Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tämä on virtuaalitalli

PääsivuSlow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Slow motion - tallinvintin juorukellot

Siirry alas 
+14
Miro
Tiitu
Lotta
Valma
Salla
Inka
Narnia
micci
Nanna
Topias
Emppu
Emmi
Maikki
Aleksi
18 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
KirjoittajaViesti
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci

Viestien lukumäärä : 720
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 EmptyTi 17 Joulu 2013, 22:58

Maikilta jos joltakulta olisin halunnut kysyä, kenestä tämä oli viimeksi ihastunut. Ei sillä, että minua olisi se jotenkin hetkauttanut, tai että olisin edes halunnut tietää, mutta Maikissa oli jotakin mitä hän piti sisällään. Ihan varmasti. Sellaisella kysymyksellä sitä sisusta olisi kai saatu vähän liikuteltua, vaikkei Maikki vaikuttanutkaan tavanomaiselta tytöltä. Pohdin vaihtoehtoja mielessäni, muttä päätin sitten odottaa, mitä muut halusivat Maikista tietää.
Ilma alkoi jo viiletä Lotan riehumisen jälkeen, joten nostin jalat paalin päälle ka nojauduin halaamaan jalkojani. Päässäni alkoi soida The Rolling Stonesia, joten naputtelin sormiani sen tahtiin.

// sori ku tungen kokoajan, mutta mulla on tylsää ku en saa unta D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

Viestien lukumäärä : 908
Hevonen : Rana♥

ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 EmptyKe 18 Joulu 2013, 19:37

Äh, tylsää... mutta silti niin kovasti halusin kuulla kuinka Maikki vastaisi mielenkiintoiseen kysymykseen. Haroin hiuksiani ja unohdin itsesäälin, oltiinhan täällä sentään pitämässä hauskaa!
Tonttuli
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Tonttuli

Viestien lukumäärä : 42
Hevonen : Petteri Punakuono

ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 EmptyTo 19 Joulu 2013, 19:56

Olin jo pitkän aikaa tarkkaillut nuorisoa heinäkasan seassa, ja huomasin, että Mikki oli unohtanut hupparinsa tai minkä lie heinien alle. Ajattelin tehdä pikku kepposen, joten loihdin paidan teleportaali-loitsulla katoamaan kuin tuhka tuuleen, aivan lantalaan asti! Siellä kylmettynyttä poikaa odottaa haiseva yllätys! >:-)

Salla näytti olevan aivan omissa maailmoissaan, joten sukelsin tämän heinäpaalin sekaan ryhdyin pistelemään tämän takapuolta terävillä heinänkorsilla. Nopea kun olen, tein saman myös Nannalle, Lotalle ja Valmalle, ja pian ihmetellään, että mikä näitä neitejä oikein vaivaa, kun yhtäkkiä kaikilla tuntuu kummaa pistelyä takapuolessa! ;-) Minä niiin rakastan kaaosta!
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

Viestien lukumäärä : 1933
Ikä : 29

ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 EmptyMa 30 Joulu 2013, 20:52

"No Maikki, jos kukaan muu ei saa kysymystä sulle väsättyä, niin miepä kysyn. Kenestäs tyttö tällä hetkellä tykkää tai kuka oli viimesin ihastus?" utelin ilkikurisesti.
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

Viestien lukumäärä : 732
Ikä : 22
Hevonen : Asta

ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 EmptyMa 30 Joulu 2013, 20:57

Hymy levisi kasvoileni, mutta samalla se ilkikurinen punastus. Jos nyt ei niin ei milloinkaan. Sanoi muut mitä sanoivat, arvelutti kertoa mutta kai se oli pakko. Maikkihan ei häpeä itseensä, joten nyt on pakko.
-Ne kellä on nyt vakaamuksia seksuaalivähemmistöjä kohtaan niin, ovi on tuolla päin. Näin suoraan sanottuna olen bi. Totesin ja ehkä olin varmis nauramaan, kuulostin tyhmältä.
-Amy, on tämän tytön nimi. Hymähdin enkä tiennyt mitä pitäisi ajatella. Jäin odottamaan muiden reaktioita. Vilkuilin jokaisen päänuppia
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

Viestien lukumäärä : 3544
Ikä : 25
Hevonen : Dunja

ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 EmptyKe 01 Tammi 2014, 17:31

Katsoin Maikkia ällistyneenä. Heti perään tulin ajatelleeksi, että olin halannut häntä. Sehän oli vähän niin kuin olisin halannut poikaa... Ei, Valma, et ole enää siinä iässä, että tytöt ja pojat eivät voi olla kavereita keskenään, tiuskaisin mielessäni. Niin kuin heterot ja bitkään. Kamala, mitä rasismia! Maikki oli Maikki ihan omana itsenään, sellaisena, kuin hän oli.
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 EmptyKe 01 Tammi 2014, 23:48

Olin tietenkin yllättynyt, mutta Maikkihan olikin erilainen. Hymyilin tytölle ja nojauduin tuota päin taputtaakseni varovaisesti Maikin olkaa.
"Tuo oli rohkeasti sanottu", kuiskasin hymyillen ja näytin tytölle peukkua. Ja mieleeni kävi se yksi ilta kun Maikki oli halannut minua ja Mikkiä... en tiedä miksi. Suloistahan ystävyys oli, ei tästä tulisi sen enempää eikä kukaan halunnutkaan, että tulisi. Sitten vain unohdin koko jutun ja hölmöt ajatukseni, odotin kiltisti että Maikki pyöräyttää.
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci

ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 EmptyTo 02 Tammi 2014, 12:35

Hymyilin Maikille, ja ajattelin, kuinka rohkea tämä oli. Oikeastaan mitään muuta ei mielessäni käynyt. Eiväthän tytöt ja pojat ajattele toisistaan heteroina välttämättä mitään ystävyyttä pidemmälle, joten miksei bi'täkään voisi kohdella kuin ketä tahansa muuta ihmistä. Sitäpaitsi noin kolmasosa maailman ihmisistä oli bi-seksuaalisia. Vai oliko niitä enemmän?
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu

Viestien lukumäärä : 219
Ikä : 24
Hevonen : Klikki

ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 EmptyTo 02 Tammi 2014, 16:59

Kun olin yhden pitkän hetken vain uppoutunut seuraamaan tapahtumia, havahduin kuullessani Maikin vastauksen. No, Maikki oli yhä Maikki, mukava tyttö, jonka kanssa oli kiva jutella ja hoitaa poneja yhdessä. Hymyilin Maikille rohkaisevasti ja ajattelin, että tuollaista rohkeutta ei ainakaan itseltäni löytyisi.
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 EmptyTo 02 Tammi 2014, 21:32

Epäröin vähän ihmisten ilmeitä, jotenkin teki mieli juosta pois ja jotenkin huutaa kaikille että emmä teitä vilkule kaikkia, nauroin mielessäni. Tyydyin olemaan hiljaa.
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci

ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 EmptyTo 02 Tammi 2014, 21:44

"Okei, sun vuoro pyörittää", päätin sitten sanoa ja hymyilin mahdollisimman rennosti vilkuillen katonrajassa häilyviä hämähäkinseittejä.
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 EmptyPe 03 Tammi 2014, 19:39

Nyökkäisin Micin tokaisulle, ja pyöräytin pullon. Pullonsuu osuikin Emppuun.

-Noh, totuus vai tehtävä? hymähdin tytölle.
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu

ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 EmptyLa 04 Tammi 2014, 18:00

Voi ei, nyt pullo osui minuun, hätkähdin ja tuijotin vuoroin pulloa, vuoroin Maikkia.
- No, totuus, henkäisin jännittyneenä.
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 EmptyLa 04 Tammi 2014, 18:54

Hmph.. Aloin miettimään päässäni mitä haluaisin kysyä Empulta.
-Mmm mikä on sinun epäsallituin teppu hevosten kanssa? Siis simmoinen mitä ei saisi tehdä? Kysäisin.
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu

ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 EmptySu 12 Tammi 2014, 16:54

Tuijotin Maikkia hetken ja virnistin.
- Nooh, mun äitin kaverilla on vuonohevonen ja kerran, kun me oltiin sen kaverin tykönä käymässä, niin mä menin käymään siellä sen hepan tarhassa. Kukaan ei nähnyt, joten mä käväsin nopeesti sen selässä ilman kypärää. Se oli onneksi aika rauhallinen, kerroin.
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci

ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 EmptySu 12 Tammi 2014, 19:41

En malttanut lopettaa hymyilemistä kuullessani Empun hellyyttävän vastauksen. Muistelin äitini kertomia lapsuustarinoita itsestään, jolloin meno oli kyllä niin villiä minunkin korviini. Saattoi vain ottaa naapurin sumenhevoset ja mennä salaa pellolle laukkaamaan kilpaa ilman satulaa ja kypärää ja kaikkea.

"No keneen pullo seuraavaksi osuu?" vihjailin yleisesti, että Emppu pyöräyttäisi pulloa. Minulle alkoi tulla jano. Olisimme voineet käydä porukalla lähimmässä putiikissa tai jotain muuta. Pullonoyörityskin alkoi tuntua puuduttavalta, mutta yritin näyttää luontevalta peinäpaalin päällä istuessani.
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu

ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 EmptySu 26 Tammi 2014, 11:06

- Ai, se pyöräytys, muistin ja pyöräytin pulloa.
Pullo lähti pyörimään vauhdikkaasti. Lopulta vauhti alkoi hidastua ja se pysähtyi.

//joku muu saa keksiä keneen pullo osuu!
Stina
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Stina

Viestien lukumäärä : 13
Hevonen : Palle

ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 EmptyMa 03 Helmi 2014, 20:15

Kiipesin tallivintille vievät tikapuut ja huomasin muiden istuvan ringissä. Mitäköhän ne on nyt keksinyt? Mietin ja kävelin huomaamattani ringin luokse.
- Hei. Saanko liittyä seuraan? Kysyin.
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 EmptyTo 06 Helmi 2014, 16:20

-Siitä vaan, taputin paalin päälistä joka ammotti tyhjyyttään, hymähdin.
Stina
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Stina

ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 EmptyTo 06 Helmi 2014, 21:15

Istahdin Maikin näyttämälle paalille ja katsoin pulloa joka pyöri ja pyöri, kunnes viimein alkoi hidastamaan vahtia. Pullo pysähtyi, katsoin järkyttyneenä pulloa. Se osoitti minua, niin minun tuuriani ajattelin.
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 EmptyTo 06 Helmi 2014, 22:31

Uusi tyttö tuli huoneeseen ja istui minua vastapäätä olevaan tyhjään heinäpaaliin. Sillä välin pullo veteli viimeisiään ja pyöri hitaasti, lopulta pysähtyen kuitenkin siihen uuteen tyttöön.
- Ennen kuin kerrot haluutko totuuden vai tehtävän, haluaisin kysyä sulta yhden jutun. Mikä on sun nimi? Mä olen Inka, kerroin hymyillen jännittyneesti ja hermostuneena uuden tyypin seurasta. Ei enää sisäpiirisalaisuuksia. Älä mokaa, Inka.
Stina
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Stina

ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 EmptyPe 07 Helmi 2014, 08:46

- Mun nimi on Stina, sanoin.
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu

ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 EmptyLa 08 Helmi 2014, 17:53

- Moi Stina. Mä oon Emppu, esittäydyin Inkan esimerkkiä seuraten.
- Otatko totuuden vai tehtävän? kysyin vielä ja katselin odottavasti tyttöä.
Stina
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Stina

ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 EmptyLa 08 Helmi 2014, 21:44

- Tehtävän, vastasin.
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

Viestien lukumäärä : 714
Ikä : 23
Hevonen : Minca

ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 EmptyMa 10 Helmi 2014, 15:49

Otin tukevan otteen tikapuista ja kapusin ne rauhallisesti ylös. Muut tallilaiset olivat pullon ympärillä. Käynnissä taisi olla maailman ärsyttävin peli. En vallunnut vaikuttaa ärsyttävältä joten päätin tervehtiä.
- Moikka, sanoin ja katselin heitä ja hymyilin ujosti.
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 EmptyMa 10 Helmi 2014, 22:57

Kuulin portaista ääniä jo ennen kuin käänsin katseeni kohti tyttöä jonka olin nähnyt joskus Aleksin junnutunneilla, taisi olla nimeltään Salli.
- Moi, etkös sä ollu Salli? Mun nimi on Inka. Jos haluut peliin mukaan, on täällä vielä muutama paikka vapaana, ilmoitin ja yllätyin itsekin rohkeudestani, tosin monta kaveria ympärilläni ja muutenkaan en pelännyt enää uusia tuttavuuksia Hallavassa, tallin ulkopuolella sen sijaan... ööh.
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

Viestien lukumäärä : 714
Ikä : 23
Hevonen : Minca

ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 EmptyTi 11 Helmi 2014, 15:52

Katsahdan pinkkipääblondiin joka avaa vaivautuneen tilanteen hyvin.
-Joo Sallihan mä oon, vastaa hiljaisesti ja katselin peliä. Olisihan kiva tutustua muihin paremmin, mutta en pitänyt pelistä olkoon menneeksi.
-No joo voisinhan mä tulla, vastaan Inkan kysymykseen ja astelen rauhallisesti hiukan lähemmäs muita.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 5 Empty

Slow motion - tallinvintin juorukellot
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
 Similar topics
-
» Slow motion - tallinvintin juorukellot #2
» Slow motion - nuotion äärellä
» SLOVARI: tallinvintin vappupippalot

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Toiminta :: Roolipelaaminen-
Siirry: