| Slow motion - tallinvintin juorukellot | |
|
+14Miro Tiitu Lotta Valma Salla Inka Narnia micci Nanna Topias Emppu Emmi Maikki Aleksi 18 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
micci Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 720 Join date : 02.11.2013 Ikä : 28 Hevonen : Nikita
| Aihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot Ti 17 Joulu 2013, 22:58 | |
| Maikilta jos joltakulta olisin halunnut kysyä, kenestä tämä oli viimeksi ihastunut. Ei sillä, että minua olisi se jotenkin hetkauttanut, tai että olisin edes halunnut tietää, mutta Maikissa oli jotakin mitä hän piti sisällään. Ihan varmasti. Sellaisella kysymyksellä sitä sisusta olisi kai saatu vähän liikuteltua, vaikkei Maikki vaikuttanutkaan tavanomaiselta tytöltä. Pohdin vaihtoehtoja mielessäni, muttä päätin sitten odottaa, mitä muut halusivat Maikista tietää. Ilma alkoi jo viiletä Lotan riehumisen jälkeen, joten nostin jalat paalin päälle ka nojauduin halaamaan jalkojani. Päässäni alkoi soida The Rolling Stonesia, joten naputtelin sormiani sen tahtiin.
// sori ku tungen kokoajan, mutta mulla on tylsää ku en saa unta D: | |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 908 Join date : 24.11.2013 Ikä : 28 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Rana♥
| Aihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot Ke 18 Joulu 2013, 19:37 | |
| Äh, tylsää... mutta silti niin kovasti halusin kuulla kuinka Maikki vastaisi mielenkiintoiseen kysymykseen. Haroin hiuksiani ja unohdin itsesäälin, oltiinhan täällä sentään pitämässä hauskaa! | |
|
| |
Tonttuli Aloitteleva tallilainen
Viestien lukumäärä : 42 Join date : 01.12.2013 Hevonen : Petteri Punakuono
| Aihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot To 19 Joulu 2013, 19:56 | |
| Olin jo pitkän aikaa tarkkaillut nuorisoa heinäkasan seassa, ja huomasin, että Mikki oli unohtanut hupparinsa tai minkä lie heinien alle. Ajattelin tehdä pikku kepposen, joten loihdin paidan teleportaali-loitsulla katoamaan kuin tuhka tuuleen, aivan lantalaan asti! Siellä kylmettynyttä poikaa odottaa haiseva yllätys! >:-)
Salla näytti olevan aivan omissa maailmoissaan, joten sukelsin tämän heinäpaalin sekaan ryhdyin pistelemään tämän takapuolta terävillä heinänkorsilla. Nopea kun olen, tein saman myös Nannalle, Lotalle ja Valmalle, ja pian ihmetellään, että mikä näitä neitejä oikein vaivaa, kun yhtäkkiä kaikilla tuntuu kummaa pistelyä takapuolessa! ;-) Minä niiin rakastan kaaosta! | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
Viestien lukumäärä : 1933 Join date : 19.10.2013 Ikä : 29
| Aihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot Ma 30 Joulu 2013, 20:52 | |
| "No Maikki, jos kukaan muu ei saa kysymystä sulle väsättyä, niin miepä kysyn. Kenestäs tyttö tällä hetkellä tykkää tai kuka oli viimesin ihastus?" utelin ilkikurisesti. | |
|
| |
Maikki Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 732 Join date : 04.11.2013 Ikä : 22 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Asta
| Aihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot Ma 30 Joulu 2013, 20:57 | |
| Hymy levisi kasvoileni, mutta samalla se ilkikurinen punastus. Jos nyt ei niin ei milloinkaan. Sanoi muut mitä sanoivat, arvelutti kertoa mutta kai se oli pakko. Maikkihan ei häpeä itseensä, joten nyt on pakko. -Ne kellä on nyt vakaamuksia seksuaalivähemmistöjä kohtaan niin, ovi on tuolla päin. Näin suoraan sanottuna olen bi. Totesin ja ehkä olin varmis nauramaan, kuulostin tyhmältä. -Amy, on tämän tytön nimi. Hymähdin enkä tiennyt mitä pitäisi ajatella. Jäin odottamaan muiden reaktioita. Vilkuilin jokaisen päänuppia | |
|
| |
Valma Hallavan ylpeydenaihe
Viestien lukumäärä : 3544 Join date : 09.11.2013 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Dunja
| Aihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot Ke 01 Tammi 2014, 17:31 | |
| Katsoin Maikkia ällistyneenä. Heti perään tulin ajatelleeksi, että olin halannut häntä. Sehän oli vähän niin kuin olisin halannut poikaa... Ei, Valma, et ole enää siinä iässä, että tytöt ja pojat eivät voi olla kavereita keskenään, tiuskaisin mielessäni. Niin kuin heterot ja bitkään. Kamala, mitä rasismia! Maikki oli Maikki ihan omana itsenään, sellaisena, kuin hän oli. | |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 908 Join date : 24.11.2013 Ikä : 28 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Rana♥
| Aihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot Ke 01 Tammi 2014, 23:48 | |
| Olin tietenkin yllättynyt, mutta Maikkihan olikin erilainen. Hymyilin tytölle ja nojauduin tuota päin taputtaakseni varovaisesti Maikin olkaa. "Tuo oli rohkeasti sanottu", kuiskasin hymyillen ja näytin tytölle peukkua. Ja mieleeni kävi se yksi ilta kun Maikki oli halannut minua ja Mikkiä... en tiedä miksi. Suloistahan ystävyys oli, ei tästä tulisi sen enempää eikä kukaan halunnutkaan, että tulisi. Sitten vain unohdin koko jutun ja hölmöt ajatukseni, odotin kiltisti että Maikki pyöräyttää. | |
|
| |
micci Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot To 02 Tammi 2014, 12:35 | |
| Hymyilin Maikille, ja ajattelin, kuinka rohkea tämä oli. Oikeastaan mitään muuta ei mielessäni käynyt. Eiväthän tytöt ja pojat ajattele toisistaan heteroina välttämättä mitään ystävyyttä pidemmälle, joten miksei bi'täkään voisi kohdella kuin ketä tahansa muuta ihmistä. Sitäpaitsi noin kolmasosa maailman ihmisistä oli bi-seksuaalisia. Vai oliko niitä enemmän? | |
|
| |
Emppu Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 219 Join date : 03.11.2013 Ikä : 24 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Klikki
| Aihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot To 02 Tammi 2014, 16:59 | |
| Kun olin yhden pitkän hetken vain uppoutunut seuraamaan tapahtumia, havahduin kuullessani Maikin vastauksen. No, Maikki oli yhä Maikki, mukava tyttö, jonka kanssa oli kiva jutella ja hoitaa poneja yhdessä. Hymyilin Maikille rohkaisevasti ja ajattelin, että tuollaista rohkeutta ei ainakaan itseltäni löytyisi. | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 732 Join date : 04.11.2013 Ikä : 22 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Asta
| Aihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot To 02 Tammi 2014, 21:32 | |
| Epäröin vähän ihmisten ilmeitä, jotenkin teki mieli juosta pois ja jotenkin huutaa kaikille että emmä teitä vilkule kaikkia, nauroin mielessäni. Tyydyin olemaan hiljaa. | |
|
| |
micci Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot To 02 Tammi 2014, 21:44 | |
| "Okei, sun vuoro pyörittää", päätin sitten sanoa ja hymyilin mahdollisimman rennosti vilkuillen katonrajassa häilyviä hämähäkinseittejä. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot Pe 03 Tammi 2014, 19:39 | |
| Nyökkäisin Micin tokaisulle, ja pyöräytin pullon. Pullonsuu osuikin Emppuun.
-Noh, totuus vai tehtävä? hymähdin tytölle. | |
|
| |
Emppu Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 219 Join date : 03.11.2013 Ikä : 24 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Klikki
| Aihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot La 04 Tammi 2014, 18:00 | |
| Voi ei, nyt pullo osui minuun, hätkähdin ja tuijotin vuoroin pulloa, vuoroin Maikkia. - No, totuus, henkäisin jännittyneenä.
| |
|
| |
| Aihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot La 04 Tammi 2014, 18:54 | |
| Hmph.. Aloin miettimään päässäni mitä haluaisin kysyä Empulta. -Mmm mikä on sinun epäsallituin teppu hevosten kanssa? Siis simmoinen mitä ei saisi tehdä? Kysäisin. | |
|
| |
Emppu Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot Su 12 Tammi 2014, 16:54 | |
| Tuijotin Maikkia hetken ja virnistin. - Nooh, mun äitin kaverilla on vuonohevonen ja kerran, kun me oltiin sen kaverin tykönä käymässä, niin mä menin käymään siellä sen hepan tarhassa. Kukaan ei nähnyt, joten mä käväsin nopeesti sen selässä ilman kypärää. Se oli onneksi aika rauhallinen, kerroin. | |
|
| |
micci Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot Su 12 Tammi 2014, 19:41 | |
| En malttanut lopettaa hymyilemistä kuullessani Empun hellyyttävän vastauksen. Muistelin äitini kertomia lapsuustarinoita itsestään, jolloin meno oli kyllä niin villiä minunkin korviini. Saattoi vain ottaa naapurin sumenhevoset ja mennä salaa pellolle laukkaamaan kilpaa ilman satulaa ja kypärää ja kaikkea.
"No keneen pullo seuraavaksi osuu?" vihjailin yleisesti, että Emppu pyöräyttäisi pulloa. Minulle alkoi tulla jano. Olisimme voineet käydä porukalla lähimmässä putiikissa tai jotain muuta. Pullonoyörityskin alkoi tuntua puuduttavalta, mutta yritin näyttää luontevalta peinäpaalin päällä istuessani. | |
|
| |
Emppu Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot Su 26 Tammi 2014, 11:06 | |
| - Ai, se pyöräytys, muistin ja pyöräytin pulloa. Pullo lähti pyörimään vauhdikkaasti. Lopulta vauhti alkoi hidastua ja se pysähtyi.
//joku muu saa keksiä keneen pullo osuu! | |
|
| |
Stina Juuri saapunut
Viestien lukumäärä : 13 Join date : 06.01.2014 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Palle
| Aihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot Ma 03 Helmi 2014, 20:15 | |
| Kiipesin tallivintille vievät tikapuut ja huomasin muiden istuvan ringissä. Mitäköhän ne on nyt keksinyt? Mietin ja kävelin huomaamattani ringin luokse. - Hei. Saanko liittyä seuraan? Kysyin. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot To 06 Helmi 2014, 16:20 | |
| -Siitä vaan, taputin paalin päälistä joka ammotti tyhjyyttään, hymähdin. | |
|
| |
Stina Juuri saapunut
Viestien lukumäärä : 13 Join date : 06.01.2014 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Palle
| Aihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot To 06 Helmi 2014, 21:15 | |
| Istahdin Maikin näyttämälle paalille ja katsoin pulloa joka pyöri ja pyöri, kunnes viimein alkoi hidastamaan vahtia. Pullo pysähtyi, katsoin järkyttyneenä pulloa. Se osoitti minua, niin minun tuuriani ajattelin. | |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot To 06 Helmi 2014, 22:31 | |
| Uusi tyttö tuli huoneeseen ja istui minua vastapäätä olevaan tyhjään heinäpaaliin. Sillä välin pullo veteli viimeisiään ja pyöri hitaasti, lopulta pysähtyen kuitenkin siihen uuteen tyttöön. - Ennen kuin kerrot haluutko totuuden vai tehtävän, haluaisin kysyä sulta yhden jutun. Mikä on sun nimi? Mä olen Inka, kerroin hymyillen jännittyneesti ja hermostuneena uuden tyypin seurasta. Ei enää sisäpiirisalaisuuksia. Älä mokaa, Inka. | |
|
| |
Stina Juuri saapunut
| Aihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot Pe 07 Helmi 2014, 08:46 | |
| - Mun nimi on Stina, sanoin. | |
|
| |
Emppu Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot La 08 Helmi 2014, 17:53 | |
| - Moi Stina. Mä oon Emppu, esittäydyin Inkan esimerkkiä seuraten. - Otatko totuuden vai tehtävän? kysyin vielä ja katselin odottavasti tyttöä. | |
|
| |
Stina Juuri saapunut
| Aihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot La 08 Helmi 2014, 21:44 | |
| | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 714 Join date : 23.12.2013 Ikä : 23 Hevonen : Minca
| Aihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot Ma 10 Helmi 2014, 15:49 | |
| Otin tukevan otteen tikapuista ja kapusin ne rauhallisesti ylös. Muut tallilaiset olivat pullon ympärillä. Käynnissä taisi olla maailman ärsyttävin peli. En vallunnut vaikuttaa ärsyttävältä joten päätin tervehtiä. - Moikka, sanoin ja katselin heitä ja hymyilin ujosti. | |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot Ma 10 Helmi 2014, 22:57 | |
| Kuulin portaista ääniä jo ennen kuin käänsin katseeni kohti tyttöä jonka olin nähnyt joskus Aleksin junnutunneilla, taisi olla nimeltään Salli. - Moi, etkös sä ollu Salli? Mun nimi on Inka. Jos haluut peliin mukaan, on täällä vielä muutama paikka vapaana, ilmoitin ja yllätyin itsekin rohkeudestani, tosin monta kaveria ympärilläni ja muutenkaan en pelännyt enää uusia tuttavuuksia Hallavassa, tallin ulkopuolella sen sijaan... ööh. | |
|
| |
Salli Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 714 Join date : 23.12.2013 Ikä : 23 Hevonen : Minca
| Aihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot Ti 11 Helmi 2014, 15:52 | |
| Katsahdan pinkkipääblondiin joka avaa vaivautuneen tilanteen hyvin. -Joo Sallihan mä oon, vastaa hiljaisesti ja katselin peliä. Olisihan kiva tutustua muihin paremmin, mutta en pitänyt pelistä olkoon menneeksi. -No joo voisinhan mä tulla, vastaan Inkan kysymykseen ja astelen rauhallisesti hiukan lähemmäs muita. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot | |
| |
|
| |
| Slow motion - tallinvintin juorukellot | |
|