
Alana Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:27 | |
| "Me voidaan mennä eteen", totesin Faen selästä. "Mutta siihen ei saa tulla ihan kiinni", varoitin. Fae oli maastovarma, se vaan oli hieman nopeahko.
Viimeinen muokkaaja, Alana pvm La 25 Kesä 2016, 18:28, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:27 | |
| - Selvä, me mennään kärkeen, sanoin. - Mä tunnenkin reitin joen rantaan. Ohjasin Dunjan jonon kärkeen. Kuulin, miten Chris tuli perässäni, ja hänen katseensa tuntui poltteena niskassani. En katsonut taakseni. | |
|
| |
Oscar. Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:29 | |
| //mikä tää järjestys on?? | |
|
| |
| Fae ja Alana tulivat vielä Dunjan ohitse. Peruutimme vähän Dunjan kanssa, kun Fae mulkaisi meitä ´kohti. | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
| Heiluttelin jalkoja Mincan kylkien vierillä ja hyräilin Heikki Kuulan kappaletta Bae. Se jäi niin pirun hyvin päähän soimaan. Minca tunti reippaalta, mutta rauhalliselta. Saattaisin uskaltaa jopa istua selässä väärin päin, koska uittopaikalle matka oli hieman tylsä. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:30 | |
| Öö... Fae - Dunja - Panda - Oreo - Darcy - Minca, mitä sanotte? | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:31 | |
| - Valma kirjoitti:
- Öö... Fae - Dunja - Panda - Oreo - Darcy - Minca, mitä sanotte?
käy | |
|
| |
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:31 | |
| CHRIS: Ohjasin Pandan mahdollisimman reippaasti pienen Dunjan perään. Keskustelu ois toki aika mahdotonta, mutta ainakin Oscar olis turvallisesti jossain peremmällä jonossa. Oreon reippaat askeleet kuuluivat tummanruunikkoni takaa, Emma istui siellä varsin päättäväisen näköisenä. Mitäköhän mun pitäisi tytöstä ajatella?
EMMA: Keinuttelin lantiota Oreon liikkeiden mukaan - ehkä vähän liioitellustikin. Mä aloin pikkuhiljaa epäillä, että Valmalla ja Chrisillä oli jotain vispilänkauppaa, mutta oikeastaan tyttöystävähän oli vaan hidaste, eikä mikään este. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:32 | |
| Lähdimme matkaan, ja kavioiden tupsahtelu polkuun täytti korvani. Nojasin taaksepäin, katselin puita ja nautin Dunjan liikkeestä. Yritin unohtaa kaikki ikävät tai häiritsevät asiat, joista jälkimmäisiin kuului Christianin läsnäolo parin metrin päässä takanani. | |
|
| |
Oscar. Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:34 | |
| Mua vähän ärsytti, että Valma oli niin kaukana. Mä halusin jutella tytön kanssa kahden kesken, mitä nopeammin - sitä parempi. Mutta ainakin Inka oli mulla matkaseurana, ja musta tuntui, että pystyin luottamaan häneen. "Ootko sä tutustunut tohon Emmaan?", kuiskasin epävarmasti. | |
|
| |
| Kun olimme kävelleet hetken, ehdotin ravia kuuluvalla äänellä. - Onko joku, joka ei halua ravata? kysyin. | |
|
| |
Alana Hieno hevosihminen
| Onneksi Dunja oli takanamme. Tuntihevoset (ja Panda siellä keskellä) olivat kuitenkin niin hitaita, että lähtiessämme tallipihalta muut jäivät jo ainakin kymmenen metrin päähän. Eipä haitannut vaikka olisimmekin koko maaston Faen kanssa "kahdestaan". Eipähän pääsisi potkimaan ketään. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:36 | |
| INKA: "En. Enkä tiedä, haluanko välttämättä", mutisin Oscarille. "Miks niin? Onhan se ihan hyvännäkönen, jos haluut sen iskeä tai jotain, mutta mä luulin et sä tykkään Valm..." tajusin keskeyttää. Ei hitto mä en osannut puhua pojille. Tai tuntemattomille sellaisille. | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:37 | |
| voi että mä jotenkin nautin emmasta tosi paljon:D nauran täällä sille ihan hulluna ja ehkä hieman valitettavasti samaistun siihen tosi paljoan XDD
Minca pysi hyvin Darcyn perässä. Saattoi toki johtua siitä, että se kantoi kahta ihmistä yhtäaikaa. Mincan askeleet kiihtyivät ja hidastivat epämääräisesti, mutta olivat ainakin vielä käynnissä ihan mukavat istua. Nautin olostani täysillä. Ilmassa oli aika paljon kipinää oikeastaan kaikkien suunnalta, mutta tavallistahan se oli. Valman ehdottaessa ravia siirsin Mincan välittömästi raviin, koska jos jäisimme kauheasti jälkeen voisimme tulla aika kiivasta laukkaa. Eihän laukka haitannut, mutta ilman satulaa ja shortseilla ei olisi kiva olla mustikoiden seassa. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:38 | |
| Vastalauseita ei kuulunut, joten Fae ja Alana nostivat kärjessä ravin. Ravi pomputti mukavasti, ja veikkasin, että takana isoaskelisen Darcyn selässä Inka ja Oscar saattaisivat olla ongelmissa. Toivottavasti Inka pitäisi homman kasassa. Tuntui vähän häiritsevältä, etten voinut pitää itse Oscaria jatkuvasti huolehtivan ja valvovan silmän alla. | |
|
| |
Oscar. Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:38 | |
| Tunsin ehkä hieman punastuvani. "Ei! Ei tietenkään mitään sellaista. Se on mun tulevan siskopuolen paras kaveri, ja mä suoraan sanottuna inhoon kumpaakin." Huokaisin. "Ja mitä Valmaan tulee.... Se.. Onks se tosiaan noin läpinäkyvää??" Okei, nyt mä olin varmasti punainen kuin tomaatti. | |
|
| |
Katriina Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 162 Join date : 23.03.2016 Ikä : 26 Hevonen : Nova
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:42 | |
| Kerkeenkö viel pomppaa mukaa, jos Katri liittyy joukkoo vaikka sitte joenrannassa, jossa bongaa nää muut tallilaiset omalla maastoreissullaan? | |
|
| |
Oscar. Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:43 | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:43 | |
| INKA: "No en mä tiedä... mä vaan oletin, siitä mitä oon nähny", vastasin hieman varovaisesti. Toivottavasti Oscar ei pitäis mua ihan outona. Sitten Oreo meidän edessä lähti raviin, ja Darcyn huomatessa sen, tammakin nosti ravinsa. Otin harjasta kiinni ja yritin keinutella lantiota, mutta mua huolestutti enemmän Oscar takapuolen päällä. "Ootko ihan ok? Pidä vaan musta kiinni ja keinuttele lantiota..." | |
|
| |
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:44 | |
| Vilkaisin taakseni, oliko kaikki kunnossa. Se oli virhe, sillä tasapainoni järkkyi, ja kallistuin kunnolla vasemmalle. Tarrasin Dunjan harjaan ja nojasin sen kaulaan. | |
|
| |
Alana Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:44 | |
| Fae ravasi letkeästi eteenpäin, mutta silti muut olivat jäljessä. Hah, kuvasi tallielämääni hyvin. Minä olin yksin hevoseni kanssa kun kaikki muut olivat porukassa. Hetken mietin oliko vika minussa, mutta päätin antaa asian olla. Kyllä se varmaan oli minun syyni, mutta noh. Olisin voinut jutella takana tulijoille, mutta siinä oli heti ensimmäisenä Valma. Ei kiitos. Sen jälkeen tuli Christian, Emma, sitten Darcy ratsastajineen ja Salli Mincan kanssa. Eli kaveriporukka. Paitsi Emma, mutta toisaalta Emma vaikutti siltä ettei vain halunnut olla meidän muiden kanssa koska olimme jotenkin alempiarvoisempia. Hassua, sillä olin kuullut joidenkin supattelevan tallilla että minä olisin ylimielinen ja muita parempi. "Haluatteko laukata vähän?" huikkasin jonon perälle. Kohta tulisi aika kiva hiekkatienpätkä. Paitsi ai niin, Darcyn ei varmaan pitäisi laukata kaksi ihmistä päällään. Ja Valma näytti putoavan, joten hidastin Faen käyntiin. | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:46 | |
| // musta tuntuu että jätän tän ropen sallin osalta ehkä tähän ja meen katsomaan mitä mun kaveri tekee:D | |
|
| |
| Dunja hätkähti äkillistä painoni siirtymistä ja otti pari sivuaskelta oikealle, ja silloin minä päädyin jalkamieheksi. Pomppasin molemmilla jaloillani maahan hiukan hämmentyneenä. Tämä oli ensimmäinen kerta aikoihin, kun olin tippunut hevosen selästä. Hölkkäsin Dunjan vierellä ja huusin jonoa pysähtymään. Tuntui nololta pyytää pysähdystä, jotta minä pääsisin takaisin selkään. | |
|
| |
Oscar. Perus puurtaja
| "Öh, joo. Enköhän mä täällä pysy", vastasin Inkalle mietteliäänä. Huokaisin syvään ja pidin lyhyen tauon. Sitten jatkoin hiljempaa: "Mut siis, sä tunnet varmaan Valman aika hyvin?" | |
|
| |
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla La 25 Kesä 2016, 18:48 | |
| Selvä, Salli ja Minca katoaa nyt taianomaisesti ilmaan :-D | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla | |
| |
|
| |
| Juhannuksen viettoa tallilla | |
|