Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuJuhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Juhannuksen viettoa tallilla

Siirry alas 
+5
Oscar.
Valma
Alana
Inka
Aleksi
9 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
KirjoittajaViesti
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 19:32

- Uiko Nova? huikkasin Katrille. - Minca ainakin tänään yllätti!
Dunja kopisteli rannalle. Hyppäsin alas, ennen kuin tamma laskeutui piehtaroimaan. Katselin ajatuksissani paidatonta Chrisiä, joka istui Pandan selässä vedessä. Havahduin siitä toljottamasta ja yritin keskittyä johonkin järkevään. Alana ja Fae näyttivät hiukan eristäytyneen kauemmas muista, mikä oli tavallaan ymmärrettävää, sillä Fae ei ollut maailman aurinkoisimpia hevosia, mutta mietin silti nähdessäni Alanan alasluodun katseen, että jokin oli varmaan vialla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Christian.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Christian.


Viestien lukumäärä : 200
Join date : 15.11.2014
Hevonen : Panda

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 19:33

EMMA: Näin virkkuukoukkusankarin (tää lempinimi taitaa olla pysyvä) pidättelevän naurua, kun mä värjöttelin Oreon selässä. Teki niin mieli heittää sitä jollain joen pohjamudilla tai hauella tai jotain. Oreolla oli sentään hauskaa, kun tamma ensin roiskutti vettä ja syöksyi sitten tekemiensä aaltojen perään kuin maailman hurjin vesipeto.

CHRIS: Näin Oscarin jäävän rantaan, joten ohjasin Pandan syvemmälle. Siinä, missä Dunja ja Minca joutuivat kuitenkin jo uimaan, oma tammani vielä seisoi tyytyväisenä neljällä jalalla. Sitten Panda lähtikin innoissaan kirjavan shetlanninponin perään syvemmälle, ja mä kastuin lopullisesti vyötäröltä alaspäin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 19:34

"Nova ui, mä en", vastasin Valmalle naurahtaen. Tämä oli tullut rantaan Dunjan kanssa. Jatkoin vielä selventääkseni: "En oo siis just tällä hetkellä varustautunut uimaan, niin jääköön se jollekin toiselle kerralle. Tiiän kyllä, että Nova haluis mennä syvemmällekin."
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 19:35

Dunja kävi syömään rannan nurkkaan. Minä kuivattelin pyyhkeen sisällä ja katselin onnellisena muita. Mieleni tuntui kevyeltä, ja kaikki negatiiviset ajatukset haihtuivat savuna tuuleen sekunneissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 19:35

Kahlailimme Faen kanssa hieman erillään muista, ja olin aika omissa mietteissäni. Faen kuopiessa vettä sain kuitenkin idean.
"Hei mä meinasin ravata tässä rantaa pitkin", ilmoitin muille, ja pyysin Faelta ravia. Ja tammahan meni, oikein kunnon liitoravia polvenkorkuisessa vedessä! Sentään se sai hymyn taas kasvoilleni taputellessani hevosen kaulaa.


Viimeinen muokkaaja, Alana pvm La 25 Kesä 2016, 19:36, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 19:35

Nauroin Chrisille ja Pandalle, kun he tulivat vauhdilla minua ja Mincaa kohti. Minun oli pakko ottaa Mincan harjasta kiinni, koska en voinut lopettaa nauramista.
"Anteeks Risu, mutta toi oli niin huvittavan näköistä", sain sanotuksi kun nauruni alkoi hiipua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Christian.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Christian.


Viestien lukumäärä : 200
Join date : 15.11.2014
Hevonen : Panda

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 19:38

CHRIS: "NIIN MIKÄ OLI??" huudahdin Sallille virnistäen ja yritin kannustaa Pandaa kohti kirjavaa shetlanninponia. "Sanoitko Risu?!?!?" huudahdin yrittäen esittää järkyttynyttä, mutta nauratti vähän liikaa. Hetkeksi mä unohdin Valman ja Oscarin, kun yritin räiskyttää vettä Sallin päälle. Se tosin tuskin auttoi mitään, koska tyttö poneineen olivat jo aivan läpimärkiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 19:39

Rantaan palattuani seurasin vedessä ravaavaa Alanaa punaisen jättiläisensä kanssa. Fae oli mielestäni kaunis hevonen oikein toden teolla, mutta tamman käytöksestä en ollut saanut erityisen hyvää kuvaa.
"Ootteko pidemmälläkin reissulla vaan vain uittamassa heppoja?" Kysyin vähän matkan päässä olevalta Valmalta.

/Oho, nyt tosta saa käsityksen, että Alana on se joka ravaa XD Noh, mutta tajusitte kuitenkin :DD


Viimeinen muokkaaja, Katriina pvm La 25 Kesä 2016, 19:40, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 19:40

- Tultiin vaan uittamaan, vastasin Katriinalle hymyillen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 19:41

Nauroin vielä lisää ja päästin ohjista irti ja aloin heittelemään varovaisesti Chrisin päälle vettä. En uskaltanut kauhoa, koska en tiennyt Pandan reaktiota. Minca käytti tilaisuuden hyväksi ja lähti "sukeltaen" eteenpäin ja roiskiessani vettä Chrisin päälle en pitänyt ohjista niin mätkähdin veteen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Christian.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Christian.


Viestien lukumäärä : 200
Join date : 15.11.2014
Hevonen : Panda

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 19:41

EMMA: Lopulta Oreo kuunteli mun apuja ja käveli rantaan. Hyppäsin tamman selästä alas murhaavasti Valmaa (eikun virkkuukoukkusankaria) vilkuillen ja revin ihoon liimautuneet ja läpimärät farkkushortsini pois jalasta. Äkkilähdön sai myös Niken urheilupaita. Oreo puski pehmeää otsaansa mua vasten ja mulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin heltyä ja rapsutella tammaa hymyillen. Oli se ihan kiva heppa, vaikka ei säästänytkään mua noloilta tilanteilta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 19:44

Okei. Oli yksi asia, joka pystyi mustaamaan mieleni. Emmalta tuleva vihainen mulkaisu. Painoin katseeni ja katselin Dunjan laiduntamista yrittäen unohtaa sen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Christian.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Christian.


Viestien lukumäärä : 200
Join date : 15.11.2014
Hevonen : Panda

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 19:44

CHRIS: Salli nauroi riemuissaan, kun kasteli mut ihan täysin. Vesi valui inhottavan tuntuisesti selkää ja vatsaa pitkin, ja Panda pyöri ympyrää tietämättä oikeastaan mitä tekisi. Se kyllä nautti uimisesta, mutta lopulta Salli putosi selästä, ja mä ohjasin tammani nauraen kohti rantaa. Panda näyttikin vähän uupuneelta, kun lopulta kahlattiin polvenkorkuiseen veteen. Tummanruunikko roikotti kaulaansa ja hengitti syvään, kun mä viellä näyttelin Sallille kieltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 19:49

Kahlasin ottamaan Sallin kiinni, joka söi vesiheinää. Chris näytti vielä kieltä, kun nappasin ponin haltuuni. Hyppäsin ponin selkään ja ratsastin sen rantaan muiden luokse. Alna ja Fae ravailivat ympäri rantaa. Fae meni nyt todellä nätisti. Pysäytin ponin ja aloin rutistella vesiä pois paidastani.
"Kiitos paljon Risu", sanoin julmasti ja yritin katsoa poikaa murhaavasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 19:50

Kiskoin shortsit ja T-paidan ylleni, kun olin hetken kuivatellut.
- Oliskohan aika ruveta lähtemään pikkuhiljaa, kysyin katsoen Chrisiä, joka oli lähimpänä. Yritin pitää kasvoni aivan kasuaalina, mutta tunsin, miten kurkussani oli pala ja poskilla puna.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 19:52

Koska ravi oli mennyt niin hyvin, nostin Faella laukan, ja siitäkös se innostui. Se laukkasi supernäyttävää laukkaa, josta muutama kouluhevonen saattaisi olla kateellinen. Kyllähän me olimme ennenkin laukanneet vedessä, mutta nyt olin tahallani hieman syvemmällä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Christian.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Christian.


Viestien lukumäärä : 200
Join date : 15.11.2014
Hevonen : Panda

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 19:53

CHRIS: "Ei ehkä kannattais kutsua mua Risuks. Sillä on seurauksensa", naurahdin Sallille ja kannustin Pandan rantaan, pois Faen tieltä. Tamma seisoi kauniisti Oreon vierellä, kun huomasin Emman riisuvan aika tuohtuneen näköisenä kastuneita vaatteitaan. "Haluisitsä ottaa ton mun paidan, ettet ihan jäädy matkalla? Se on tossa kivellä?" mä tarjosin toiselle. Sitten Valma tais kysyä multa, että lähdetäänkö. "Joo, kyllä se mulle sopii.

EMMA: Chris. Tarjosi. Mulle. Paitaa. "Ai, kiitos" sanoin viattomana ja lähdin hakemaan sitä.

//Meillä on nyt ruokatauko. Sovitaan että nää tulee nyt, Inka nappaa Oscarin mukaan kun lähetään
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 19:54

Ihailin Faen laukkaa Christianin olan yli. Tuon kun olisi nähnyt Darcylta kouluaitojen sisällä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 19:54

"Mä voin varmaan mennä teidän kanssa samassa porukassa tallille?" Kysyin epävarmana, kun näin porukan pikkuhiljaa valmistelevan lähtöä. Oli aika itsestäänselvyys, että voisin, mutta halusin silti varmistaa. En todellakaan vielä kokenut kuuluvani täysin joukkoon, enkä missään nimessä halunnut olla kenenkään tiellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 19:57

Huomasin Valman jämähtäneen katseen. Heiluttelin kättäni hänen silmien edessä.
"Haloo", naurahdin pienesti. Yleensä suutuin jos joku teki niin minulle, koska se oli todella raivostuttavaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 19:57

Ai te ootte yhä tääl :-DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 19:57

- Totta kai voit, vakuutin Katrille hymyillen ystävällisesti. Näin, miten Chris tarjosi paitaansa Emmalle, ja silloin jokin äkillinen, odottamaton tunne tökkäsi minua. Mustasukkaisuus.
Potkaisin itseäni sisäisesti ja laitoin pyyhkeen hartioilleni. Emman käytös oli välillä ollut flirttailevaa. Tykkäsiköhän Chris Emmasta? Vaikka mitä se minulle kuului, eihän minua kiinnostanut. Vai kiinnostiko sittenkin?
Ravistin päätäni ja vedin Dunjan turvan ylös nurmikolta.
- Olisko aika palata tallille, huikkasin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 19:58

Muut olivat rantautuneet, joten kävelin Faen kanssa rannan tuntumaan. En viitsinyt mennä aivan rannalle muiden joukkoon, joten seisoskelimme vain matalassa vedessä Faen kanssa. Pyyhin vettä pois paljaalta vatsaltani, toppiini kun ei muutakaan ollut. Enkä jaksanut laittaa sitä takaisin päällekään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 19:58

- Salli! nauroin ja työnsin tytön käden pois. - Lähdetäänkös?
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 20:00

//mä tuun mukaan :-))

Valma huuteli muita jo pois vedestä, mutta huomasin kuinka tämän katse oli hetkeksi jähmettynyt Christianiin. Mua harmitti, mutta vedin silti parhaimman tekohymyni esille ja kysyin Inkalta:
"Miten meni?"
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 20:03

// Salli katoaa paikalta, koska menee syömään lettuja XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 20:03

- Haluatko sä lainata pyyhettä? tarjosin Alanalle. Huutelin samalla muille, että oli aika valmistautua lähtöön.
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 20:07

Laskeuduin Novan satulasta poimimaan maassa olleen reppuni. Sen sisällä oli tyhjä eväsrasia ja lähes tyhjä juomapullo. Päätin hörpätä loput vedet pullosta ja kavuta takaisin Novan satulaan. Katselin muita.
En voinut olla huomaamatta, kuinka Oscar katseli Valmaa, Valma minulle tuntematonta tummatukkaista poikaa ja tämä taas katsoi jotain minulle tuntematonta tyttöä kohti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 20:09

- Tarvitseeko joku punttausta? huikkasin. Minua väsytti, ja tummat pilvet näyttivät nyt uhkaavammilta kuin silloin kun olimme lähteneet. - Koitetaan lähteä äkkiä, ennen kuin alkaa sataa.
Tai ukkostaa, ajattelin hiljaa mielessäni.

Neliödraama xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 20:09

Mä istahdin kivelle, ja aloin pyöritellä heinänkortta sormieni välissä. En kiinnittänyt muihin enää lainkaan huomiota, ja kieltämättä rypesin itsesäälissä. Mä olin vaan säälittävä tyyppi, joka ei todellakaan vetänyt vertoja Christianille. Mutta mitäpä muutakaan mun ois pitänyt odottaa. Että Valma kiinnostuis musta? Vaikka olin tälläinen säälittävän tavallinen poika. Pelkästään tavallinen tallaaja, muiden silmissä täysin mitätön.

//HHAHAHAHAHAHAH kunnon angstit :'-DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 20:11

Talutin Dunjann perässäni Oscarin luo kivelle. Hän näytti aika surulliselta. Istahdin viereen, ja Dunja alkoi taas nyhtää ruohoa.
- Mä olen halunnut jutella sulle kahden kesken, mutta ei ole oikeen tullut semmosta hetkeä, sanoin. - Sä näytät siltä, ettei kaikki ole kunnossa. Voidaanko nähdä tänään illalla? Vaikka siinä leikkipuistossa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 20:14

Hätkähdin kuullessani Valman äänen.
"Jos se on sulle ok", yritin hymyillä. En tiennyt uskaltaisinko enää kertoa Valmalle tunteistani, mutta ehkä voisin sivuuttaa sen aiheen kokonaan. "Monelta?"
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 20:15

"E-en mä tartte, mä oon jo aika kuiva", totesin Valmalle. Puhelimeni soi taas, joten kaivoin sen sivutaskustani. Oho, saatoin seistä vielä vedessäkin, mutta en pudottaisi kännykkääni.
"Heey, ai huomenna? Joo, se sopii, aww, that's so sweet of you... Joo, ai sä tekisit? Pitsaa? You spoil me. Nyt mun pitää tulla nopeesti kotiin, jos siellä on pitsaa a la Tuomas. Joo, bye, love yaa", juuri äskeinen ilmeetön ilmeeni vaihtui ihan in loooooov-hymyyn.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 20:16

- Ei väliä, sanoin. Ravistelin märkiä, järviveden hajuisia hiuksiani. - Mä saattaisin haluta käydä ensin suihkussa kotona. Olisko kahdeksalta?

Huomatkaa siis että aikaa ei todellakaan oo menny URL neljää tuntia :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Christian.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Christian.


Viestien lukumäärä : 200
Join date : 15.11.2014
Hevonen : Panda

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 20:17

// WE ARE BACK

INKA: Meinasin ratsastaa jo Darcylla Oscarin luokse, mutta sitten Valma menikin sinne. Tietäväisenä käänsin tamman ympäri ja suuntasin muiden luokse. Silti mulla oli jotenkin outo fiilis. Yksinäinen olo.

EMMA: Sen jälkeen kun Chris antoi mulle paitansa, meillä alkoi juttu luistaa. Tai ainakin mun mielestä. "Hahah, sä oot kyllä niin hauska", naurahdin ja kosketin toisen käsivartta samalla kun suin toisella kädelläni hiuksiani. Oreo seisoi mun alla nätisti paikallaan ja teki lähempää tuttavuutta Pandaan.

CHRIS: "Joo, tosi...", mä mutisin Emmalle, mutta mun huomio oli kyllä kiinnittynyt Valmaan, joka oli juuri mennyt juttelemaan Oscarille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 20:18

Tää on vaikein neliödraama ikinä :-DDDD


Kurotuin puristamaan Oscarin olkaa ja katsoin häntä hymyillen silmiin.
- Muista että sä voit kertoa mulle mitä vaan, sanoin. - Ystävät on sitä varten
Takaisin alkuun Siirry alas
Christian.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Christian.


Viestien lukumäärä : 200
Join date : 15.11.2014
Hevonen : Panda

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 20:19

// EIPÄS OLLAKKAAN BACK :---D

Sovitaan että Emma, Chrisu ja Inka lähti nyt hepoilla takas tallille, ja ne jätti Darcyn sitte Oscarille. Harmi, paras draama alko just ;__;
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 20:19

"Se aika sopii. Ja öh... Joo.", sanoin hiljaa. En pystynyt katsomaan Valmaa silmiin, joten seurasin kämmeneni uurteita, niinkuin en tietäisi mitään sitä mielenkiintoisempaa. "Kiitos Valma."
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 20:21

EIKÄ :-DDDDDDD


Katsoin Oscaria tarkasti. Hänellä oli jotakin, mitä hän ei kertoisi, tiesin sen, mutta minulla ei ollut hajuakaan, mitä tekisin asialle. Puristin hänen olkaansa vielä nopeasti ja nousin ylös.
- Ollaanko valmiita? huikkasin.

Alkaisko olla aika lopettaa, eihän tässä oo kun neljä tuntia roolittu :"-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 20:22

//Joo, aika hurahti aika nopeesti :-DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 20:23

Hei se raportti voitais tehdä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 20:24

Joo kuka haluu? Mä en jaksa enää yhtään kyllä Xd
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 20:24

Mä voin tehdä :-))
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 20:25

"Joo vaikka", totesin Valmalle. Minulle tuli äkkiä hirveä kiire kotiin. Halusin pois. En edes tiennyt miksi lähdin mukaan, selkään sattui eivätkä kukaan näistä halunnut olla kanssani. Valma oli ainoa jolle olin puhunut koko reissun aikana, ja sekin vain kyllä ja ei. Ei nyt ihan, mutta aika lailla.

//mulle on kans aika sama, kun alana on muutenkin aika ulkona tapahtumista :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 20:27

Kiitos kaikille pitkästä ja kivasta ropesta! :-) <3
Ihanaa Oscar :-* Ei tarvi olla pitkä, tiivistät vaan lyhyesti että mitä tehtiin ja tapahtuiko jotain erityistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 20:36

TIIVISTELMÄ:

Valma saapui ensimmäisenä paikalle, ja myöhemmin Oscar liittyi tytön seuraan pikkupellolle. Samaan aikaan Inka oli tallinpihassa (?) ja Emma sekä Alana "juttelivat" tallituvassa. Christian tuli kuitenkin keskeyttämään Oscarin ja Valman keskustelun, josta Oscar oli melko näreissään. Valma lähti poikien luota ja tapasi tallinpihassa Inkan, jonka kanssa alkoi juttelemaan. Christian jäi hakemaan Pandaa, ja Oscar seurasi Valmaa. Inka, Valma ja Oscar alkoivat suunnittelemaan uittoreissua. Christian tuli Pandan kanssa laitumelta, ja tuvassa Alana huomasi, että Fae oli karannut. (tässä välissä Sallikin ilmestyi tallin pihaan.) Fae saatiin kuitenkin kiinni, jonka jälkeen päätettiin lähteä uimaan. (Alana, Valma, Christian, Emma, Inka, Oscar ja Salli.) Oscar kyseli Inkalta Valmasta, ja pettyi kovasti Inkan ollen sitä mieltä, että Valma saattaisi ehkä kiinnostua Christianista. Perillä alettiin uimaan (olennaisesti :-DD) mutta Oscar jäi rannalle jäsentelemään ajatuksiaan. Valma ei ole oikein varma tunteistaan Christiania kohtaan. Valma huomaa Oscarin olevan surullinen, joten ehdottaa ilemmalla tapaamista leikkipuistossa.

//Varmaan sekavin ikinä, mutta eiköhän tosta tajua mitä on tapahtunut :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 21:07

Kiitos tiivistyksestä Oscar! Onpas taas draamaa ilmassa xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 EmptyLa 25 Kesä 2016, 21:23

Joo, eli yleisesti kun Valma oli Oscarin kanssa niin Christian katsoi kateellisena ja kun Valma oli Christianin kanssa, Oscar katsoi kateellisena ja kun Emma ja Christian flirttaili, niin Valma katsoi mustasukkaisena (tai ei niin varmana tunteistaan.) :-DDDDD Valman sanoin neliödraama xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Juhannuksen viettoa tallilla   Juhannuksen viettoa tallilla - Sivu 5 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Juhannuksen viettoa tallilla
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
 Similar topics
-
» Syyslomalahnailua tallilla
» Uudenvuoden vastaanottoa tallilla
» Uudenvuoden pippalot tallilla

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Toiminta :: Roolipelaaminen-
Siirry: